آلبوم چهارم مدرن تاکینگ برای دانلودوخبرهایی در مورد آلبوم توماس

سلام دوستان:

اولین خبری که امروز می خواهم بدهم در مورد آلبوم بعدی توماس است. اول اینکه توماس تغییر سبک داده است و آلبوم بیستم او به سبک swing خواهد بود. من خودم نمی دونم این چه نوع سبکی است(اگر کسی از نوع این سبک خبر دارد حتما در قسمت نظرات توضیح دهد تا همه طرفداران بفهمند این چه سبکیه؟). همچنین در این آلبوم توماس با شخصی به نام کلیف ریچارد(Cliff Richard)کار می کند. به نظر می آید آلبوم خوبی بیاید. فقط نمی دونم سبکswing چه نوع سبکیه؟

توماس با سبکswing می آید

دومین خبر اینه که در ۱۹ نوامبر آخرین مرحله از تلنت شو با نام Music-Power 2005 در کوبلنز برگزار شد. این شو محل رقابت موزیسین های جوان(از سن ۱۰ تا ۲۵ سال) برای ثبت نام در مدرسه موسیقیRhineland-Palatinate بود. آخرین مهلت برای ثبت نام در این شوی بزرگ تا ۱۹ آگوست بود. موزیسین ها و گروه های مختلف باید تا این زمان ثبت نام می کردند. هیئت ناظر این شو سه نفر بودند. در صدر این سه نفر توماس که نماد شهر کوبلنز است قرار داشت(در عکس زیر که بروشور این شو است می بینید که اسم توماس را بزرگتر از سه نفر دیگه نوشته اند). دو عضو دیگر هم نامهایشان برنی ابت(Bernie Abt) و آچیم بروچ هازن(Achim Brochhausen) بودند. در نهایت این شو اعضا هیئت تصمیم گیری ۱۰ نفر یا گروه را از ۱ تا ۱۰ به ترتیب برتری انتخاب کردند. البته دیگه من اسامی این ۱۰ نفر را نمی نویسم چون نه معروف هستند و نه اصلا به ما ربطی ندارند.

تلنت شویMusic-Power 2005

راستی یک نکته تازگی ها برام خیلی خودنمایی می کنه. اونم اینکه دیتر و توماس الان عضور هیئت ناظر دو برنامه بزرگ آلمان و حتی یه جورایی اروپا هستند. دیتر که با برنامه DSDS این روزا داره غوغا می کنه. توماس هم در برنامه Formel Eins داره غوغا می کنه. به خدا که این یک افتخار بزرگیه برای طرفداران مدرن تاکینگ. الان موسیقی آلمان روی انگشتان این دو مرد می چرخد(البته همیشه می چرخیده). من که احساس غرور می کنم.

دانلود:

خب دوستان عزیز برای این پست هم در ادامه پست های قبلی آلبوم چهارم مدرن تاکینگ(که به نظر بسیاری از طرفداران قشنگ ترین آلبوم سالهای ۸۴-۸۷ است) را برای دانلود آماده کردم. ابتدا به توضیحی در مورد این آلبوم توجه کنید:

در پاییز سال ۱۹۸۶ دیتر آهنگی برای Geronimo ساخت. همچنین در آن سالها دیتر یک کادیلاک بسیار زیبا داشت. با این حال آهنگ Geronimo's Cadillsc نتوانست به صدر چارت برسد و بهترین وضعیت آن رتبه ۲ بود. این آهنگ یک آهنگ بسیار زیبا و مانند همیشه با ریتمی بسیار سریع است. دیگر آهنگ های فوق العاده این آلبوم Riding On A White Swan و دومین Single این آلبوم با نام Give Me Peace On Earth و یک آهنگ دیسکویی و شاد به نام Sweet Little Sheila است. همچنین یک نکته جالب در آهنگ The Angels Sings In New York City خواندن تنهایی دیتر در قسمتی از آهنگ. آنجایی که می گوید "Hey Man In The Stars Above". چون دیتر همیشه با توماس با هم می خواندند. و یه جورایی دیتر صدایش را پشت صدای توماس پنهان می کرد.

حالا طرفداران عزیز نوبت به دانلود این آلبوم ی رسد:

1)Geronimo's Cadillac آلبومIn The Middle Of Nowhere
2)Riding On A White Swan
3)Give Me Peace On Earth
4)Sweet Little Sheila
5)Ten Thousand Lonely Dreams
6)Lonely Tears In Chinatown
7)In Shaire
8)Stranded In The Middle Of Nowhere
9)The Angels Sing In New York City
10)Princess Of The Night

خب:

این هم آلبوم چهارم. فقط دو آلبوم دیگر مانده تا دانلود سالهای ۸۴-۸۷ تمام شود. انشاا... بعد از آن به سراغ آلبوم های ۹۸ به بعد می شوم. امیدوارم از این روند دانلودها خوشتان بیاید. چاره ای نیست باید تمام آلبوم های مدرن برای دانلود گذاشته شود. چون طرفدار عزیزی که خود آهنگ اصلی را گوش نداده چه جوری من رمیکس آن آهنگ را برای دانلود اون بگذارم؟ باید اول همه طرفداران همه آلبوم های مدرن را داشته باشند و بعد از اون به سراغ رمیکس ها برویم. تا بعد... درود به توماس و دیتر(مدرن تاکینگ)

نظرات 19 + ارسال نظر
مرد بارانی دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:46 ب.ظ http://www.bardia9956.persianblog.com/

ممنون.
از دوری تو بسیار غمگینم

Like the leaves fall of a tree

همچون برگهایی که از درخت جدا می شوند
I feel your love is dying for me

احساس میکنم که عشق تو نسبت به من می میرد
You tell me it's not the end

تو به من میگویی که این پایان راه نیست
Where is the love you forsake

کجاست عشقی که رهایش کردی؟
You forsake, you forsake
رهایش کردی،رهایش کردی
There's too much blue in missing you

از دوری تو بسیار غمگینم


I believe I was a fool

باور دارم که حماقت کردم
Before you say goodbye

پیش از انکه بگویی خداحافظ
Oh, give us one more try

آه،بگذار یک بار دیگر عشقمان را تجربه کنیم
Yet I can't forget all the love we had

هنوز نمی توانم آنهمه عشقی را که به هم داشتیم را فراموش کنم
There's too much blue in missing you

از دوری تو بسیار غمگینم
Oh believe my heart is true

آه،باور من که قلبم راست می گوید
Your love slipping away, a little bit every day

هر روز که میگذرد،از عشق تو ذره ذره کاسته می شود


Throw it away; it's such an easy way
دور یندازش، آسانترین را همین است
Look at me I'm the lucky one

به من نگاه کن ،من همان آدم خوش شانس هستم
Without feelings you can't be strong

بدون احساسات نمی توانی قوی باشی
Though I call you in the night

اگر چه، در تاریکی شب صدایت می کنم


To hear your voice, feel you deep inside

تا صدایت را بشنوم و تو را در عمق وجودم احساس کنم

مرد بارانی عزیز از شعر قشنگت که هم به زبان فارسی و انگلیسی بود ممنونم. عالی بود. منو یاد مدرن و روزهای خوشمون انداخت.

علی دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.thomasanders.blogfa.com

سلام توماس عزیز
درباره برنامه formal enis یه کم توضیح بده و لطفا اگر تلویزیونش رو میتونیم تو ماهواره ببینیم فرکانسشو لطف کن بده
بسیار ممنون از اطلاعاتت توماس عزیز
موفق باشی

سلام علی جان. باشه ببینیم می تونم اطلاعاتی در مورد این برنامه پیدا کنیم یا نه. ولی در مورد فرکانسش باید بگم که در پست بعدی قرار می دهم ولی فکر نکنم بتونی بگیریش چون من هر کاری کردم نتونستم.

http://magicland.250free.com/megamix.html دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:57 ب.ظ http://magicland.250free.com/megamix.html

http://magicland.250free.com/megamix.html

بنیامین سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:53 ق.ظ http://www.mtvideos.blogfa.com

سلام توماس جان ... من در مورد این سبک جدید , کمی در قسمت نظرات بلاگ اقا علی توضیحاتی دادم ... یه سر بزن شاید به دردت بخوره ... (من یکی که بی صبرانه برای انتشار این البوم روزشماری می کنم) با تشکر ... فعلا بای

سلام بنیامین عزیز. رفتم و سرزدم. خیلی خوب توضیح داده بودی. فکر کنم یک چیزهایی گیرم آمد. خیلی ممنون بنیامین جان

مینا سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام توماس وبلاگت خیلی توب بید
میدونی توماس من اگه در روز حتی شده یک اهنگ MODERN TALKING گوش نکنم احساس می کنم اون روز یک کار خیلی مهم رو انجام ندادم
من یک دوست جدید هستم
از اون دو اتیشه های شدید
وای توماس من هیجان زده شدم نمیدونم چی کار کنم
شما فقط احساس منو درک میکنید
ا

سلام بر مینا خانم عزیز. من هزار بار گفتم برای ۱۰۰۱ بار هم می گویم. این شعار من است. من وظیفه خودم می دانم که به طرفداران مدرن تاکینگ خدمت کنم. این از این. دوما ورود شما به جمع طرفداران مدرن تاکینگ را خوش آمد می گویم. امیدوارم با کمک شما طرفداران عزیز بتوانم این وبلاگ را برای همیشه پابرجا نگه دارم. من یک آهنگکه چه عرض کنم من هم یک آهنگ + تمام آلبوم های مدرن را هر روز گوش میکنم. و هیچ وقت هم از آهنگ ها خسته نمی شوم.

Alireza پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:49 ق.ظ

a style of jazz or dance music with an easy flowing but vigorous rhythm.
1930's dance music.

علیرضای عزیز ممنون که توضیح دادی. خیلی خیلی ممنون. فکر کنم دیگه فهمیدم این سبک چه نوع سبکیه.

زهرا پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام به همگی ...
آقا دستت دردنکنه .... در مورد سبکه swing من فقط می دونم که یه نوع آهنگ همراه با رقص است ...
ببخشید بیشتر نمی دونم .... می تونید از خود توماس بپرسید ... و امیدوار باشید که در فن کلاب جواب خواهد داد ...
ببخشید انگلیش نمی تونم بنویسم ....
ممنون ... بای

سلام زهرا خانوم خیلی ممنون که در مورد سبک swing توضیح دادید. بله درسته. این فکر خوبی است که از سایت thomasanders-online.com این سوال را بپرسیم. بازم ممنون.

مهناز-مدرن تاکینگ جمعه 11 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام:
بالاخره طلسم شکسته شد و یک نفر از مدرن در برنامه ی DSDS خوند.چقدر خوشحال شدم .خود دیتر هم انگار به یاد خاطراتش افتاده بود چون یه لبخند عمیق رو لبهاش بود...
خدایا انگار این دو مرد همتا ندارن دیتر و توماس تازگی ها خیلی جذاب شدن.توماس تازگی ها عینکی هم شده...
حتما برنامه ی توماس تو ی ZDF دیدی وقتی مدرن رو نشون میداد قلبم تند تند میزد....

Oh MODERN TALKING
if we could live for ever we will live with you
if you can't come back again We will die it's true

مهناز جان لعنت به این شانس. من فقط اولین برنامه DSDS رو تونستم ببینم. از این خبرت هم ممنونم. با اینکه اون برنامه رو ندیدم می تونم تصور کنم دیتر چه حالی داشته. خر من از کره گی دم که هیچی سر هم نداشت. چون از بدشانسی نتونستم برنامه ZDF رو هم ببینم.

علی جمعه 11 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.thomasanders.blogfa.com

سلام توماس عزیز
ببخشید که دوباره مزاحم میشم
آقا توماس میخوام بپرسم ویدیو کلیپای مدرن تاکینگو از کجا میتونی بگیری من فقط چند تا از ویدیو رو دارم
اگه در تهران هستی آدرسی بهم بده تا اونارو بگیرم
ممنون
بای

اول اینکه من تو قزوین زندگی میکنم. دوما علی جان من همه کلیپ های مدرن رو دارم. فقط اگه می شه از بنیامین(که ماشاا... آرشیوش پره) یا ابراهیم بخوا تا برات کلیپ ها رو بفرسته. چون من اصولا آدم تنبلی هستم و اگه بخوام برات سی دی ها رو بفرستم یک ماهی طول می کشه(شاید هم بیشتر!!!!)

مینا شنبه 12 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام توماس عزیز
برای نگه داشتن این وبلاگ برای همیشه می تونی رو من حساب کنی
یه حسابه درست و حسابی
از همین جا هم به همه طرفدارای moderntalking سلام می گم

سلام مینا جان. خیلی ممنون. به شما می گن طرفدار واقعی و دوآتیشه مدرن تاکینگ.

مهناز-مدرن تاکینگ یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام:
بالاخره یک نفر در DSDS از مدرن خوند....خیلی هیجان داشت .حتی دیتر هم انگار به خاطراتش برگشته بود....
دیتر و توماس تازگی ها خیلی جذاب شدن.....
حتما برنامه توماس رو در ZDF دیدی وقتی مدرن نشون داد قلبم تند تند میزد....
MODERN TALKING
if we could live for ever we will live with you
if you can't come back again we will die it's true...

مینا یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:50 ب.ظ http://...

سلام توماس
ببخشید من یک خواهشی ازت دارم
من همه کلیپهای modern talking رو دارم
ولی کنسرتهایی که ازش دارم خیلی کم اند
من عاشق کنسرتهای modern talking هستم چطوری اونارو پیدا کنم
به قول تو این از این
دو اینکه شما فیلم مراسمهایی که توماس و دیتر به خاطر modern talking جایزه گرفتند را دارین و یا فیلم مساحبه هاشونو؟

دوست عزیزم مینا خانم سلام. من چندین بار گفتم و تکرار خواهم کرد. شما دوستان می تونید با ابراهیم یا بنیامین ارتباط برقرار کنید و از آنها این سی.دی ها را دریافت کنید. بله من چندین برنامه و مصاحبه و DSDS رو ضبط کردم با کیفیت عالی ولی هنوز تبدیل به سی.دی نکردم. البته این برنامه هایی که من ضبط کردم مصاحبه و اجرای برنامه است نه دریافت جایزه و نه توماس و دیتر در کنارهم.

صبا دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:45 ب.ظ http://kouli.blogsky.com

به روزهای پر خاطره زندگیم بردینم !!!
واقعا عاشقانه تک تک ترانه هاشون رو گوش میدم...
همیشه برام تازه هستن...

...
شاد باشید و همیشه برقرار...

صبا خانم ضمن عرض سلام باید بگم که همینطوره. من به شخصه هرگز نمی تونم دیتر و توماس رو دور از هم تحمل کنم. الن هم می بینید دارم حرص و جوش آلبوم جدید توماس رو می خونم به خاطر اینه که هنوز هم با وجود جدایی دیتر وتوماس ولی هنوز توماس نامبر وانه. در میان ببخشید کثافت خون هایی که فقط بلدن... بگذریم ولی هنوز بین هزاران خواننده توماس برام یکه. ولی افسوس اگر مدرن بود زندگی من دوباره سبزه از دست داده خودش رو کسب می کرد.

مینا سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:28 ب.ظ http://...

سلام توماس جان
از راهنمایت ممنونم
اون فیلمی هم که گفتی باید خیلی توپ باشه این طور نیست?
مهم اینه که این دو نفر تو برنامه باشن
برای اجرا و مصاحبه یا برای دریافت جایزه فرقی نمیکنه
وقتی تبدیل به CD کردی اوتین کسی که ازت میگیره خودمم

سلام از ماست. آره مینا خانم. فیلم باحالیه. با این حرفتون هم موافقم که مهم اینه دیتر و توماس در برنامه ها باشن. جایزه گرفتن یا نگرفتن مهم نیست. در مورد حرف آخرت هم باید بگم حتما بعد از تبدیل به سی.دی به شما اطلاع می دهم.

حامد چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:26 ق.ظ

سلام عزیزم خوبی ؟
االبته من فکر میکنم که این سبک شاید با اون چیزی که من از مدرن میشناسم جور نباشه اخه من مدرن رو توماس و دیتر رو با همون سبک اصیل خودمون دوست دارم نه چیزی فراتر از اون ولی خوب مخالف حدید گرایی هم نیستم

بابا به والله حرف منم همینه. من می گم مدرن در سبک خودش معروف شد. من اصلا از دیتر و توماس به خاطر سبکشان خوشم آمد. مثلا اگر مدرن در زمینه راک کار می کرد معلومه ببخشید ولی سگی نبود چون راک بزرگان و ستارگان خودش رو داره. هیچ خواننده ی دیگری هم در سبک مدرن سگ هم حساب نمی شه. من هم مدرن تاکینگ و توماس را با سبک خودش دوست دارم نه سبک دیگری. ولی خب چاره ای نیست. ببینیم توماس با این سبک چه می کنه.

مینا شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:32 ب.ظ http://.

سلام توماس ممنونم
اون فیلمی که گفتی اینقدر فکرمو به خودش مشغول کرد که یادم رفت حسم رو نسبت به the first cry بگم
این شعر یه شاهکاره یک شاهکار از یک انسان واقعی
He is a gentleman
احساسات Thomas Anders اینقدر واقعی و عمیقه که اشک منو دراورد
بعد از خواندن اون تا ساعتها احساسات Thomas با من بود
مرسی

سلام. من هم همین عقیده رو دارم. بعد از جدایی مدرن این آهنگ برام خیلی خاطرات رو تداعی می کنه. این آهنگ از نظر من بسیار عالیه. هم شعر هم آهنگ.. درسته احساسات توماس همیشه در آهنگ هایش جریان داشته.

[ بدون نام ] شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:36 ب.ظ

vampaneze چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام.
وبت خدمات خیلی بالایی داره ولی مثل اینکه دیگه نمی خوای آپش کنی. جای تاسف داره.
در ضمن خیلی بده که تو همچین وب کاملی آهنگno face no name no number و win the race نباشن.
باتشکر.

محسن شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ق.ظ

سلام
داشتم اتفاقی وبهای مربوط به مودرن تاکینگ می گشتم به شما برخوردم
میخواستم بگم من یه اهنگسازم وسبک کار اهنگ سازی مودرن خیلی خوشم میاد تاحالا هم چندن اهنگ تو این سبک کار کردم البته چون خواننده ای باهام کار نمیکنه موفق به انتشار شون نشدم اهنگایی که شما طرفداری مودرن گوش بدین میفهمین که تو اون سبکه حالا اگه کسی هست باهم همکاری کنیم یا کسی نیست یا حداقل طرفداری ایرانی براشون ریمیکس درست کنند با اهنگی مجزا که من این کار تکفل میکنم من بازهم سر میزنم با این که دیگه این وبلاگ کار نمیکنه امامیتونینید تو بخش نظرات بزارید من بازم سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد