آلبوم پنجم مدرن تاکینگ برای دانلود

سلامی به طراوت آهنگ های مدرن تاکینگ:

خدمت تک تک طرفداران و دوستان خوبم عرض سلام دارم. شرمنده که نتونستم هفته پیش آپدیت کنم. من گفته بودم که آخر هفته همیشه بیکارتر از اوایلش هستم. اما از بخت بد اواخر هفته پیش پرکارتر برام شده بود. هر روز دو امتحان داشتم.خلاصه دیگه نشد که آپدیت کنم. اول می خواهم از تمام دوستانی که در قسمت نظرات پست قبلی نظر دادند تشکر کنم. از اطلاعات خوبی که در مورد سبک swing داده بودند. مخصوصا از بنیامین و علیرضا و زهرا خانم عزیز. خب تمام نظرات این سه دوست رو جمع کردم و به صورت جامع به شرح زیر است:

ایول به توماس

"سبک swing نوعی سبک جاز است و زیر شاخه ای از آن محسوب می شود. این سبک در دهه ۳۰(۱۹۳۰-۱۹۴۰) در آمریکا بسیار مورد توجه قرار گرفت. swing ترکیبی است از ریتم هایی قوی و بسیار ساده که همراه با حالت رقص است. در ساختمان این سبک از چندین باس و درام استفاده می شود. آهنگ های این سبک حالتی متوسط و تقریبا سریع دارند."

خب تا این حد تونستم چکیده ای از نوع سبک swing بنویسم. اگر مشکل دارد به بزرگی خودتان ببخشید. در پست قبل گفتم که دیتر و توماس الان در آلمان غوغا به پا کردهاند در دوبرنامه معروف. من می خواهم دوباره جدول برنامه های ماهواره ای توماس و دیتر را بگذارم. دلیل اولم اینه که خب زمانی که جدول برنامه های تلویزیونی توماس رو در وبلاگ قرار دادم هنوز برنامه DSDS دیتر شروع نشده بود. ولی خب حالا دیگه شروع شده. دوما یکی از دوستان عزیز با نام آقا احد آریان در قسمت نظرات پست قبلی از من خواست که برنامه ماهواره ها را دوباره قرار دهم.خب این هم از این جدول:

زمان برنامه های تلویزیونی دیتر و توماس

نام کانال

نام برنامه

تاریخ پخش

زمان پخش

RTL

Deutschland Sucht Den Superstar(DB)

2005/12/03

21:15

Super-RTL

DSDS - Das Magazin (DB)

2005/12/05

20:15

RTL

Deutschland Sucht Den Superstar(DB)

2005/12/07

20:15

Kabel Eins

Best of Formel Eins (TA)

2005/12/07

22:30

Super-RTL

DSDS - Das Magazin (DB)

2005/12/12

20:15

RTL

Deutschland Sucht Den Superstar(DB)

2005/12/14

20:15

Kabel Eins

Best of Formel Eins (TA)

2005/12/14

22:25

RTL

Deutschland Sucht Den Superstar(DB)

2005/12/17

21:15

Kabel Eins

Best of Formel Eins-Abschlussshow (TA)

2005/12/21

00:00

Pro7

Stefan Raab Nacht der Stars (TA)

2005/12/22

20:15

Kabel Eins

Best of Formel Eins (TA)

2005/12/28

20:15

ZDF

Biatholon World Team Challenge (TA)

2005/12/30

20:15

به نوشته روی پیراهن دقت کنید

خب دوستان گرامی به پایان این بخش رسیدیم. پست بعدی مطلب جالبی را در بر خواهد گرفت. ای طرفداران دوآتیشه و هاشقان مدرن تاکینگ آیا می خواهید از قضیه قراردادی بودن مدرن تاکینگ سر در بیاورید. در بعضی مصاحبات دیتر و توماس به قراردادی بودن مدرن اشاره کردند و ابراز داشتند که جدایی مدرن به دلیل تمام شدن قرارداد بین دیتر و توماس بوده است. مطمئنم این حرف برای شما قابل حضم نخواهد بود. برای این که از این قضیه سردر بیاورید حتما پست بعدی من را مطالعه کنید. حرفهای پشت پرده و جالبی بدست آورده ام. پس تا پست بعدی و این بحث جنجالی منتظر بمانید...

یک خبر دیگر:

شاید بلو سیستم برگردد

طرفداران عزیز جدیدا تو سایت مدرن تاکینگ آنلاین و در قسمت فرم ها یک خبرهایی از دیتر به گوش می رسه. سایت مدرن تاکینگ آنلاین در صفحه اول تعداد زیادی فرم برای تبادل نظرات قرار داده. امروز که داشتم این سایت رو چک می کردم یه فرم جالبی دیدم. با نام"Blue System Comeback". بله دوستان من هم دارم شاخ در میاورم. فرم جدیدی در مدرن تاکینگ آنلاین باز شده با این نام. البته من از محتویات فرم خبر ندارم. چون آلمانیه. ولی خب همین تیتر آدم را به هیجان میاره. یک فرم دیگر هم با نام"Dieter & Mickael Ammer" وجود داره .این هم برای من جالبه. بالاخه یک بوهایی داره میاد. شاید هم شایعه ای بیش نباشه. ولی بالاخره اینجوریه. می تونید به این سایت برید و خودتون این تیترها رو ببینید. اگر آلمانی هم بلدید متن فرم ها رو بخونید و به ما هم بگید چه خبره. آیا واقعی یا یک شایعه است.

باز هم خبری دیگر از توماس:

در ۱۶ دسامبر توماس یک شوی نیکوکاری در کوبلنز برگزار می کند. در طی این شو توماس فقط یک آهنگ خواهد خواند. آهنگ ارکستری A Very Special Feeling را خواهد خواند. این آهنگ را توماس ساخته به همراه ترانه سرای همیشگی خود و دوست موزیسین خود که نام نبرده هنوز. چندین خواننده دیگر هم در این شو اجرا آهنگ خواهند کرد. براساس مصاحبه ای که توماس با روزنامه Rhein-Zeitung انجام داد گفت که این آهنگ جزو آلبوم بیستم او نخواهد بود. چون با آهنگ های دیگر آلبوم هماهنگی ندارد. توماس گفته که در پارتی آینده طرفداران در کوبلنز که ۷ ژانویه ۲۰۰۶ برگزار خواهد شد تمام اطلاعات مربوط به آلبوم را در اختیار طرفداران قرار خواهد داد. حتی ممکن است نام آهنگ ها و آلبوم لو بدهد.

دانلود:

آلبوم بعدی که برای دانلود آماده کرده ام آلبوم Romantic Warriors است. طبق معمول توضیحاتی در مورد این آلبوم:

پنجمین آلبوم مدرن تاکینگ با نام Romantic Warriors در بهار سال ۱۹۸۷ عرضه شد. این آلبوم شامل آهنگ های بسیار زیبایی است که در صدر آن آهنگ Jet Airliner است که به عنوان اولین Single هم عرضه شد. آهنگی با ریتم سریع و شعری بسیار زیبا. در این آلبوم دیتر و توماس سعی کردند که یک موزیک تقریبا متفاوتی ارائه بدهند. موزیکی سریعتر و جذاب تر. ازآهنگ های زیبای دیگر این آلبوم می توان به Blinded By Your Love و Like A Hero(این آهنگ اجرای توماس و پیانواش است) و Operator Gimme 609 و Don't Worry و Charlene اشاره کرد.

البته دوستان شرمنده در پست قبلی یادم رفت که چارت مربوط به آلبوم In The Middle Of Nowhere را قرار دهم. به همین دلیل الان چارت مربوط به هر دو آلبوم را قرار می دهم:

Romantic Warrios

کشور

بهترین رتبه

وضعیت هفتگی آلبوم

وضعیت سالانه آلبوم

یونان

12.

(12-13-31)

52. (1987)

نروژ

10.

(14-10-11-10-17)

 

سوئد

8.

(18-9-8-16-25-23-30)

 

اتریش

6.

(6-6-16)

50. (1987)

آلمان

3.

   

ترکیه

1.

   

حالا هم نوبت به دانلود این آلبوم می رسد:

1)Jet Airlinerآلبوم Romantic Warriors
2)Like A Hero
3)Don't Worry
4)Blinded By Your Love
5)Romantic Warriors
6)Arabian Gold
7)We Still Have Dreams
8)Operator Gimme 609
9)You And Me
10)Charlene

خب بالاخره به پایان این پست هم رسیدیم. امیدوارم طرفداران خوششان آمده باشد. به امید طلوع نور...خداحافظ همگی شما... توماس

آلبوم چهارم مدرن تاکینگ برای دانلودوخبرهایی در مورد آلبوم توماس

سلام دوستان:

اولین خبری که امروز می خواهم بدهم در مورد آلبوم بعدی توماس است. اول اینکه توماس تغییر سبک داده است و آلبوم بیستم او به سبک swing خواهد بود. من خودم نمی دونم این چه نوع سبکی است(اگر کسی از نوع این سبک خبر دارد حتما در قسمت نظرات توضیح دهد تا همه طرفداران بفهمند این چه سبکیه؟). همچنین در این آلبوم توماس با شخصی به نام کلیف ریچارد(Cliff Richard)کار می کند. به نظر می آید آلبوم خوبی بیاید. فقط نمی دونم سبکswing چه نوع سبکیه؟

توماس با سبکswing می آید

دومین خبر اینه که در ۱۹ نوامبر آخرین مرحله از تلنت شو با نام Music-Power 2005 در کوبلنز برگزار شد. این شو محل رقابت موزیسین های جوان(از سن ۱۰ تا ۲۵ سال) برای ثبت نام در مدرسه موسیقیRhineland-Palatinate بود. آخرین مهلت برای ثبت نام در این شوی بزرگ تا ۱۹ آگوست بود. موزیسین ها و گروه های مختلف باید تا این زمان ثبت نام می کردند. هیئت ناظر این شو سه نفر بودند. در صدر این سه نفر توماس که نماد شهر کوبلنز است قرار داشت(در عکس زیر که بروشور این شو است می بینید که اسم توماس را بزرگتر از سه نفر دیگه نوشته اند). دو عضو دیگر هم نامهایشان برنی ابت(Bernie Abt) و آچیم بروچ هازن(Achim Brochhausen) بودند. در نهایت این شو اعضا هیئت تصمیم گیری ۱۰ نفر یا گروه را از ۱ تا ۱۰ به ترتیب برتری انتخاب کردند. البته دیگه من اسامی این ۱۰ نفر را نمی نویسم چون نه معروف هستند و نه اصلا به ما ربطی ندارند.

تلنت شویMusic-Power 2005

راستی یک نکته تازگی ها برام خیلی خودنمایی می کنه. اونم اینکه دیتر و توماس الان عضور هیئت ناظر دو برنامه بزرگ آلمان و حتی یه جورایی اروپا هستند. دیتر که با برنامه DSDS این روزا داره غوغا می کنه. توماس هم در برنامه Formel Eins داره غوغا می کنه. به خدا که این یک افتخار بزرگیه برای طرفداران مدرن تاکینگ. الان موسیقی آلمان روی انگشتان این دو مرد می چرخد(البته همیشه می چرخیده). من که احساس غرور می کنم.

دانلود:

خب دوستان عزیز برای این پست هم در ادامه پست های قبلی آلبوم چهارم مدرن تاکینگ(که به نظر بسیاری از طرفداران قشنگ ترین آلبوم سالهای ۸۴-۸۷ است) را برای دانلود آماده کردم. ابتدا به توضیحی در مورد این آلبوم توجه کنید:

در پاییز سال ۱۹۸۶ دیتر آهنگی برای Geronimo ساخت. همچنین در آن سالها دیتر یک کادیلاک بسیار زیبا داشت. با این حال آهنگ Geronimo's Cadillsc نتوانست به صدر چارت برسد و بهترین وضعیت آن رتبه ۲ بود. این آهنگ یک آهنگ بسیار زیبا و مانند همیشه با ریتمی بسیار سریع است. دیگر آهنگ های فوق العاده این آلبوم Riding On A White Swan و دومین Single این آلبوم با نام Give Me Peace On Earth و یک آهنگ دیسکویی و شاد به نام Sweet Little Sheila است. همچنین یک نکته جالب در آهنگ The Angels Sings In New York City خواندن تنهایی دیتر در قسمتی از آهنگ. آنجایی که می گوید "Hey Man In The Stars Above". چون دیتر همیشه با توماس با هم می خواندند. و یه جورایی دیتر صدایش را پشت صدای توماس پنهان می کرد.

حالا طرفداران عزیز نوبت به دانلود این آلبوم ی رسد:

1)Geronimo's Cadillac آلبومIn The Middle Of Nowhere
2)Riding On A White Swan
3)Give Me Peace On Earth
4)Sweet Little Sheila
5)Ten Thousand Lonely Dreams
6)Lonely Tears In Chinatown
7)In Shaire
8)Stranded In The Middle Of Nowhere
9)The Angels Sing In New York City
10)Princess Of The Night

خب:

این هم آلبوم چهارم. فقط دو آلبوم دیگر مانده تا دانلود سالهای ۸۴-۸۷ تمام شود. انشاا... بعد از آن به سراغ آلبوم های ۹۸ به بعد می شوم. امیدوارم از این روند دانلودها خوشتان بیاید. چاره ای نیست باید تمام آلبوم های مدرن برای دانلود گذاشته شود. چون طرفدار عزیزی که خود آهنگ اصلی را گوش نداده چه جوری من رمیکس آن آهنگ را برای دانلود اون بگذارم؟ باید اول همه طرفداران همه آلبوم های مدرن را داشته باشند و بعد از اون به سراغ رمیکس ها برویم. تا بعد... درود به توماس و دیتر(مدرن تاکینگ)