آلبوم سوم مدرن تاکینگ برای دانلود

 سلام:

سلام به همه طرفداران و دوستان عزیز و گرامی. امیدوارم حالتون خوب باشه. کسانی که ماهواره دارند حتما برنامه DSDS روز چهارشنبه را دیده اند. عالی بود. می خواهم یه توضیحاتی در مورد این برنامه بدهم. DSDS یک برنامه ای است برای کشف استعدادهای خوانندگی در آلمان. هیئت تصمیم گیرنده آن شامل سه نفر است. در صدر این هیئت دیتر حضور داره. آقای هینز هن(Heinz Henn) خانم سیلویا کالک(Sylvia Kollek) هم جزو این هیئت هستند. یک هیئت بسیار صمیمی که با هم هی شوخی می کنند(عکس این سه نفر با هم را در زیر می توانید ببینید). صدها نفر از سراسر آلمان در این مسابقه شرکت می کنند.این مسابقه در چند مرحله انجام می شود. مثلا چهارشنبه شب یک مرحله دیگر گذشت و تعداد زیادی از دور مسابقه اوت شدند و تعدادی به مرحله بعد راه یافتند. در نهایت یک نفر به عنوان برنده این مسابقه انتخاب می شود. راستشو بخواهید دیگه بیشتر از این چیزی نمی دونم. راستی مرحله بعدی این مسابقه شنبه شب پی گیری می شود. باز هم برنامه DSDS شنبه شب(۲۸ آبان) از شبکه RTL پخش می شود. البته این دفعه ساعت ۲۱:۱۵ برنامه شروع می شود. یک چیز دیگر. در لینک زیر شما می توانید یک فلش خیلی زیبا پیدا کنید که در مورد آهنگ The First Cry (یکی از آهنگ های مورد علاقه من)است. حتما ببینید. عالیه.

دیتر و هینز و سیلویا در برنامهDSDS

(The First Cry(Flash

نتایج نظرسنجی:

یک نظرسنجی دوماه پیش در وبلاگم قرار دادم که در مورد محبوبیت آلبوم های مدرن تاکینگ بود(البته از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۳). حالا می خواهم نتایج آن را خدمت شما طرفداران عرض کنم(راستی نظرجدید هم سمت راست قرار گرفته. از دوستان خواهش می کنم در این نظر سنجی ها شرکت کنند تا اطلاعات طرفداران در مورد علایق دیگران بالا برورد. ممنون):

"کدام آلبوم مدرن تاکینگ را بیشتر دوست دارید؟"

۳۷ رای    (Alone(The Sth Album
۲۲ رای              Victory
۲۱ رای         Back For Good
۲۱ رای             America
۱۸ رای     Year Of The Dragon
۱۴ رای             Universe
۱۳۳ نفر=کل شرکت کنندگان در نظرسنجی

بله حضور آلبوم Alone در صدر جدول کاملا بدیهی بود. چون همین آلبوم جایزه پر فروش ترین آلبوم سال ۱۹۹۹ را گرفت و در نظرسنجی این وبلاگ هم با اختلاف ۱۵ از رتبه دوم اول شد. اما حضور آلبوم Victory بالاتر از Back For Good و America جای تعجب بود. چون این دو آلبوم(مخصوصا America) در چارت ها بیداد کردند. ولی وضعیت آلبوم Victory نسبت به این دو آلبوم بسیار ضعیف تر بود. ولی خب نباید بگذریم که آلبوم Victory یک آلبوم خوش دست و عالیه. خب حضور دو آلبوم بسیار زیبای Back For Good و America در بالای جدول بدیهی بود. همچنین حضور Year Of The Dragon و Universe در آخر جدول هم جای تعجب ندارد. مخصوصا در مورد Universe که بدترین حضور مدرن تاکینگ در چارت ها بود. البته من باید یک نکته در مورد آلبوم Universe بدهم. اولا اینکه این آلبوم هنوز تازه به بیرون عرضه شده بود که مدرن تاکینگ جدا شد. همین خیلی بر وضعیت این آلبوم تاثیر گذاشت. همچنین مدرن تاکینگ هنوز ویدئوی دوم خودش از این آلبوم را بیرون نداده بود(پس از ویدئوی اول که ... TV Makes بود مدرن جدا شد و فرصتی برای ساخت ویدئوی دوم بدست نیامد). مهمترین علت آن هم لغو کنسرت های این آلبوم بود. اجرای کنسرت خیلی در وضعیت آلبوم ها تاثیر می گذارد. حتی اجراهای مدرن تاکینگ در تلویزیون هم بسیار کمتر از آلبوم های دیگر بود. این دلایل دست به دست هم داد تا آلبوم Universe در چارت ها به صورت متوسط ظاهر شود و شاهکار نکند. وگر نه مطمئن باشید این آلبوم خیلی بیشتر از این ها در جهان صدا می کرد. وضعیت این آلبوم دقیقا شبیه ... In The Garden است. در سال ۱۹۸۷ هم به دلیل جدایی مدرن تاکینگ این آلبوم اصلا مورد توجه قرار نگرفت.

دانلود :

برای این هفته هم آلبوم سوم مدرن تاکینگ را برای دانلود آماده کرده ام. اول به توضیح کوتاهی از این آلبوم توجه کنید:

در تابستان ۱۹۸۶ دیتر آهنگ Brother Louie را نوشت. پسری که می توانست یکی از پسرهای موفق جهان بشود(مثل هری پاتر و ...). همانند Single های قبلی Brother Louie هم به صدر چارت آلمان و تعدادی از کشورهای دیگر رفت تا مدت ها مقام اولی را به هیچ آهنگ دیگری نداد. دومین Single این آلبوم آهنگ (Atlantis Is Calling(SOS For Love بود که البته قبل از آلبوم اصلی در تابستان روانه بازار شد. آلبوم Ready For Romance شامل آهنگ های دیگری است که واقعا بسیار زیبا هستند. آهنگ هایی همچون:Just We Two- Lady Lay -Angie's Heart .در نهایت هم وضعیت این آلبوم را در چارت ها بررسی می کنیم:

Ready For Romance

کشور

بهترین رتبه

وضعیت هفتگی آهنگ

وضعیت سالانه آهنگ

انگلستان

76.

   

دانمارک

?

 

30. (1986)

فرانسه

19.

   

یونان

7.

(?-12-19-7-17-39)

 

نروژ

5.

(8-5-6-6-7-11-12-18-18-20)

 

استرالیا

1.

(5-1-1-2-13-7-9-16-24-27-25-21-20-30-29-26)

8. (1986)

126. (1987)

سوئد

1.

(10-1-2-3-2-3-5-5-7-8-9-15-18-19-22-23-24-27)

20. (1986)

آلمان

1.

 

13. (1986)

ترکیه

1.

   

خب حالا پس از این توضیحات کوتاه نوبت به دانلود این آلبوم می رسد. مانند آلبوم قبل که برای دانلود گذاشتم آهنگ های زیر هم فشرده شده هستند(rar.):

آلبومReady For Romance

1)Brother Louie
2)(Just We Two(Mona Lisa
3)Lady Lai
4)Doctor For My Heart
5)Save Me-Don't Break Me
6)(Atlantis Is Calling(SOS For Love
7)Keep Love Alive
8)Hey You
9)Angie's Heart
10)Only Love Can Break My Heart

در نهایت :

امیدوارم از این پست هم خوشتان آمده باشد. چاکر بروبکس عاشق مدرن تاکینگ تا بعد ...

خبر فوری(حضور دیتر در DSDS)

یک خبر فوری:

سلام به همه طرفداران عزیز. من عموما پنجشنبه یا جمعه آپدیت می کنم. ایندفعه هم می خواستم همین کار را بکنم. ولی یک خبر فوری پیش آمد که مجبور شدم زودتر آپدیت کنم. خبر از این قراره که امشب(چهارشنبه ۲۵ آبان) در شبکه RTL برنامه DSDS(مخفف Deutschland sucht den Superstar)معروف که دیتر پایه گذار آن بود و رئیس هیئت داوری آن است پخش شود. ساعت ۲۰:۱۵(به وقت آلمان) این برنامه آغاز خواهد شد. نمی دانم به وقت ایران چه ساعتی می شود. چون محاسبات من دفعه قبل اشتباه از آب در آمد. به همین خاطر نمی خواهم شما را به اشتباه بیاندازم. ولی این را بگویم که حتما ۱ ساعت و نیم (نیم به وقت ما) دیرتر پخش می شود(یعنی رو شاخشه). من به شخصه که از ساعت ۷ بعد از ظهر پای شبکه RTL می نشینم تا یک وقت ۱ دقیقه آن را هم از دست ندهم. عکس زیر هم حضور دیتر در این برنامه را نشان می دهد.

این هم یک عکس از حضور دیتر در برنامهDSDS

خب:

کسانی که ماهواره دارند بروند و کیف کنند. کسانی هم که ماهواره ندارند شرمندشان هستم. اگر کسی فرکانس کانال RTL را می خواهد می تواند به آدرس خود شبکه با نام www.rtl.de برود و فرکانس را بگیرد. طرفداران کیف کنید. درود بر دیتر خدای موزیک سازی

آخر هفته هم طبق روال معمول آپدیت خودم را انجام می دهم. تابعد... چاکر همه شما طرفداران