اطلاعاتی درموردآلبوم جدیدتوماس وآلبوم ششم مدرن تاکینگ برای دانلو

عرض سلام دارم خدمت همه شما طرفداران عزیز:

امروز خبر زیادی ندارم. تنها اینکه شدیدا به کمک داوطلبانه یک دوست عزیز دارم تا متن های انگلیسی را به او بدهم تا ترجمه کند و در وبلاگ قرار بدهم. با توجه به این که وقتم شدیدا پر است وقت ندارم متن های انگلیسی را ترجمه کنم. از یک دوست عزیز که وقت آزاد دارد و می تواند این متون را ترجمه کند کمک می طلبم. توجه کنید اگر وقت اضافه دادید چون نمی خواهم کسی را در دردسر بیاندازم.

لیست نهایی آلبوم Songs Forever مشخص شد:

بالاخره تراک لیست آلبوم بیستم توماس با نامSongs Forever مشخص شد. این آلبوم شامل چهارده آهنگ است که همه آهنگ ها به غیر از آهنگ اول آلبوم با نامSongs That Live Forever در سبک سوینگ هستند. حضور آهنگ You're My Heart,You're My Soul برای سومین بار در آلبوم های توماس یک رکورد محسوب می شود. این آهنگ اولین بار در آلبوم The First Album در سال ۱۹۸۵ (زمان که توماس در مدرن تاکینگ بود) عرضه شد. دوباره در سال ۱۹۹۸ یک ریتم جدید از این آهنگ در آلبومBack For Good (زمانی که توماس در مدرن تاکینگ بود) عرضه شد. این هم سومین بار است که این آهنگ در آلبوم عرضه می شود. البته این بار در سبک سوینگ است. خلاصه این اخرین خبری است که از توماس و آلبوم او وجود دارد. دوست عزیزم بنیامین در وبلاگ خودش کولاک کرده. هم جواب سوالاتی را که طرفداران در پارتی امسال پرسیدند و توماس جواب داده را در وبلاگش قرار داده و هم آهنگSongs That Live Forever را برای دانلود گذاشته. می تونید برید دانلود کنید و ببینید چه معرکه ست. اگه از دست بدید چیز بزرگی را از دست دادید:

 البوم Songs Forever

(Songs That Live Forever (Intro
Cry For Help
For Your Eyes Only
Have I Told You Lately
All
Around The World
Some People
Tell It To My Heart
Do You Really Want To
Heart Me
Is This Love
Sweet Dreams
Arthur's Theme
You’re My Heart,
You're My Soul
True
Songs That Live Forever

دیدگاهی بر این آلبوم:

من فقط در این قسمت می خواهم نظرم را در مورد این آلبوم بدهم(دقت کنید این فقط نظر یک طرفدار توماس است). این جور که به نظر می آید این آلبوم باید یک آلبوم عالی باشد. حالا من نمی خواهم در مورد سبک آن که سوینگ است نظری بدهم. چون تا به حال آهنگی از این سبک را گوش نداده ام و فقط اطلاعاتی در مورد این سبک دارم. این که توماس سبک پاپ را رها کرده و به سبک سوینگ روی آورده به نظر من خوب نیست. چون همه توماس و کلا مدرن تاکینگ را با سبک پاپ شناختند و دوست دارند. و مسلما توماس و مدرن تاکینگ از جمله خدایان این سبک هستند. ولی اگر روزی مدرن یا توماس در سبک مثلا راک یا متال آلبومی بدهند مسلما از نظر سبکی زیاد موفق نخواهند بود. چون راک و متال خدایان خود را دارد و کسی جرئت حرف زدن در این سبک را ندارد. خلاصه منظورم اینه که توماس در سبک خودش شناخته شده است و به نظر من زیاد شایسته به نظر نمی رسد که در سبک دیگری آلبوم بدهد. چون سوینگ هم هنرمندان بزرگ خود را دارد. به نظر من این تنها ایراد توماس در مورد آلبوم بیستم است. اما به جنبه های خوب قضیه می پردازم. اولا اینکه تعداد آهنگ های آلبوم فوق العاده است. به نظر من تعداد ۱۴ تا ۱۶ آهنگ در یک آلبوم فوق العاده است. همچنین توماس در مصاحبه های مختلف از آلبومی منحصر به فرد نام می برد. او اعلام داشته که این آلبوم یک آلبوم استثنایی خواهد بود. همچنین با توجه به پوشش رسانه ای گسترده ای که در مورد آلبوم تدارک دیده شده نشان از فوق العاده بودن آلبوم دارد. در کل به نظر من آلبوم توماس آلبوم عالی خواهد بود. با توجه به این که توماس خواننده ای با توانایی بسیار بالایی است من عقیده دارم می تواند در سبک سوینگ هم قدرت نمایی کند و به نظر من در چارت ها بسیار خوب کار خواهد کرد. به امید آن روز که چارت های کشورهای مختلف تحت سلطه مطلق توماس باشد. توجه دوستانی را که ماهواره دارند را جلب می کنم. حتما آدرس زیر را مرتبا چک کنید تا از آخرین برنامه های تلویزیونی توماس در مورد آلبومش با خبر شوید:

لیست برنامه های تلویزیونی توماس و دیتر که مرتبا آپدیت می شه.

آلبوم ششم برای دانلود:

برای امروز بعد از مدت ها بالاخره آلبوم ششم را برای دانلود آماده کردم. ابتدا به توضیحاتی در مورد آلبوم توجه کنید:

بله این آخرین آلبوم مدرن تاکینگ در دهه ۸۰ بود. هنگامی که خبر جدایی مدرن تاکینگ به طرفداران رسید رودهای اشک جاری شدند. قابل باور کردن نبود ولی این حقیقت داشت. آلبومIn The Garden Of Venus شامل یک آهنگ فوق العاده زیبا با ریتمی سریع و زیبا و ۹ آهنگ دیگر بود. حتی نظر روزنامه موزیکی Musicmagazin بر این بود که بعد ازYou're My Heart,You're My Soul این آهنگ قشنگ ترین آهنگ مدرن تاکینگ بوده است. آهنگ In 100 Years مانند دیگر آهنگ های مدرن در مورد خوبی های عشق و شادی های آن نبود. بلکه در مورد حرام بودن عشق در صد سال بود. و این که امیدواری در را عشق معنی ندارد. از دیگر آهنگ های قشنگ آلبوم Don´t Let It Get You Down و Locomotion Tango و Don´t Lose My Number را می توان نام برد.

وضعیت آلبوم ششم مدرن تاکینگ در چارت ها:

این آلبوم هم همانطور که بار ها گفتم دچار همان مشکلی شد که آلبوم () شده بود. این آلبوم هم به دلیل جدایی مدرن تاکینگ و چندین دلیل دیگر که بار ها در موردش توضیح دادم در چارت ها موفق نبود. با این حال در کشور ترکیه رکورد خوبی را به دست آورد:

In The Garden Of Venus

کشور

بهترین رتبه

وضعیت هفتگی آلبوم

وضعیت سالانه آلبوم

آلمان

35.

 

 

ترکیه

3.

 

 

و حالا نوبت به دانلود این آلبوم می رسد:

1)In 100 Years
2)
Don't Let It Get You Down
3)
Who Will Save The World
4)
A Telegram To Your Heart
5)
It's Christmas
6)
Don't Loose My Number
7)
Slow Motion
8)
Locomotion Tango
9)
Good Girl Go To Heaven
10)(
In 100 Years(Reprise

تمام:

امیدوارم از این پست هم خوشتان آمده باشد. سعی می کنم آلبوم های قدیمی توماس را هم پیدا کنم و برای دانلود پست های بعدی بگذارم. واقعا از دوستانی که نظر می دهند تشکر می کنم و تا می توانم سعی می کنم سریع پاسخ آنها را بدهم. اگر دیر می شود من را به بزرگواری خودشان ببخشند. کسانی هم که از من در خواست های مختلف می کنند و من انجام نمی دهم هم معذرت می خواهم. راستیتا من خیلی فراموش کارم(آلزایمر!!!!!!) شرمنده همه اونها هستم. تا بعد... قربون همتون

نظرات 29 + ارسال نظر
بنیامین چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:24 ب.ظ http://www.mtvideos.blogfa.com

سلام توماس جان .. ممنون از بابت اپدیت ..
راستی YMHYMS چهار بار در البوم های رسمی منتشر شده (The Final Album رو فراموش کردی) ..
نظر من در مورد البوم : همونطور که خود توماس گفته این البوم فقط برای دل توماس بوده (چون همیشه دلش می خواسته چنین البومی رو منتشر کنه) .. به نظر من این البوم دقیقا مثل البوم قبلی وستلایف خواهد بود.
به نظر من می تونه یک تنوع باشه .. در هر صورت امیدوارم موفق باشه) ..
فعلا بای

سلام بنیامین جان. اول باید بگم که منظور من آلبوم های استودیویی است نه آلبوم های مکمل و کالکشن. این آهنگ در سه آلبوم با میکس های جدید عرضه شده ولی در آخرین آلبوم مدرن همان آهنگ سال ۹۸ و در آلبوم Back For Good بود که قرار دادند. از بیان عقیدت در مورد البوم ممنونم.

Ali چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:47 ب.ظ

salaam matnehaei ro ke mikhai tarjome koni baram ro in id off bezar rasti kelas chandomi man ali 17 az abadan

علی عزیزم برات آف گذاشتم و همه چیز رو توضیح دادم.

داود چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:07 ب.ظ

سلام از تو تشکر میکنم که آهنگهای مدرن تاکینگ رو برای دانلود میذاری ولی اگر میشه زودتر آلبوم 2001 آنها را برام بذار چون اصلا آهنگهای آن را ندارم. من دارم یک mp3 کامل از مدرن تاکینگ میسازم و میخواهم زود آماده شود ازت میخوام که به من کمک کنی تا زودتر آن را آماده کنم. متشکرم

سلام دوست عزیزم داوود جان. من فعلا تا آلبوم ۹ مدرن یعنی سال اژدها را روی اینترنت پیدا کردم ولی هنوز آمریکا رو پیدا نکردم. اگه پیدا کردم در اسرع وقت مطلعت می کنم.

مهناز-مدرن تاکینگ چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام:
ممنون که اپ دیت کردی...
همه منتظریم....
برای هردو قهرمان مون....
و دلها برای مدرن تاکینگ تنگ شده...

من هم همینطور.

مهناز-مدرن تاکینگ پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام:
ممنون که اپ دیت کردی....
همه مون منتظر هردو قهرمانمون هستیم....
از دیتر هم خبر بده لطفا...
در مورد نظرت برای البوم توماس هم موافقم....
Nobody can make magical songs like Modern Talking..

سلام مهناز خانم. ممنون از نظراتت. حتما پست بعدی من در مورد دیتره. در مورد فیلم و آلبوم جدیدش.

محسن جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:14 ب.ظ http://www.mohsen-alert.persianblog.com

من اماده ترجمه متون البوم جدید توماس هستم.
وبلاگ بسیار عالیست ولی چه طور میشه ترانه ها رو دانلود کرد؟

سلام به محسن خان عزیز. خب ممنون که آمادگی خودت رو اعلام کردی. دوم اینکه منظورت کدوم ترانه هاست. اگر منظورت آلبوم هاست که من لینک اونها رو چک کردم درست هستند.

Ali Reza سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:36 ب.ظ

ba salam man be tazegi ba web log shoma ashena shodeham az shoma mochakeram mishe lotf konid albumhaye ghadime thomas ke dar salhaye 89-95 ast ham baraye dwonload va ham darmored anha sohbat konid chon in ahang ha sakht gir miad
ba tashakor

توضیح دادم.

مهناز-مدرن تاکینگ چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام:
امروز تولد توماس قهرمان ماست...
تولد توماس به همه مبارک............
راستی میدونید برنامه ی توماس در زد-دی-اف با کارتون دیتر در ار-تی -ال درست در یک ساعته؟

مهناز جان این یک مسخره بازی بود که همزمان انداختند.

ذاود چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام توماس عزیز من نمیتونم آهنگهای آلبوم ششم رو دانلود کنم. فیلتر شدن چکار کنم.

الان چک میکنم......... خب. داوود جان من چک کردم مشکلی ندارن. ممکنه چون از برنامه های دانلود استفاده می کنی این مشکل پیش میاد. من الان با اینترنت اکسپلورر امتحان کردم سالم بود.
چاکرم بای

علی جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:34 ب.ظ http://www.thomasanders.blogfa.com

سلام آقا توماس
بابا دستت درد نکنه بی خبر آپدیت میکنی بابا یه ندای یه خبری
ولی بهر حال خیلی عالی بود
راجع به متن هایی که گفتی میتونم برات ترجمه کنم و این کمترین کاریه که برای یه دوست عزیز و طرفدار میتونم بکنم.
منم با نظرت موافقم توماس نباید سبکشو تغییر میداد ولی هر طور هست دعا کنیم که در چارت ها نمره خوبی بگیره
راجع به ویدیو کلیپ های آلبوم هم اگه وقت کردی توضیح بده<

موفق باشی
بای

سلام علی جان. اول شرمنده به خاطر اون قضیه. دوما ممنونم از همکاریت. همچنین خوشحالم که نظراتمون یکیه. باید بگم که توماس فعلا برای آلبومش ویدئویی را در نظر نگرفته است. اما مثل اینکه در آینده ای نزدیک باید منتظر ویدئوهای زیبایی باشیم.

مهناز-مدرن تاکینگ شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام:
واقعا توماس قشنگ خوند.....
اما چرا؟؟
اگه مدرن تاکینگ بود هیچکس نمیتونست برنده بشه..

سلام. به نظر من توماس محشر خوند. از اون بهتر نمی شد. منتها بی شعورتر از مردمی که بر ضدش رای دادند نبود(البته اونایی که براساس ریتم آهنگ رای دادند). اگر مدرن تاکینگ بود اصلا مسابقه ای برگزار نمی شد. مستقیما مدرن را به آتن می فرستادند. چون هیچ کس توان مقابله با مدرن را نداره(حداقل تگزاس لایتنینگ و ویکی لیندروس).

داود جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام توماس عزیز.
1. یه سوال داشتم به نظرت شایان(وبلاگ مدرن تاکینگ برای همیشه) آلبوم ۲۰۰۱ مدرن تاکینگ رو داره؟
2.امروز داشتم آرشیوات رو نگاه میکردم یه آهنگی رو برای دانلود دیدم.همون آخرین آهنگ مدرن تاکینگ رو میگم که andy matthew آهنگ ساز اون بود دانلودش کردم.یه ساعت بعد که دانلود شد با خوشحالی رفتم که گوش کنم. ولی چند دقیقه بعد حالم گرفته شد چون اون فقط آهنگ بود و توماس اندرز اون رو نمیخوند. ولی ریتم قشنگی داشت اصلآ میدونی چیه تمام آهنگهای مدرن تاکینگ ریتم قویی دارن. خودمنم اول بخاطر ریتم قوی آهنگها عاشق مدرن تاکینگ شدم و بعد که معنی آهنگها رو فهمیدم عاشق تر شدم.در آخر باید بگم عیدی خوبی بهم دادی. عیدتم پیشاپیش مبارک. امیدوارم یه روز باهم مدرن تاکینگ رو از نزدیک ببینیم و همونجا غش کنیم.
در ضمن باید بگم وبلاگت رغیب نداره.حرف هم نداره.
قوربون داش توماس . فعلآ بای

سلام به داش داوود خودم. خیلی مخلصم. اول اینکه بله به نظرم شایان این آلبوم رو داره. چند آهنگشم در وبلاگش برای دانلود گذاشته. دوم اینکه آهنگی که برای دانلود تو اون پست گذاشتم مال مدرن تاکینگ نیست. شخصی به نام ؛اندی متیو؛ از اون طرفدارای دوآتیشه و خفن مدرن تاکینگ است. البته یک موزیک ساز خیلی خوبی هم است. پس جدایی مدرن برای تسکین درد خود و برای مشغولیت در سبک مدرن آهنگ های زیادی ساخت و آنها را در سایتی با آدرس www.live-mt.com قرار داد(متن آهنگ هایی را هم که ساخته در کنار آهنگ ها قرار داده) تا طرفداران مدرن حال کنن. این آهنگ رو هم برای این ساخت که مثل ما معتقد است که مدرن تاکینگ همیشه در قلبها زنده خواهد ماند.
من تا روزی زندم که امید دارم توماس و دیتر رو می بینم. اگر روزی این امید من صفر بشه اون روز روز مرگ منه. واقعا روز مرگ منه. شاید از نظر جسمی زنده باشم ولی از نظر روحی می میرم. مخلص داداش خودمم هستم.

داود دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام میکنم به دوست عزیزم توماس. اول اینکه ازت تشکر میکنم تمام نظرات رو یک به یک می خونی و جواب می دی .
دوم اینکه اگر بتونی دانلودهات رو از این دفعه با پسوندogg برای دانلود بذاری عالی میشه(مثل وبلاگ بنیامین)چون خیلی زود دانلود میشه.
سوم اینکه اگر تونستی چنتا رمیکس از آهنگ sexysexylover
برای دانلود تو وبلاگت بذار.(آشنایی من با مدرن تاکینگ از همینجا شروع شد خنده داره که چقدر دیر با این گروه آشنا شدم و چقدر زود بهش علاقه مند شدم)
چهارم اینکه خیلی مخلصم و عیدم بهت خوش بگذره و مبارکت باشه. فعلآ بای...

مهناز-مدرن تاکینگ دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام:
فرارسیدن نوروز و بهار رو به همه ی شما طرفدارهای مدرن تاکینگ تبریک میگم...

داود سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام توماس عزیز. بالاخره وبلاگم آماده شد. آدرس این وبلاگ هست david-anderz.blogfa.com فعلا مطلب خاصی بجز تبریک عید توش نیست چون منبع خواصی ندارم. ولی در آینده روش حتما کار میکنم. فعلا بای...

مهناز-مدرن تاکینگ شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:48 ب.ظ

اینم هفت سین ما طرفداران مدرن تاکینگ....
I'm Strended in the middle of nowhere...Send me a letter from heaven or a Sms to my herat.Save me don't break me....Slomotin baby.....it's like Summer in december because you are my Super star.

سمیرا دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام-من خیلی مدرن تاکینگ رو دوست دارم
حدود ۲ ماه که تو اینترنت دنبالشم اما پیداش نمی کنم
البته از یه سایت چینی یه ۱۵ تایی دانلود کردم که خیلی باحال بود-اما سایتش عوض شده-من لنگرودی(گیلان)هستم
سرعت اینترنت اینجا خیلی پایینه و با ویندوز نمیشه دانلود کرد
من همی دانلود هامو با دپ میکنم
اما اینهارو که تو وبلاگته با دپ دانلود نمیشه-
ممنون میشم اگه اینها رو که تو وبلاگته واسم تو اینباکسم

بفرستید
متشکرم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:39 ب.ظ http://www.bardia9956.persianblog.com

عید شما مبارک.سال نوو تبریک عرض میکنم.


__________________000__________________
_________________00_00_________________
________________00___00________________
_______________00_____00_______________
______________00_______00______________
_____________00_________00_____________
00000000000000___________00_000000000000
__00______________0یه0______________00__
____00________0ستاره خوشگل0_______00___
______00_________0برای0_________00______
________00_____0تو دوست0_____00________
__________00_____0عزیزم0_____00__________
_________00_________________00_________
________00________0000________00_______
_______00_______00____00_______00______
______00_____00__________00_____00_____
_____00___00________________00___00____
____0000________________________0000___
___000____________________________000__

محسن چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:40 ب.ظ

داوود جان برای دانلود البوم امریکای مدرن تاکینگ به این سایت برو
http://www.microsoftmx.mihanblog.com/

میرزا چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ب.ظ

salam
liste baranemehay thomas va diter ke shoma dadid
vaghtesh be vaghte alman hast ya iran

به زمان آلمانه

نیما پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:58 ب.ظ

با سلام
خیلی خوشحالم که بعد مدتها تونستم به کسانی برسم که اونها هم مثل من از مدرن تاکنگ لذت می برند!!
من از کسانی هستم که عاشق تمامی البوم های مدرن تاگینگ هستم و فکر می کنم تمام اهنگ ها رو اعم از صوتی و تصویری و ام پی تری همه و همه رو دارم و به اون ها عشق می ورزم !۱
و می خوام اگر بشه این اهنگ ها رو در اختیار دیگر علاقهمندان هم بگذارم ( اگر بشه ) !!!!
شما می تونید کمکم کنید ؟ اگر بله راهنماییم کنید اگر نه بازهم از شما ممنونم که یه سایتی درست کردید که همه علاقه مندان به مدرن تاکینگ رو دور هم جمع کردید !
در ضمن چند سالی هم هست که کتابمدرن تاگینگ به زبان فارسی ترجمه شده همه علاقه مندان پیشنهاد می کنم اگر تونستن حتما این کتاب رو بخوونن !!
دوستار شما و همه طرف داران مدرن تاگینگ
نیما
www.zerg_dragon@yahoo.com
۲۱/۲/۸۵

سلام آقا نیما. کارتون خیلی خوبه. می تونید به سایت بنیامین برید اونجا با بنیامین عزیز این مسئله رو در میون بزار. بهت کمک می کنه. بله کتابش خیلی خوبه. مخصوصا که ورژن دومش هم که خیلی زیباست عرضه شده. من هم پیشنهاد می کنم دوستداران بخرند.

مجید شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام توماس خان...
نمیدونم چرا این قدر دیر به فکر دانلود آهنگهای مدرن تاکینگ از اینترنت افتادم
الان نزدیک 8 ماهه توی اینترنت هر چی آهنگ از مدرن پیدا میکنم یا دانلود نمیشن یا اجرا نمیشن
متشکرم از شما
ولی چرا این وبلاگ شما دیگه به روز نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا اگر این وبلاگ دیگه فعال نیست برام آف بزار و توضیح بده ببینم چطوری میتونم همه ی آلبومهاشون داشته باشم؟
خیلی خیلی ممنون

آریا یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام به همه ی دوستان اگه کسی متن آهنگهای مدرن رو میخواهد برام میل بفرسته خوشهال میشم

امیر جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:33 ب.ظ http://tiara.blogsky.com

سلام
وبت خیلی باحاله وب منم در مورد ممزیک راک و متال هستش اگه تونستی یه سری به وبم بزن من برای تبادل لینک آماذه ام خبر بده خوشحال می شم. موفق باشی .

mehdi شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:45 ب.ظ

حرف نداری.همین

رضا چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ب.ظ http://WWW.LEFTHANDSMAN.BLOGFA.COM

modern talking در قلب من تا لحظهی مرگم فراموشت نمی کنم.............................تا ابد...................

سونیا سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:13 ب.ظ

سلام . خسته نباشید.
مدتی است به دنبال یک آهنگ قدیمی از مدرن تاکینگ هستم که پیدا نمیکنم. تا جایی که یادمه بنام آتش بس stop fire بود.
میتونم امید به کمک شما داشته باشم؟ متشکرم

مصطفی شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ب.ظ

سلام ، خیلی وقته پیدات نیست کجایی؟

shima پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ب.ظ http://http:/

سلام توماس جان خیلی دوست دارم ازنزدیک ببینمت ای کاش میشد پیشم بودی یاهمخوانت بودم ولی...من همیشه بااهنگهات رویاهامو میساختم خیلی حرفارونمیشه زد ای کاش میشد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد