وبلاگ به زودی آپدیت میشه

سلام به همه طرفداران. از همدردی تمام طرفداران باوفایی که در قسمت نظرات قست قبلی ابراز کردند ممنونم.

وبلاگ به زودی تا آخر هفته آپدیت می شه. کدهای این وبلاگ هم تا اون موقع ویرایش می کنم.

باز هم از همه دوستان و طرفداران تشکر می کنم.

راستی لینک دوستان عزیزی هم که پاک شده دوباره قرار خواهم داد. چون بلاگ اسکای سیستم خودش رو تغییر داده لینکها هم پاک شده ولی من دوباره قرار خواهم داد. باز هم معذرت می خواهم.

خداحافظ

توماس

نظرات 5 + ارسال نظر
؟ سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:10 ق.ظ

سلام خوب شد برگشتی آقا توماس. منو خوشحال کردی.

مهران سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:09 ق.ظ http://azadikhah.blogsky.com

خوبه

ممنون

مهناز-مدرن تاکینگ سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام:
خوشحالم که ما رو ترک نکردی....
کاش مدرن تاکینگ مون هم مثل تو برمیگشت.....
Who will love MODERN TALKING like we do

سلام مهناز جون. من فقط به عشق شما و مدرن تاکینگ برگشتم.

بنیامین سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:45 ب.ظ http://www.mtvideos.blogfa.com

سلام توماس جان....
مثل همیشه منتظر اپدیت های شما خواهیم بود...

Www.MTvideos.blogfa.Com

بنیامین من هم همیشه وقتی رو نت میام اول وبلاگ تورو چک می کنم. همیشه منتظر آپدیت هات بودم هستم و خواهم بود. ممنون

شایان جمعه 27 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:03 ق.ظ

وماس جان سلام
فکر کنم یک ویدیو را جا گذاشتی
don't TAKE AWAY MY HEART
خداحافط

سلامشایان جان. کجایی خبری ازت نیست. در مورد اون کلیپ هم منظورتو نمی فهمم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد