این وبلاگ هم به آخرین حرفاش رسید.

سلام به همگی:

آخرین سلامم هست که عرض می کنم. این آخرین پستی هست که در این وبلاگ می گذارم.

این وبلاگ دیگه آپدیت نمی شه.

شاید در آینده ای نزدیک دلیل بستن این وبلاگ را در یک پست شرح دادم. ولی  دیگه آپدیت رسمی وجود نخواهد داشت.

از این به بعد می تونید از وبلاگ ها و سایت های دیگر دوستان بهره ببرید که لینک هاشون سمت چ وبلاگ هست. وبلاگ بنیامین و علی آقا از بهترین ها و فعال ترین ها است.

برای آخرین پست چند سایت را معرفی می کنم تا از اون ها دانلود کنید و حال کنید.

www.download-mt.narod.ru

www.moderntalking.discobeat.info(البته فکر کنم بسته شده)

www.modern-talking.ru

www.mtvideos.blogfa.com

همتونو دوست دالرم و خداحافظ برای همیشه.

نظرات 36 + ارسال نظر
مرورگر.کام پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

بنیامین پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:28 ب.ظ http://mtvideos.blogfa.com

اوه خدای من.... شوخی نکن !! اینجوری که خیلی بده ...

سلام بنیامین جون. نه شوخی در کار نیست. این وبلاگ بسته شد. ولی خب طرفدارای دوآتیشه مدرن تاکینگ می تونند از وبلاگ تو که یک وبلاگ محشر و عالییه استفاده کنند. من خودم به وبلاگت همیشه سر می زنم.

مهدی جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:28 ق.ظ

خیلی دوستت دارمباور کن هر روز به اینجا سر میزدم امیدوارم به تمام آرزوهات برسی همیشه در قلبم خواهی ماند چون درست مثل خودمی خدا نگهدارت باشه

قربونت آقا مهدی. به خدا منم شما ها رو خیلی دوست دارم. شما طرفدارای عزیز دوآتیشه بودید که در طی این یک سال من رو کمک و یاری کردید تا این وبلاگ سر پا بمونه. من هم برای همتون آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در تمامی مراحل زندگیتون موفق باشید. شما طرفدارای عزیز و این وبلاگ هم برای همیشه در قلب من خواهد ماند(مثل مدرن).

علی یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:31 ب.ظ http://www.thomasanders.blogfa.com

سلام اقا توماس
ممنون از اینکه وبلاگمو معرفی کردی ولی لینکشو نذاشتی
راجع به بستن وبلاگت باید بگم ما که راضی نیستیم بسته بشه ولی هرجور میل خودته امیدوارم نظرت عوض بشه و دوباره وبلاگت راه بیوفته
بای

مهناز-مدرن تاکینگ چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام:
دوباره ما رو میخوای ترک کنی؟؟
میخوایم همه طرفدارهای مدرن با هم باشیم...اما...
میخوایم با هم غم دوری مدرن رو تحمل کنیم...
شاید بخوای با بارگشت مدرن برگردی؟
مدرن تاکینگی باقی میمونیم...

سلام مهناز جان. واقعا تحملم تموم شده دیگه نمی تونم ادامه بدم. با شما طرفداران روزهای خیلی خوبی داشتم و با هم غم دوری مدرن رو تحمل کردیم. دقیقا زدی به هدف. من دیگه نمی تونم دوریشو تحمل کنم. اگر روزی مدرن برگشت من هم بر می گردم. خیلی ممنون از ابراز احساساتت. تو یکی از بهترین دوستانم در این مدت بودی و خواهی ماند.

آرمان پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:41 ب.ظ http://9khodi.blogfa.com/

سلام!
من همین حالا وب لاگت رو تو گوگل پیدا کردم
حداقل به خاطر من که تازه اومدم نرو
امیدوارم به کارت ادامه بدی
بای

سلامی بزرگ به آقا آرمان عزیز. خیلی ممنون که وبلاگ منو قابل دونستی. ولی خب من چندتا مشکل روحی و جسمی پیدا کردم که نمی تونم فعلا وبلاگ رو آپ کنم. شما طرفدار عزیز می تونی از وبلاگ های دوستان دیگه ام که لینکشون سمت چپ وبلاگ هست استفاده کنی.
قربون تو. خیلی خوشحال شدم که باحات آشنا شدم.

مهسا چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام...مرسی

مهسا چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام..مرسی

داود چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:43 ب.ظ

سلام توماس داداش خودم.نمیدونم چی بگم.هر هفته به امید پنجشنبه یا جمعه منتظر میموندم تا آپدیت کنی.ولی این دفعه که با خوشحالی رفتم وبلاگت رو ببینم جا خوردم: ((این وبلاگ دیگه آپدیت نمیشه)) امیدوارم نظرت عوض بشه چون من با وبلاگت غم دوری مدرن تاکینگ رو راحت تر تحمل میکردم.
به هر حال امیدوارم در تمام مراحل زندگی(مخصوصا درکنکور موفق باشی.به امید دیدار.
مخلص داداش توماس.بای

سلام به آقا داوود عزیز. تو هم برای من مثل داداش می مونی. چاکرتم به خدا اگر شما طرفدارا و دوستان عزیز نبودید من خیلی خیلی زودتر از اینها این وبلاگو می بستم. ولی حضور گرم شما بود که به من قوت می داد. خلاصه دو عامل دست به دست هم داد تا این تصیم گرفته شد. یکی اینکه به کنکور دارم نزدیک می شم و باید برای اون تلاش کنم و دوم اینکه دیگه طاغت دوری مدرن رو ندارم. می خوام تو تنهایی خودم درد دوریش رو تحمل کنم.
منم برات آرزوی موفقیت می کنم. در تمام مراحل زندگی.
قربونت و بای

میثم جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:20 ق.ظ

دوباره ما رو میخوای ترک کنی؟؟

سلام میثم عزیز. شرمندت شدم. ولی باید برم. دلیلهاشم برای داوود جان توضیح دادم.

مینا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:13 ق.ظ

ای وای............ توماس جان کجااااااااااااااااااااااااااااااا

مینا خانم. جایی می رم که درد مدرن رو بتونم بهتر تحمل کنم.

مینا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام توماس عزیز
تو خاطرات قشنگی برای من ساختی
این تو بودی که وبلاگ بنیامین رو به من معرفی کردی و باعث شدی که خیلی چیزها راجع به MT بدونم
حالا میخوای بری
پس دلتنگیهامون چی میشه
حداقل اینو نمی گفتی(خداحافظ برای همیشه)

سلام مینا جان. خاطرات قشنگ من حضور شما بود. شما بودید که خاطرات زیبایی برای این وبلاگ و دیگر طرفداران ساختید. باید برم مینا خانم. به خدا که دوست ندارم ولی از طرفی دیگه طاقتشو ندارم. خیلی ممنون از اظهار نظرت. بای

حسین یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:27 ق.ظ

تو هم مارو تنها بزارو و برو اون دو تا که بی خیال طرافداراشون گروه رو منحل کردن رفتن پی کار خودشون شما هم آقا توماس همون کارو داری می کنی ما رو ترک می کنی؟

آقا حسین عزیز. به خدا که تک تک شماها رو دوست دارم. شما برام مثل برادر بودید. روزهام رو باشماها می گذروندم. الان هم همین کار رو تو وبلاگ های دیگه می کنم. ولی دیگه نمی تونم بنویسم. چون طاقتشو ندارم.

حامد دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ب.ظ

و من به عنوان آخر :
تازه عزیزم مثل من شدی چون من خیلی وقت هست که تو این مملکت خراب شده به خود کشی فک کرده بودم . مشکل روحی و جسمی که سهله عذاب آسمانی رو سرم خراب شده اما امیدوارم به این کلام مدرن که می گه :
just close youe eyes and stay with me .........
اما نمی تونم واستم اما می تونم چشمام رو واسه همیشه ببندم . باور نمی کنی هر چی که بیشتر پیش میریم بدتر می شه . اما امیدوارم هر کجا که هستی مشکلاتت حل بشه چرا که درد مشکلات کوه رو می ترکونه چی برسه به ما آدمهای بی اراده امروزی . یادت نره
آرزومند ان مباش که غیر از انچه هستی باشی بکوش در کمال انچه هستی باشی . یا حق و خدا پشت و پناهت . قربانت : حامد و مدرن تاکینگ .

سلام حامد جان عزیز. حالا دردتو می فهمم. می فهمم که نمی تونم تو این دنیا دوام بیارم. واقعا این درد داره مثل سرطان تمام بدنم رو از بین می بره. آه که ...

شیما سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:14 ق.ظ http://www.shima460.blogsky.com

زیبا بود یه سر به ما بزن

مهرداد جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.thomas-videos.blogfa.com/

بهترین ویدئوهای مدرن تاکینگ ، توماس اندرس ، بلو سیستم و ... در
http://www.thomas-videos.blogfa.com/
با قیمتی بسیار مناسب و ارزان
حتما سر بزنید.

ARASH پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ق.ظ http://WWW.ARASH2BY2.MIHANBLOG.COM

سلام .......... چرا اپ نمی کنی من تو ماسمو می خوام
اپ کن دی گه

Abed چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ب.ظ

صدف یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام دنبال یکی هستم که از مدرن تاکینگ سر در بیاره
اگه تونستی بهم میل بزن تا کارمو بگم.
مرسی

محسن شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:21 ق.ظ

سلام
داشتم اتفاقی وبهای مربوط به مودرن تاکینگ می گشتم به شما برخوردم
میخواستم بگم من یه اهنگسازم وسبک کار اهنگ سازی مودرن خیلی خوشم میاد تاحالا هم چندن اهنگ تو این سبک کار کردم البته چون خواننده ای باهام کار نمیکنه موفق به انتشار شون نشدم اهنگایی که شما طرفداری مودرن گوش بدین میفهمین که تو اون سبکه حالا اگه کسی هست باهم همکاری کنیم یا کسی نیست یا حداقل طرفداری ایرانی براشون ریمیکس درست کنند با اهنگی مجزا که من این کار تکفل میکنم من بازهم سر میزنم با این که دیگه این وبلاگ کار نمیکنه امامیتونینید تو بخش نظرات بزارید من بازم سر میزنم

محسن شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ق.ظ

پشیمون نمیشد مودرن تاکینگ راخیلی دوست دارم واهنگسازی راهم ازاول بخاطر این گروه شروع کردم اولین اهنگی را که توانستم در اون اوایل بزنم اهنگ no fec no
name no number بود

مهرناز شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ق.ظ

سلام. ای بابا بد قدم بودم؟؟؟ :(

من از طرفداران دو آتیشه که هیچ، 1000 آتیشه مدرن تاکینگ هستم و تازه وبلاگت رو پیدا و بوک مارک کردم. حالا تعطیل کردی؟؟ :(

به هر حال موفق باشی و به خاطر زحمتی که تو این وبلاگ کشیدی ممنون

میثم چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ق.ظ

امروز پس از 6 ماه اومدم اینجا تا شاید یه خبری داشته باشی ولی انگار واقعا برنمیگردی مثل این دو تا.یاد اون روزها بخیر

MARMAR چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ب.ظ

CHERA IN KARO KARDI MAN VEBLOGETO KHEILI DOOST DASHTAM

رضا شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ق.ظ

با سلام
خب میدونم که اینجا دیگه آپدیت نمی شه اما حیفم آومد تا از زحمت شما تشکر نکرده باشم مخصوصا بابت لینکهای دانلود که هنوز بعد از چندین سال مثل ساعت کار می کنند .
با هم ممنون

سمیر جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام عزیزم
میدونم دیگه توماسی در کار نیست ولی حیفم اومد ازت تشکر نکنم من از مشکلت خبر ندارم ولی امیدوارم مشکلت هرچی زودتر حل بشه من تازه با این وبلاگ وسایت آشنا شدم از کارهات خوشم اومد ممنونم.

احسان غیبی شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:13 ق.ظ

دمت گرم توماس.کارت بسته.جون مادرت برگرد و آپ کن.تووووووممممماااااس.

توماس جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:50 ب.ظ http://www.moderntalking.blogsky.com

سلام به همه ی دوستان عزیز با محبت و مهربان طرفدار دوآتیشه. قبلنا دیر به دیر به قسمت نظرات سر میزدم اما چون خبری نمیشد و نظری نبود می رفتم. اما امروز که اومدم شوکه شدم. این احساسات خیلی پرهیجان رو اینجا دیدم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم. آقامحسن مهرناز خانوم آقا میثم مرمر خانوم آقا رضا سمیر و احسان خان غیبی خیلی تحت تاثیرم گذاشتین خیلی ممنونم. این وبلاگ حاصل عشق من به مدرن تاکینگ بود و قابل شما عزیزانو نداره. انقد هیجان زده شدم با حرفاتون که خواستم دوباره برگردم و با وجود مشغله ای که دارم هر از چندگاهی یه پستی برای شما عزیزان بذارم. اما خب متاسفانه یوزر و پسووردم یادم رفته. هر کاری کردم وارد نشد. داداشم وبلاگی داره برای طرفداران مارک مدلاک به آدرس www.markmedlock.blogfa.com اگه نتونستم پسوورد و یوزرمو ژیدا کنم احتمالان اونجا ادامه میدم و مطلب میذارم. بازم از همتون تشکر می کنم
به امید دیدار دوباره

لابل سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ق.ظ

اتلاتالات

گری یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ب.ظ http://akagh-ahoeamama.blogfa.com

راستش من یک سال است که با مدرن تاکینگ اشنا شدم و بزودی تمام اهنگ های مدرن تاکینگ را خواهم داشت الان هم حدود سی تا از اهنگ هایش را حفظ هستم و جزو طرفداران دو اتیشه مدرن تاکینگ شده ام واقعا گروهی فوق العاده است و هر روز مدرن تاکینگ گوش می دهم و عاشق این گروه هستم حیف که گروه مدرن تاکینگ از هم پاشید اگر قابل دانستی به وبلاگم سر بزن توماس انجا اسم واقعی خودم را نوشته ام هر چند خیلی از هم مدرسه ای هایم مرا گری صدا می کنند deep in my heart there is a fire good burn in heart برای مدرن تاکینگ

داود دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ق.ظ

باورم نمیشه...6 سال گذشت...

داود پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:01 ق.ظ

باورم نمیشه ... 9 سال گذشت ...

فرشید جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 09:12 ب.ظ

salam be hame
man dadashe agha thomas hastam
emrooz baad az 10 saal omadam sar zadam be in weblog, faghat khastam begam tarafdaraye modern talking hamishe in eshgh ro to delashoon daran.
be dadashe golamam az inja salam miresoonam
kheili cheakerim dadash, ishala harja hasti salem va movafagh bashi

فرشید جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 09:14 ب.ظ

Agha davood dame shomam garm ke baad az inhame saal hanoozam sar mizani
Karet Doroste

داود شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 10:53 ب.ظ

ممنون فرشید جان واقعیتش اینجا دیگه مثل تایم لاین میمونه برام هر وقت میام اینجا به سال های گذشته فکر میکنم که چه اتفاقاتی افتاد برام چقدر افکارم تغییر کرده و خیلی چیزای دیگه ولی هنوزم طرفدار مدرن تاکینگ هستم گاهی آهنگاشو گوش میکنم...ایشالا داداش توماس هرجا هست سلامت باشه

توماس پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.moderntalking.blogsky.com

سلام به همه بچه های گل به خصوص داداش عزیزم فرشید.
بچه ها خودمم باورم نمیشه 12 سال گذشت. عجب عشقی داشتیم عجب شور و هیجانی داشتیم. دیگه حرفی واسه گفتن نیست وگرنه میومدم ادامه میدادم. اگرچه شور و انرژی قدیمو ندارم.
به هرحال بدونید هنوزم جزو بهترین دوران زندگیم بود و دلم واسه سادگیه اون موقع تنگ شده.
داداش وقتی دیدم اومدی اینجا پیغام گذاشتی خیلی خوشحال شدم باورم نمیشد هنوزم سر میزنی به اینجا. دوست دارم
ایشالا همتون شاد باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد