گزارش آخرین کنسرت مدرن تاکینگ در برلین(قسمت دوم)

سلام به همه دوستان و طرفداران عزیز:
ادامه گزارش آخرین کنسرت مدرن تاکینگ در برلین:
طرفداران در طول کنسرت تنها منتظر یک منظره از ایستادن هر دوی آن ها در کنار هم بودند. مدرن تاکینگ تمام Single های خود را به جز Give Me Peace On Earth اجرا کرد. متاسفانه در طی کنسرت نوازندگان در حال خود نبودند. درامر کمی متفاوت با آهنگ کار می کرد. گیتاریست هم در آهنگ Win The Race کاملا پر اشتباه بود. و تیکه هایی خارج از آهنگ می نواخت. بین آهنگ Cheri Cheri Lady و Brother Louie دیتر از طرفدراران در خواست کرد که آهنگ It's So Beautifull To Live In This World را با هم بخوانند. محل برگزاری کنسرت به هوا رفت. صدای طرفداران دیوارها را لرزاند. در همان حال که طرفداران در اوج بودند دیتر آهنگ را به You're My Heart,You're My Soul تغییر داد. آهنگ با یک شروعی آرام آغاز شد. همان طور که توماس همیشه در کنسرت ها شروع می کرد. طرفداران هم هم صدا شده بودند. سپس آهنگ ریتم سریعی پیدا کرد. واقعا ورزشگاه منفجر شد. در نهایت توماس و دیتر به طور خلاصه خداحافظی کردند و با گفتن جمله "به امید دیدار!شما بهترین طرفداران هستید" صحنه را ترک کردند. موزیسین ها هم بعد از انها در ساعت ۲۲:۲۵ جایگاه را ترک کردند. تمام حاضرین در کنسرت ایستاده بودند و فریاد می زدند و خواستار بازگشت مدرن تاکینگ بودند. آنها امیدوار بودند که توماس و دیتر به صحنه بازگردند و ادامه بدهند. کاری که همیشه در کنسرت ها انجام می دادند و همیشه هم جواب می داد. اما در آن شب غم انگیز این یک کار بیهوده بود. بعد از ۱۰ دقیقه افرادی به جایگاه آمدند و وسایل را جمع کردند و صحنه را پاک کردند. ناگهان امیدواری طرفداران به درد و دیوانگی تبدیل شد. تعداد زیادی از طرفداران به مدت زیادی در محل کنسرت ایستادند. و اصلا برایشان قابل درک نبود که افسانه مدرن تاکینگ در حال ناپدید شدن است. این هم لیست اهنگ های اجرا شده طی کنسرت:
01. Intro
02. TV Makes The Superstar
03. Everybody Needs Somebody
04. Atlantis Is Calling (S.O.S. For Love)
05. Heart Of An Angel
06. Geronimos Cadillac
07. Knocking On My Door
08. Don`t Make Me Blue
09. No Face, No Name, No Number
10. You Can Win If You Want
11. Don`t Take Away My Heart
12. Last Exit To Brooklyn
13. Juliet
14. In 100 Years
15. China In Her Eyes
16. Jet Airliner
17. Sexy Sexy Lover
18. Ready For The Victory
19. Cheri Cheri Lady
20. Brother Louie
21. You Are Not Alone
22. Win The Race
23. You`re My Heart, You`re My Soul
منبع : modern-talking-online.de

وضعیت مدرن تاکینگ در چارت ها :
خب همانطور که قول داده بودم از این پست به بعد هر دفعه وضعیت یک آلبوم یا single از مدرن تاکینگ در چارت ها را برای شما می گذارم. بخش خیلی جالبیه. می توانید بفهمید که آلبوم های مدرن تاکینگ در چه وضعیتی قرار داشته. خب این وضعیت ها را از آخر شروع می کنم. با آخرین آلبوم مدرن تاکینگ با نام The Final Album شروع می کنم:

The Final Album

کشور

بهترین جایگاه

وضعیت هفتگی آلبوم

وضعیت سالانه آلبوم

سوئیس

۵۳

۵۳-۶۰-۶۹-۹۱

 

لهستان

۴۰

۵۲-۴۰

 

استرالیا

۳۹

۳۹-۶۲-۶۶-۶۵-۷۵

 

لیتوانی

?

 

۲۱(سال ۲۰۰۳)

بلغارستان

۱۸

87-38-24-19-21-25-18-22-23-31-44-42

 

اروپا

۱۴

14-39-66-97

 

آلمان

۳

3-9-17-30-44-51-60-70-86-0-41-81

۹۷(سال ۲۰۰۳)

مالت

۲

   

آفریقا جنوبی

۱

4-5-2-1-2-5-5-9-7-7-0-5

 

دیتر در شبکه ARD :
دیتر در شبکه ARD روز ۱۱ اکتبر ساعت ۲۳ به وقت آلمان در یک برنامه حضور داشت. البته من نتوانستم این برنامه را ببینم. و از موضوع مورد بحث آن هم خبر ندارم. اگر کسی چیزی در مورد این برنامه می داند به من هم خبر بدهد. این هم عکس این برنامه
:
ARD دیتر در شبکه
یک خبر در مورد وبلاگ
:
یک مدتی طرفداران یا دوستان دیگر در قسمت نظرات از من سوال می کردند. من هم سعی می کردم در پست بعدی جواب آنها را بدهم ولی یادم می رفت. حالا یه خبر خوب دارم. دوستان و طرفدارانی که سوال از من دارند یا پیشنهاد انتقاد و ... دارند می توانند در قسمت نظرات بنویسند. در اسرع وقت که سوال یا خبر یا انتقاد یا پیشنهاد آنها را دریافت کردم به آنها پاسخ می دهم(در همان قسمت نظرات
).
قربان همه شما,توماس

نظرات 9 + ارسال نظر
علی جمعه 22 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:22 ب.ظ http://thomasanders.blogfa.com

سلام توماس
مطلب خیلی خوبی بود
موفق باشی
بای

چاکرم. من به عشق شما طرفداران عزیز مدرن تاکینگ می نویسم. ممنون از نظرت علی جون

حسین شنبه 23 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:13 ب.ظ

سلام توماس بابا خیلی باحالی یه چیزه وبلاگت ما رو کشته اونم اینه که خیلی زود load میشه

سلام حسین جون. همانطور که به علی گفتم من به عشق مدرن تاکینگ می نویسم. چاکر همه طرفدارای اون هم هستم. و می کوشم تا وبلاگم را هرچه پربارتر بکنم. ولی در مورد بارگزاری وبلاگم شرمنده همه طرفدارا هستم. خب دیر لود می شه. معذرت من رو بپذیر. قربون تو عزیز.

مهناز-مدرن تاکینگ یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام:
عالی بود.....
Miss MODERN TALKING more than before

مهناز جون من هم مثل تو خیلی دلم برای مدرن تاکینگ تنگ شده است. من هم مثل تو به امید بازگشتش می شینم و گریه می کنم.

ابراهیم چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام آقا توماس واقعا خسته نباشی
من ابراهیم هستم یکی از طرفداران پروپا قرص مدرن تاکینگ.من سال پیش تو سایت پرشین بلاگ یه وبلاگ زدم که فکر کنم شما اونجا نظر هم داده بودی.بعد دیگه وقت نکردم که اون رو به روز کنم.امروز تقریبا بعد از یک سال به اون یه سر زدم.با کمال تعجب دیدم که درآخر اون ۵ نظر نوشته شده.اصلا باورم نشد وخودم رو برای این که چرا به وبلاگ اهمیت ندادم سرزنش کردم.
حال می خوام ازنو شروع کنم وبرای شروع هم می خوام که تمامی متن ترانه های مدرن تاکینگ رو به فرمت پی دی اف تبدیل کنم سعی می کنم ترجمه ی اونا رو هم بنویسم.
یه چیز دیگه هم که هست من تمامی آلبوم های مدرن رو دارم .
اگه شما لطف کنی وبه دوستات بگی که اگه هر کدوم رو خواستن من براشون میل می زنم.اگگه آلبوم کامل رو خواستن می تونن فقط هزینه پست سفارشی وتنها سی دی خام رو برای من ارسال کنن تا من براشون سی دی رو بفرستم.
منتظر ایمیل شما هستم.
ابی!

مجید دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:42 ب.ظ http://moderntalking.blogsky.com

من از طرفدارای پر و پا قرص modern talking بودم و هستم.درسته که modern talking از پیش ما رفته ولی مطمئنم که modern talking همیشه تو قلب طرفدارهاش جا داره.از توماس هم به خاطر وبلاگش که عشق درش جریان داره تشکر میکنم.
ModernTalking is in our hearts,always

سمیرا چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:36 ب.ظ

moderntalking is the best
مدرن تاکینگ بهترینه من خاطرات خوشی از انها دارم

پیمان دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام خسته نباشید
من خیلی مدرن رو دوست دارم
در تمام ناراحتیحایم مدرن رو گوش مدادم احساس خوبی مکردم
در تنهایی
modern talking very very good grup in the word
modern talking you are not alone

پیمان دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:42 ق.ظ

سلام خسته نباشید
مدرن کی میخواد باز بخونه هااااا دلم برای مدرن تنگ شده
برای اقای دیتر و توماس

چه طور می شه رابطه برقرار کرد با ای اقایون فرشته؟

کسی در این وبلاگ اگر میدونه به من پاسخ بده؟

منطز رم هاااااا؟

Just like An Angel Modern talking

سلام آقا پیمان عزیز. ما همه دلمون برای مدرن تنگ شده. ولی به جز دعا کردن برای برگشتنش کاری نمی تونیم بکنیم. اگر منظورت از ارتباط نامه فرستادنه می تونی به www.thomas-anders.com بری و اونجا آدرس رو نوشته. اگر هم منظورت ایمیل فرستادنه باز هم برو همون سایت اونجا نوشته. خداحافظ

مهدی سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:50 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد