سلام بچه ها.

دوستان خوب من به یک سفر می روم که تا سیزده بدر بر نخواهم گشت. مطلبی هم تا سیزده بدر نخواهم نوشت. این لوگوی وبلاگم هم ایراد دارد که در صدد رفع آن هستم. این آخرین مطلب من است و دو خبر بسیار داغ هم دارم:

*توماس اندرس در ۱۶ آوریل در نیویورک و ۱۷ آوریل در شیکاگو کنسرتی با گروه پسران آبی بد خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر به این سایت رجوع کنید.

*دیتر بوهلن به تازگی از دوست دختر خود استفانیا یک بچه به دنیا آورده است. او از همسر اول خود اریکا سه پسر دارد.

تا بعد از سیزده بدر آرزوی تعطیلات خوشی را برای شما می کنم.
خداحافظ توماس

با سلام

بچه ها به جایی رسیدیم که مدرن تاکینگ چگونه بوجود آمد؟ این هم چگونگی شکل گیری مدرن تاکینگ:

مدرن تاکینگ چگونه به وجود آمد و چه بلایی سرش آمد؟(قسمت اول)

پس از دوستی صمیمی توماس و دیتر بالاخره در اواخر سال 1984 مدرن تاکینگ به طور رسمی شکل گرفت. در ابتدا نام مدرن جسپراچ(Modern Gesprach) را برای آن برگزیده بودند که پس از صحبت های مختلف به مدرن تاکینگ تغییر پیدا کرد. در طی سالهای 1985-1988 این گروه با دادن شش آلبوم معنی واقعی موسیقی را به جهان نشان دادند. نام آلبوم ها به این صورت بود: 1.اولین آلبوم(1th Album)ء2.بیا از عشق بگوییم(Let's Talk About Love)ء3.آماده برای عشق(Ready For Romance)ء4.در میان هیچ جا(In The Middle Of Nowhere)ء5.قهرمانان عشق(Romantic Warriors)ء6.در باغ ونوس(In The Garden Of Venus). در حین انتشار آلبوم هایشان کنسرت های مختلفی هم برگزار می کردند. به دلیل ازدحام کنسرت ها توماس دچار بیماری شد و مدتها در بیمارستان بستری شد. همسر او(نورا ایزابلا) که به تازگی با او ازدواج کرده بود بسیار نگران شد و از آن به بعد در کار مدرن تاکینگ بسیار دخالت می کرد و حتی در سر کار از توماس مواظبت می کرد. برای کار توماس زمان مشخص کرده بود و حتی گاهی میان ضبط کار وارد استودیو می شد و توماس را در نیمه ی کار به خانه می برد. حتی تا مدتها نمی گذاشت توماس(مدرن تاکینگ) کنسرت بگذارد. دیتر از این مساله ناراحت شد و آن را با توماس در میان گذاشت ولی توماس از نورا دفاع کرد. همین کار دیتر را عصبانی کرد تا دیتر در یک کنفرانس عمومی اعلام کند که:«مدرن تاکینگ منحل شد.». این مساله برای توماس قابل هضم نبود و به همین دلیل مدرن تاکینگ را تا مدتی نگه داشت ولی بالاخره آن را منحل اعلام کرد. توماس به آمریکا رفت و در آنجا به تنهایی شروع به خواندن کرد. دیتر هم گروه سیستم آبی(Blue System) را تشکیل داد و در آن شروع به کار کرد. ولی نه توماس و نه سیستم آبی به موفقیتی که مدرن تاکینگ رسیده بودءنرسیدند. اما ناگهان ...
Modern Talking in 1985Modern Talking in 2002

ادامه را در قسمت دوم که در مطلب بعدی ام خواهم نوشت ببینید. دوستدار همه شما تا بعد...