سلام دوستان خوبم
من بعد از یک وقفه یک ماهه برگشتم تا یک تابستان توپ را با هم و با اخبار و موزیک هایی از مدرن تاکینگ بگذرانیم. کاری بکنم که بهترین تابستان عمرتان را بگذرانید
یک دوست:
این آقا شایان از دوستانی است که در این یک ماهه نبود من به وبلاگ من ملحق و بیننده شد. این آقا شایان ما ورژن های مختلف آهنگ You Are Not Alone را داره. از من خواسته تا ایمیلم را بنویسم تا برایم بفرستد. این هم ایمیل من :
modern_talkin2005@yahoo.com
اگر برایم بفرستید حتما در وبلاگ قرار خواهم داد.
و حالا امروز:
بچه ها امروز من می خواهم آلبوم کامل This Time را برای دانلود بگذارم. البته کمی کیفیتش پایین است ولی فوق العاده است. بفرمایید این هم آهنگ ها:
King Of Love
Independent Girl
Tonight Is The Night
Live Your Dreams
Nothing's Gonna Stop Me Now
Playing With Dynamite
Every Little Thing
World Of Stars
Night To Remember
This Time
In Your Eyes
How Deep Is Your Love
Paradise
This Time آلبوم

به نظر من این آلبوم فوق العاده است. یعنی آهنگ ها با ریتم خاصی هستند و من که کیف کردم.
یک بدبختی بزرگ:
بچه ها حدود ۱۰ خرداد بود که مادربورد کامپیوترم مشکل پیدا کرد. بردم برای درست کردن. گفتن مادربورد خرابه و باید عوض بشه و چون خوش شانس بودم گارانتی داشت و به تهران فرستادند تا یک دونه جدید برایم بیاورند. خدمات گارانتی ام که خیلی سریعه!!!!!!من الان دارم از کافی نت این مطلب را می نویسم. چون هنوز از تهران مادربورد نرسیده. احتمالا تا ۵ یا ۶ تیر الافم و باید بیام از کافی نت برایتان مطلب بنویسم. ولی چشمم کور دندم نرم به خاطر هواداران مدرن تاکینگ هم که شده میام.
دفعه بعد:
ویدئو کلیپ TV Makes Superstar را برای دانلود می گذارم. این کلیپ آخرین کلیپی بود که مدرن تاکینگ بیرون فرستاد و فوق العاده است. هنوز هم این آهنگ در رده بندی ۱۰۰ آهنگ برتر جهان قرار دارد.
تا بعد خداحافظ...