نتایج نظرسنجی در مورد آلبومthis time و تحلیلی در مورد آن

با سلام خدمت طرفدارای عزیز:
فکر کنم حدود چهار ماه پیش بود که من یک لینک در این وبلاگ قرار دادم که مربوط به نظرسنجی در مورد آهنگ های آلبوم This Time بود. در این نظرسنجی از طرفداران و کسانی که آلبوم This Time را گوش کرده بودند خواسته شده بود که آهنگ های مورد علاقه خود از این آلبوم را انتخاب کنند. تا الان که من این مطلب را می نویسم حدود۹۶۶ نفر در این نظر سنجی شرکت کردند. حالا که داریم به تاریخ عرضه آلبوم دوم توماس پس از جدایی از مدرن تاکینگ نزدیک می شویم بهتر است نتایج این نظرسنجی را مرور کنیم(البته نظرسنجی هنوز هم ادامه دارد):
*آهنگ ها به ترتیب بیشترین رای چیده شده اند*
۱۶۵ رای King of Love
۱۴۲ رای Nothing's gonna stop me now
۱۳۹ رای How deep is your love
۱۲۰ رای Tonight is the night
۸۷ رای This time
۷۱ رای Independent Girl
۵۳ رای Paradise
۴۱ رای Live your dream
۳۵ رای In your eyes
۳۳ رای Night to remember
۳۱ رای Playing with dynamite
۲۶ رای World of stars
۲۳ رای Every little thing

۹۶۶ رای کل
اگر خواستید هنوز هم می توانید
به آلبوم This Time رای بدهید. اینجا را کلیک کنید.
خب بودن دو آهنگ با ریتم سریع در صدر این نظر سنجی کاملا بدیهی بود. اما حضور آهنگ How deep is your love به عنوان سومین آهنگ و آن هم با رای بالا جای تعجب دارد. این آهنگ ریتمی بسیار کند و blue دارد. همچنین حضور Independent Girl در مکان ششم جای تامل دارد. چون این آهنگ به نظر می آمد در این نظرسنجی غوغا کند. حتی حضور Every little thing در آخرین مکان کاملا تعجب آور است. چون این آهنگ ریتم بسیار خوبی دارد. حداقل نظر من این بود که این آهنگ باید در مکان های میانی و میانی به پایین حضور داشته باشد. اما نه در رتبه آخر. آن هم با بدترین تعداد رای و فاصله زیاد آن با میانه های جدول. به هرحال این آلبوم توماس هم به خوبی عرضه شد. ولی یک حقیقت وجود دارد. آن هم اینکه برخلاف حرف های خود توماس که مکررا در مصاحبه هایش گفته و می گوید"راه مدرن تاکینگ را ادامه خواهم داد" آهنگ های این آلبوم توماس اصلا شباهتی با سبک مدرن تاکینگ ندارد. حتی یکی از آهنگ های توماس در این آلبوم به ۱۰۰۰۰ کیلومتری آهنگ های مدرن تاکینگ هم نرسیده. فقط Single توماس با نام Tonight Is The Night یک نقطه اوج و عطف در کار توماس بود. آهنگ های این single همه بسیار شبیه سبک مدرن تاکینگ است. مخصوصا آهنگ The First Cry که من هر روز گوش می کنم. چون واقعا آدم احساس می کنه اون رو مدرن تاکینگ اجرا کرده.اگر از من بپرسند بهترین آهنگی که توماس پس از جدایی خونده من می گم همین آهنگ The First Cry است که خیلی دوستش دارم: I can't wait to hear the first cry

همانطور که از وضعیت آلبوم This Time در چارت های بین المللی مشخص می شود:

This Time

کشور

بهترین رتبه

وضعیت هفتگی آهنگ

وضعیت سالانه آهنگ

مجارستان

۶۷

69-70-0-67-72-0-69-90

 

استونی

۲۱

28-29-30-21-80

 

آلمان

۱۴

14-51-64

 

اولا فقط در سه کشور آلبوم This Time وارد چارت ها شد. در حالی که همه آلبوم های مدرن تاکینگ در چارت های بیشتر از ۹ کشور حضور داشته. آلبوم Back For Good مدرن تاکینگ در چارت های بیش از ۳۰ کشور وارد شد و بدترین رتبه آن ۱۵ بود که آن هم در اسرائیل بود. اما حالا آلبوم This Time بهترین جایگاهش ۱۴ است و فقط در ۳ کشور وارد چارت شد. حتی آلبوم The Final Album همانطور که هفته پیش برایتان چارت آن را قرار دادم در ۹ کشور وارد چارت شد. بدترین ورود به چارت های مدرن تاکینگ همین آلبوم The Final Album بود ولی با این حال در ۹ کشور وارد چارت شد. این ضعف توماس را نشان می دهد. حالا از این حرف ها بگذریم. آلبوم بعدی توماس در راه است. من هم مثل همه طرفدارا منتظر هستم. ببینیم شاید این آلبوم که توماس الان ۵/۱ سال است که روی آن کار می کند چطور است. من که دعا می کنم این آلبوم جدید توماس در سبک مدرن تاکینگ قدم بردارد. تا تو دهن تمام منتقدین توماس بزنم(حتی خودم!!!). به امید آن روز... درود بر توماس
دانلود:
خب هفته پیش چیزی برای دانلود نذاشتم. دلیلش هم زیاد شدن مطلب هفته پیش بود. شرمنده تمام شما عزیزان شدم. ولی امروز یک خبر فوق العاده برای شما دارم(البته برای کسانی که آرشیو آلبوم های مدرن تاکینگ شان کامل نیست). آلبوم اول مدرن تاکینگ"The First Album" به طور کامل برای دانلود آماده است. توسط لینک زیر شما می توانید هر ۹ آهنگ این آلبوم را با کیفیت عالی دانلود کنید. در آینده آلبوم های دیگر مدرن تاکینگ را هم برای شما خواهم گذاشت(البته اگر آماده بشود). خب برای کسانی هم که این آلبوم را دارند دو آهنگ ریمیکس گذاشتم تا آنها هم از بخش دانلود بی بهره نمانند. دو ریمیکس برای دانلود گذاشته ام. خیلی قشنگ هستند:
Modern Talking "The First Album" (Full Album,9 Tracks) 35min&56sec 32.1MB
Atlantis Is Calling(Extended Dance Mix) 6min&45sec 6.3MB
Last Exit To Brooklyn(Vocal Remix) 4min&55sec 4.6MB
پاینده و پیروز باشید...
توماس

گزارش آخرین کنسرت مدرن تاکینگ در برلین(قسمت دوم)

سلام به همه دوستان و طرفداران عزیز:
ادامه گزارش آخرین کنسرت مدرن تاکینگ در برلین:
طرفداران در طول کنسرت تنها منتظر یک منظره از ایستادن هر دوی آن ها در کنار هم بودند. مدرن تاکینگ تمام Single های خود را به جز Give Me Peace On Earth اجرا کرد. متاسفانه در طی کنسرت نوازندگان در حال خود نبودند. درامر کمی متفاوت با آهنگ کار می کرد. گیتاریست هم در آهنگ Win The Race کاملا پر اشتباه بود. و تیکه هایی خارج از آهنگ می نواخت. بین آهنگ Cheri Cheri Lady و Brother Louie دیتر از طرفدراران در خواست کرد که آهنگ It's So Beautifull To Live In This World را با هم بخوانند. محل برگزاری کنسرت به هوا رفت. صدای طرفداران دیوارها را لرزاند. در همان حال که طرفداران در اوج بودند دیتر آهنگ را به You're My Heart,You're My Soul تغییر داد. آهنگ با یک شروعی آرام آغاز شد. همان طور که توماس همیشه در کنسرت ها شروع می کرد. طرفداران هم هم صدا شده بودند. سپس آهنگ ریتم سریعی پیدا کرد. واقعا ورزشگاه منفجر شد. در نهایت توماس و دیتر به طور خلاصه خداحافظی کردند و با گفتن جمله "به امید دیدار!شما بهترین طرفداران هستید" صحنه را ترک کردند. موزیسین ها هم بعد از انها در ساعت ۲۲:۲۵ جایگاه را ترک کردند. تمام حاضرین در کنسرت ایستاده بودند و فریاد می زدند و خواستار بازگشت مدرن تاکینگ بودند. آنها امیدوار بودند که توماس و دیتر به صحنه بازگردند و ادامه بدهند. کاری که همیشه در کنسرت ها انجام می دادند و همیشه هم جواب می داد. اما در آن شب غم انگیز این یک کار بیهوده بود. بعد از ۱۰ دقیقه افرادی به جایگاه آمدند و وسایل را جمع کردند و صحنه را پاک کردند. ناگهان امیدواری طرفداران به درد و دیوانگی تبدیل شد. تعداد زیادی از طرفداران به مدت زیادی در محل کنسرت ایستادند. و اصلا برایشان قابل درک نبود که افسانه مدرن تاکینگ در حال ناپدید شدن است. این هم لیست اهنگ های اجرا شده طی کنسرت:
01. Intro
02. TV Makes The Superstar
03. Everybody Needs Somebody
04. Atlantis Is Calling (S.O.S. For Love)
05. Heart Of An Angel
06. Geronimos Cadillac
07. Knocking On My Door
08. Don`t Make Me Blue
09. No Face, No Name, No Number
10. You Can Win If You Want
11. Don`t Take Away My Heart
12. Last Exit To Brooklyn
13. Juliet
14. In 100 Years
15. China In Her Eyes
16. Jet Airliner
17. Sexy Sexy Lover
18. Ready For The Victory
19. Cheri Cheri Lady
20. Brother Louie
21. You Are Not Alone
22. Win The Race
23. You`re My Heart, You`re My Soul
منبع : modern-talking-online.de

وضعیت مدرن تاکینگ در چارت ها :
خب همانطور که قول داده بودم از این پست به بعد هر دفعه وضعیت یک آلبوم یا single از مدرن تاکینگ در چارت ها را برای شما می گذارم. بخش خیلی جالبیه. می توانید بفهمید که آلبوم های مدرن تاکینگ در چه وضعیتی قرار داشته. خب این وضعیت ها را از آخر شروع می کنم. با آخرین آلبوم مدرن تاکینگ با نام The Final Album شروع می کنم:

The Final Album

کشور

بهترین جایگاه

وضعیت هفتگی آلبوم

وضعیت سالانه آلبوم

سوئیس

۵۳

۵۳-۶۰-۶۹-۹۱

 

لهستان

۴۰

۵۲-۴۰

 

استرالیا

۳۹

۳۹-۶۲-۶۶-۶۵-۷۵

 

لیتوانی

?

 

۲۱(سال ۲۰۰۳)

بلغارستان

۱۸

87-38-24-19-21-25-18-22-23-31-44-42

 

اروپا

۱۴

14-39-66-97

 

آلمان

۳

3-9-17-30-44-51-60-70-86-0-41-81

۹۷(سال ۲۰۰۳)

مالت

۲

   

آفریقا جنوبی

۱

4-5-2-1-2-5-5-9-7-7-0-5

 

دیتر در شبکه ARD :
دیتر در شبکه ARD روز ۱۱ اکتبر ساعت ۲۳ به وقت آلمان در یک برنامه حضور داشت. البته من نتوانستم این برنامه را ببینم. و از موضوع مورد بحث آن هم خبر ندارم. اگر کسی چیزی در مورد این برنامه می داند به من هم خبر بدهد. این هم عکس این برنامه
:
ARD دیتر در شبکه
یک خبر در مورد وبلاگ
:
یک مدتی طرفداران یا دوستان دیگر در قسمت نظرات از من سوال می کردند. من هم سعی می کردم در پست بعدی جواب آنها را بدهم ولی یادم می رفت. حالا یه خبر خوب دارم. دوستان و طرفدارانی که سوال از من دارند یا پیشنهاد انتقاد و ... دارند می توانند در قسمت نظرات بنویسند. در اسرع وقت که سوال یا خبر یا انتقاد یا پیشنهاد آنها را دریافت کردم به آنها پاسخ می دهم(در همان قسمت نظرات
).
قربان همه شما,توماس