خبر فوری(حضور دیتر در DSDS)

یک خبر فوری:

سلام به همه طرفداران عزیز. من عموما پنجشنبه یا جمعه آپدیت می کنم. ایندفعه هم می خواستم همین کار را بکنم. ولی یک خبر فوری پیش آمد که مجبور شدم زودتر آپدیت کنم. خبر از این قراره که امشب(چهارشنبه ۲۵ آبان) در شبکه RTL برنامه DSDS(مخفف Deutschland sucht den Superstar)معروف که دیتر پایه گذار آن بود و رئیس هیئت داوری آن است پخش شود. ساعت ۲۰:۱۵(به وقت آلمان) این برنامه آغاز خواهد شد. نمی دانم به وقت ایران چه ساعتی می شود. چون محاسبات من دفعه قبل اشتباه از آب در آمد. به همین خاطر نمی خواهم شما را به اشتباه بیاندازم. ولی این را بگویم که حتما ۱ ساعت و نیم (نیم به وقت ما) دیرتر پخش می شود(یعنی رو شاخشه). من به شخصه که از ساعت ۷ بعد از ظهر پای شبکه RTL می نشینم تا یک وقت ۱ دقیقه آن را هم از دست ندهم. عکس زیر هم حضور دیتر در این برنامه را نشان می دهد.

این هم یک عکس از حضور دیتر در برنامهDSDS

خب:

کسانی که ماهواره دارند بروند و کیف کنند. کسانی هم که ماهواره ندارند شرمندشان هستم. اگر کسی فرکانس کانال RTL را می خواهد می تواند به آدرس خود شبکه با نام www.rtl.de برود و فرکانس را بگیرد. طرفداران کیف کنید. درود بر دیتر خدای موزیک سازی

آخر هفته هم طبق روال معمول آپدیت خودم را انجام می دهم. تابعد... چاکر همه شما طرفداران

نظرات 5 + ارسال نظر
حامد پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:38 ق.ظ

سلام
وبلاگت بسیار عالی شده است و موفقیت خود را ادامه بده تا مدرن تاکینگ .
ممنون و متشکر از اطلاع رسانی دقیق و خوبت .
چاکرتم دادا » فیلنی بای » خوش باشی
M . T . F . / HAMED HISTORY

سلام حامد جان. خواهش می کنم. ممنون. من اصلا به خاطر مدرن تاکینگه که این وبلاگو ادامه میدم.

مرد بارانی پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:33 ب.ظ http://www.bardia9956.persianblog.com/

سلام عزیزم.توماس گلم.خوبی عزیز.من فکر کنم که اون وبلاگم دیگه خود بخود پاک شده باشه.به هر حال من فراموشت نکردم دوباره بهت لینک میدم.موفق باشی.

ممنون مرد بارانی عزیز. خیلی آقایی

میرزا شنبه 28 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام
برنامه rtlمربوط به کدام شهر آلمان می شود

آقا میرزای عزیز منظورت از مال کدوم شهره نمی فهمم. RTL یک شبکه آلمانی است. برنامه DSDS را هم پشتیبانی می کند. همین. منظورت را نمی فهمم.

میرزا چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:07 ب.ظ http://thomasanderes266@yahoo.com

سلام
برنامه ۲۰۰۵/۱۱/۲۴با حضور دیتر انجام میشه؟

سلام میرزا عزیز. نه دوست عزیز. اشتباه می کنی. من این اطلاعات رو از سایت www.modern-talking-online.de گرفتم و با چندین سایت دیگه چک کردم. توماس اون شب برنامه داره.

میرزا جمعه 4 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام
از این که به سوالات من جواب میدین خیلی ممنون
توماس رو تو برنامه rtlدیدین؟ اگه دیدین ساعت چند به وقت ایران بود
مرسی

سلام آقا میرزا. این وظیفه منه که به سوالات شما طرفداران عزیز جواب بدم. برنامه روز ۲۴ در RTL یک مسابقه بود. یک مسابقه کپی مسابقه ستاره های خودمون که از شبکه ۲ پخش می شد. مجری اش هم آقای نوذری بود. توماس به عنوان یار کمکی یکی از شرکت کنندگان در خانه پشت تلفن منتظر بود تا اگر شرکت کننده در پاسخ به سوالات مشکل پیدا کرد یک بار از توماس بپرسد. وگرنه توماس به استودیو نرفته بود. این از سوال شما. دوم اینکه بر طبق محاسبات من آلمان ۲ ساعت و ربع از ما عقب است. یعنی هر ساعتی به آلمانی داده شد به اضافه ساعت خودمان بکنید می شود ساعت پخش آن برنامه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد