آلبوم بیستم توماس با نام Songs Forever

سلام به همه طرفداران عزیز و صبور:

از این جهت صبور می گم که با اینکه الان حدود یک ماهه که آپدیت نکردم ولی هنوز هم به وبلاگم سرمیزنن. خیلی ممنونشان هستم. خب باید یک خبر(بدبختانه یا خوشبختانه نمی دونم) به شما بدم. اینکه از این به بعد تا عید وبلاگ هر دوهفته یکبار آپدیت می شه. و احتمالا از عید(نوروز منظورمه) به بعد هر سه هفته یا یک ماه آپدیت خواهم کرد. می پرسید چرا؟ به خاطر درسهام. من این مشکل آپدیت رو از اول مهر داشتم ولی هی باهاش کلنجار رفتم و تا اول دی تونستم دوام بیارم ولی دیگه نشد. خب من دیگه دارم به کنکور نزدیک می شم. باید یه کم از فعالیت های جانبی ام بکاهم و رو درس تمرکز کنم. خلاصه دیگه نمی تونم هر هفته آپدیت کنم. راستی بهمن ماه که داره میاد این وبلاگ سال اول خودش رو تموم می کنه و یک ساله می شه. امیدوارم این وبلاگ در طی این یک سال مفید بوده باشه. و همه تونسته باشن از آن استفاده کنند. بگذریم. امروز یک آپدیت خیلی بزرگی رو خواهم داشت. ببینیم چه خبری اطراف توماس ما می گذره:

البوم بیستم توماس با نامSongs Forever

جشن توماس در کوبلنز و خبری که الان دوسال و اندیه که همه طرفداران توماس دنبالشن:

در ۷ ژانویه ۲۰۰۶ توماس طبق معمول هر ساله یک جشن برای طرفداران خودش در کوبلنز برگزار کرد(FanClub Party). در طی جشن توماس خبرهای جدیدی را با طرفداران در میان گذاشت. در ابتدا اشاره کرد که احتمالا یک DVD در آینده ای نزدیک منتشر خواهد شد که شامل تمام ویدئو کلیپ های توماس اندرس است. البته به طرفداران متذکر شد که CopyRight آن را رعایت کنند و برای او و کمپانی های منتشر کنندهDVD مشکل درست نکنند. سپس به کنسرت های اکراین اشاره کرد. دو کنسرت در اکراین در سال۲۰۰۵ برگزار شد ولی بقیه کنسرت ها کنسل شد(به دلیل مشکلی که توماس با برگزار کننده کنسرت ها داشت). طبق قولی که توماس به طرفداران اکراینی خود داده بود بقیه کنسرت ها را در ماه آوریل ۲۰۰۶ برگزار خواهد کرد. و حالا می رسیم به مهمترین خبری که توماس در جشن خانگی خود برای طرفداران آشکار کرد. این خبر در مورد آلبوم جدید توماس است که خیلی حاشیه ها در این دو ماهه اخیر در مورد آن بود. فروش آلبوم جدید توماس توسط ۴ برنامه شو در اواسط ماه مارچ پشتیبانی خواهد شد. این سخنان را توماس بیان کرد. هر یک از شوهای نام برده شده در برابر ۴۰۰ نفر حاضرین برگزار خواهد شد. ۲۰۰ بلیط از ۴۰۰ مورد در هر برنامه برای خبرنگاران و گزارشگران تلویزیونی رزرو شده است. همچنین توماس در پاسخ به پیرمردی که در مورد ویدئو کلیپ های این آلبوم پرسید گفت که برای پشتیبانی این آلبوم فعلا هیچ ویدئوکلیپی ضبط نشده است. حالا نوبت به نام آلبوم است. این آلبوم با نام"Songs Forever" توسط کمپانی"Independent Label Edel" در ۱۰ مارچ ۲۰۰۶ عرضه خواهد شد. تنها یک آهنگ در این آلبوم به سبک عادی و توماس اندرس است. بقیه آهنگ ها در سبک Swing هستند. توماس یک آهنگ را در این آلبوم عادی و به سبک خودش خوانده چون می خواهد در رقابت های German Pre-selection For The European Contest شرکت کند و مطمئنا آهنگ های سبک Swing گزینه مناسبی برای رقابت با بزرگانCountry و Pop نیستند به همین دلیل توماس این آهنگ را در آلبوم قرار داد تا با آن در این رقابت ها قدرتمندانه شرکت کند. نام این آهنگ"Songs That Live Forever" است. توماس در این جشن خانگی آهنگ"A Very Special Feeling" که یک آهنگ نیکوکاری است خواند(این آهنگ فقط در مراکز فروش روزنامه"Rhein-Zeitung" قابل خریدن است). پس از قسمت اول شو و جشن در کوبلنز توماس یک کنسرت در مقابل طرفداران برگزار کرد و طی آن چند آهنگ از آلبوم جدیدش Songs Forever و چند آهنگ که در سبکSwing هستند و در دهه ۸۰ میلادی خوانده شده اند را اجرا کرد. آهنگ هایی که توماس در این کنسرت اجرا کرد عبارتند از(در پرانتز نام خواننده آن آهنگ آمده است):

1. Songs That Live Forever
2. (Some People (Cliff Richard
3. (Cry For Help (Rick Astley
4. (Ebony+Ivory (Paul McCartney/Stevie Wonder (این آهنگ در آلبوم نخواهد بود)
5. (For Your Eyes Only (Sheena Easton
6. (Have I Told You Lately (Rod Stewart
7. (Never Gonna Give You Up (Rick Astely (این آهنگ در آلبوم نخواهد بود)
8. (Tell It To My Heart (Taylor Dayne
9. (Every Breath You Take (The Police (این آهنگ در آلبوم نخواهد بود)
10. (Arthur’s Theme (Christopher Cross
11. (Is It Love (Whitesnake
12. (All Around The World (Lisa Stansfield

برنامه اشتفان راب و خبر جالب دیگری:

توماس در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۰۵ در برنامه ای با نام Stefan Raabs Nacht der Stars با حضور اشتفان راب شرکت کرد. این برنامه از کانال Pro7 پخش شد. توماس در آن برنامه آهنگ You're My Heart,You're My Soul را پس از دوسال و نیم گذشت از جدایی مدرن تاکینگ اجرا کرد. پس از جدایی مدرن تاکینگ در اواسط سال ۲۰۰۳ دیگر توماس هیچ آهنگی از مدرن تاکینگ را در برنامه های تلویزیونی اجرا نکرد. حالا پس از دو سال و نیم آهنگ You're My Heart,You're My Soul را در برنامه اشتفان راب اجرا کرد. البته توماس نسخه Swing این آهنگ را خواند تا هم طرفداران و مردم با این سبک کمی بیشتر آشنا شوند و بدانند این سبک چگونه است و آلبوم جدید توماس چگونه خواهد بود.

بالاخره فرکانس این Kabel چی شد؟(فرکانس اصلاح شد)

بله خیلی ها از من فرکانس این کانال را خواسته بودند. من بعد از کلی جستجو بالاخره تونستم پیدا کنم. فرکانس این کانال به صورت زیر است. البته من خودم این فرکانس رو هنوز امتحان نکردم. اگر کسی امتحان کرد به من هم خبر بده که آیا این شبکه می آید یا نه؟ حتما به من خبر بدهید:

Root: Astra
Symbol Rate : 27500
FEC : 3/4
(Pol : V(Vertical
Frequency : 12480
یا
12470

توماس و برنامه Kabel

خب پست ایندفعه هم طولانی شد. هرچی می خوام کمتر بشه نمی شه. حالا بگذریم. واقعا از همه کسانی که نظر می دهند و انتقاد و نظر و سوال دارند ممنونم و دستشون را از دور می فشارم. واقعا دوستان واقعی من اینها هستند. از همه شما دوستان و طرفداران تشکر می کنم و امیدوارم امتحانات را خوب داده باشید و همیشه سالم و تندرست باشید. تا آپدیت بعدی...Bye

نظرات 20 + ارسال نظر
شهاب پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:02 ق.ظ http://binafasi.blogsky.com

منم مدرن تاکین رو دوست دارم ولی فکر نکنم دو آتیشه باشم! من Chery Chery lady و Brother Loei از آلبوم dragon رو خیلی دوست دارم!
به من هم سر بزنی خوشحال میشم! راستی مرسی از این موسیقی ای که گذاشتی!

سلام شهاب جان. امیدوارم حالت خوب باشه. از آشناییت خوشحالم. اول باید بگم این دو آهنگی که گفتی از آلبوم های Let's Talk About Love و Ready For Romance است.
دوما من حتما بهت سر خواهم زد.

زهرا پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:37 ب.ظ

سلام به همگی ....
آقا دستت درد نکنه که آپدیت کردی .... واقعاْ خوشحال شدم ...
در مورد البوم جدید توماس .... یعنی توماس آهنگهای خواننده های دیگه رو تو آلبوم جدیدش باز خوانی کرده ؟؟؟؟؟
۲ سال صبر کردیم برای آلبوم جدیدش ... ولی این ۲ ماه سخت تره ....
اگر ممکنه منبعی که این اطلاعات رو بدست می آری رو بنویس ...
یه چیزه دیگه ..... اطلاعات بیشتری در مورد پارتی توماس ندارید ؟؟!!! ... اینکه توماس امسال هم به سوالات طرفداران پاسخ داد یا نه ؟؟!! ...
خیلی خیلی ممنون ....
فعلاٌ ...

سلام زهرا خانم. باید بگم بله. توماس در این آلبوم از آهنگ های خوانندگانی که در دهه۸۰ در سبک سوینگ می خوانندند استفاده کرده است. آره خیلی سخته. تا ۱۰ مارچ من سکته می کنم. من این اطلاعات را از سایت فقط توماس اندرس و مدرن تاکینگ آنلاین بدست می یارم که لینک آنها در سمت چپ وبلاگ هست. برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی برگزاری پارتی توماس می تونی به همون سایت فقط توماس اندرس که در سمت چپ وبلاگ هست سر بزنی. قربانت

سعید جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:10 ق.ظ http://www.fcbarcelona.ir

سلام دوست عزیز
دستت درست
امیدوارم امتحانا رو خوب بدی و کنکور رو هم
یه چند تا مشکل داشتم

اول اینکه فایل های Rar آلبوم پنجم مشکل داشتن!
در ضمن آلبوم 1 و 6 رو هم ندارم!

بعدم می خواستم بپرسیم جایی برای دانلود آهنگ های توماس یا تصویری هاش یا تصویری های مدرن هست؟

موفق باشی

سلام آقا سعید عزیز. خیلی ممنون من هم برای تو آرزوی موفقیت می کنم. اولا که من سریعا به فایل های آلبوم پنجم رسیدگی می کنم ببینم مشکلشون چیه. در ضمن من آلبوم اول را برای دانلود گذاشتم. می تونی به آرشیو سر بزنی. خب تو می تونی به سایتwww.moderntalking.discobeat.info بری. یک سایت پر از فایل های تصویری و صوتی در مورد مدرن تاکینگ.

حامد جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:59 ق.ظ

آقا سلام خسته نباشید
ممنون از آپ جدیدتون
من می خواستم که اون سایتی که متن آهنگهای مدرن بود رو یا تو وبلاگت بذاری یا که اگه زحمتی نیست برام آف بذاری تو آی دیم . من ممنون می شم .
موفق باشی جیگر

سلام حامد جان. دوست عزیزم همین سایت مدرن تاکینگ آنلاین که لینکش سمت راست وبلاگ هست تمام متن های آهنگ های مدرن تاکینگ را از اولین آلبوم تا آخرین داره. می تونی به اونجا سر بزنی. البته برات آف هم می زارم. تو هم موفق باشی.

مهناز-مدرن تاکینگ جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام یک سلام به گرمی ترانه های مدرن در این سرمای زمستون:
خیلی هیجان زده شدم از این اپ دیت جالب و قشنگ و خیلی ممنون از این همه خبر......
همه منتظریم برای البوم توماس.....
اما به نظر میرسه دیگه به بینظیری مدرن نخواهد بود .....
اما ما مدرن تاکینگ رو زنده نگه میداریم....برای همیشه...
به قول توماس:مدرن جادویی خاص خود داشت که نمیتوان ان را به موسیقی ارتباط داد...

سلام من هم بر تو مهناز جان. من هم بیصبرانه منتظر آلبوم توماس و برنامه هایی که از ماهواره برای معرفی این آلبوم می شود هستم. هیچ وقت توماس نمی تونه به بینظیرث مدرن برسه. تو این شکی نیست. خود توماس هم اقرار کرده. قربانت

مینا شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام توماس جان
از زحمتی که کشیدی ممنون
مثل همیشه توپ بود باید بگم مطالب رو یواش یواش میخونم که دیر تر تموم بشه اونوقت تو میگی طولانی شد
خیالت راحت باشه در مورد THOMAS ANDERS هیچ چیز طولانی و خسته کننده نیست
تا روز ۱۰ مارس روز شماری میکنم
توماس بخدا نمی دونم چطوری ازت تشکر کنم
مرسی مرسی مرسی by

سلام بر مینا خانم عزیزم. من هم مثل تو وقتی به سایت های مدرن و توماس سر می زنم اگه خبری باشه آروم آروم می خونم تا تموم نشه. جالبه!! مینا جان لازم به تشکر نیست. هزاران بار گفتم برای هزار ویکمین بار می گم این وظیفه منه نه چیز دیگری.

شایان شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:23 ب.ظ

چه طوری دوست عزیز من هم وب را اپ کردم سر بزن
واقعا گل کاشتی چون منتطر این خبر بودم

شایان جان سلام. خیلی وقته اینجا سرنمی زنی. خبری از من هم که نمی گیری؟ واقعا از دستت کمی ناراحت بودم. آره وبلاگتو دیدم. آپدیت عالی بود.

علی یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:13 ب.ظ http://www.thomasanders.blogfa.com

سلام توماس
حالت خوبه
چندتا سوال داشتم
اول اینکه این فرکانسی که نوشتی مربوط به چه ماهواره ای میشه تو هاتبرد که نیست!!؟؟
بعدشم نمیدونی آلبوم جدید توماس همه اش جز هست یا نه چون میدونی من از جز متنفرم!!!
مگه میشه توماس از سبک جز استفاده کنه تو مصاحبه اشم که گفت من سبکمو به جز تغییر نداده ام اما من باز هم باور نمیکنم

ممنون

سلام علی خان. نه یادم رفت بنویسم که این اطلاعات مربوط به ماهواره Astra است. علی جان متاسفانه به غیر از یک آهنگ تمام آلبوم جاز است. البته یک سبک خاصی از جاز که سوینگ نام داره. شاید از این سبک خوشت بیاد.

بنیامین دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.mtvideos.blogfa.com

با سلام ..
اپدیت بسیار کامل و خوبی بود ... واقعا ممنون ..
با ارزوی موفقیت برای توماس جون ...
بای ....

بنیامین عزیزم سلام. خیلی ممنون. واقعا ازت تشکر می کنم. من هم برات آرزوی موفقیت می کنم. الان هم می خوام به وبلاگت سر بزنم به نظر آپدیت جالبی میاد.

مهناز-مدرن تاکینگ سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:12 ب.ظ

HAPPY BIRTHDAY FOR 13TH BAHMAN

خیلی ممنون مهناز جان. اینجا متعلق به شما عزیزان است

بهنام چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:43 ق.ظ

سلام
من فرکانس را دادم اما چیزی دریافت نشد.
فرکانسی که داده ای به این صورن نیست یعنی یا باید۱۲۰۴۸ باشد یا ۱۲۴۸۰ نه۱۲۴۸ یک بار دیگه فرکانس رو نگاه کن ببین این جوریه که گفتم یا نه؟
یک چیز دیگه اینکه آیا بر روی Hotbird است یا ماهواره ی دیگر؟

سلام بهنام خان. اولا که گفتم که به احتمال ۹۰ درصد نخواهید تونست که این کانال رو بگیرید. دوما بله که فرکانس به صورت ۱۲۴۸۰ است. فرکانس هر کانالی عددی ۵ رقمیه و وقتی چهار رقم آن را مشاهده کردید باید رقم آخر آن را صفر قرار دهید. نه این کانال روی ماهواره Astra است.

مینا پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام توماس عزیز
امیدوارم که خیلی خیلی خوب باشی
توماس جان تو میدونی که توی کدوم سایت میتونم جوابهایی رو کهthomas به سوالات داده بخونم
و ایا تو ID دیتر رو داری ؟

mersy BY

مهناز-مدرن تاکینگ پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:30 ب.ظ

ما هنوز رویاهایی داریم....ما هرگز نمیبازیم.....
عشق را زنده نگه میداریم....
ایجا همان جایی ست که همه از عشق میگوییم....
از زیباترین هدیه خدا به ما ....از مدرن تاکینگ....
ما اینجا می اییم و قلبهایمان از دلتنگی خود میگویند...
قلبهایمان سرشار از غرور میشود ....
ما مغروریم چون طرفداران واقعی مدرن تاکینگ هستیم...
هرگز خجالت زده نمیشویم و با غرور فریاد میزنیم که ما مدرن تاکینگ را زنده نگه میداریم......

تولد یک سالگی وب لاگ دو اتیشه رو به همه ی طرفدار های دو اتیشه و وفادار مدرن تاکینگ تبریک میگم....

مهناز-مدرن تاکینگ سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:12 ب.ظ

امروز روز تولد دیتر ماست...
قهرمان ما...
تولد دیتر به همه ی طرفدارهای مدرن مبارک...

سلام مهناز خانم عزیز.راستی اصلا یادم نبود که تولد دیتره. به همه طرفداران دیتر این روز رو تبریک میگم. امیدوارم دیتر هر روز بهتر از دیروز کار کنه. قربون شما

مینا یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام توماس عزیز
نمی دونم پیام من نمی رسه یا شما یه ذره کم لطفی می کنید
پسر خوب 10 روز پیش پیغام گذاشتم که اگر ایدی dieter رو داری بهم بدی مثل اینکه پیاممو نخوندی
می خواستم روز تولدش براش تبریک بفرستم که دیگه کار از کار گذشت و یه سوال دیگه اینکه ایا تو میدونی توی کدوم سایت میتونم جوابهایی رو که thomas به سوالات داده بخونم مرسی
by

سلام مینا خانم. ببخشید من پیغام شما رو خونده بودم ولی یادم رفت جواب بدهم. اول اینکه من از آی دی دیتر خبر ندارم. تازه فکر کنم نداشته باشه. چون دیتر تو این تریپ ها نیست. چون در سال ۲۰۰۰ به توماس پیشنهاد داد که سایت مدرن تاکینگ را به اسم خود توماس ثبت کند و دیتر را از این کار کنار بگذارد. تنها سایت فعال دیتر که فکر کنم خود دیتر هم کمی توش دست داره سایت فقط دیتر بوهلن است که لینکش سمت چپ وبلاگ هست. برای دومین سوالت هم باید بگم به سایت www.thomasanders-onloine.de سر بزن. باز هم معذرت می خواهم مینا خانم.
من را ببخش.

حمید۸۹ یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:10 ب.ظ http://hamid89.blogfa.com

سلام>خسته نباشی.یه سری بهم بزن چون بعد از ۱۰۰۰ سال آپ کردم

سلام دوست عزیزم حمید. من به وبلاگت سر زدم.

بنیامین دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:42 ب.ظ http://www.mtvideos.blogfa.com

سلام .. چرا اپدیت نمی کنی ... ؟

سلام به بنیامین عزیزم. قربون تو دوست خوب. راستیتش سرم خیلی شلوغه. سعی می کنم زودتر آپدیت کنم.

ali reza چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:31 ب.ظ

ba salam mishe lotf konid ahang haye ghadimeye thomas ra ham baraye download va ham dar bareye anha sohbat konid

حتما آقا علیرضا. این کار تو برنامم هست. حتما در آینده ای نزدیک این کار را می کنم. ولی متاسفانه اطلاعات زیادی در مورد این آلبوم ها ندارم.

مهران... شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام
اولا یه تشکر خیلی گنده از شما که در جهت گشترش فرهنگ
مدرن تاکینگی تلاش می کنی!
می خواستم بگم تو که لطف می کنی و همه ی آهنگ های مدرن رو می زاری خوب لیریکاشو هم بزار.
اگه نظرت + بود و خواستی این کار رو انجام بدی بگو خودم همه ی لیریکاشو تقدیمت می کنم تا رو وبلاگ قرار بدی.

قربانت مهران...

سلام آقا مهران خواهش می کنم. این وبلاگ متعلق به همه طرفداران است. خب سایت های مختلفی هستند که متن آهنگ ها را در اختیار طرفداران قرار می دهند. مثلا سایت:
http://www.modern-talking-online.de/songtexte/songtexte.htm
که واقعا یک سایت کامله. از پیشنهادت هم ممنونم.

محسن سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام.خسته نباشید اقا توماس.توماس مثل همه نیست .سبکش با همه سبک ها فرق داره.سادگی از خوندنش معلومه و مثل همه خواننده ها مغرور نیست.
من از شما یه درخواست داشتم.اگه تمام البوم ها و ترانه های مدرن تاکینگ رو دارین اونارو به یک دی وی دی یا سی دی بزنین.من می خوام اونارو بخرم.اگه ممکنه این کارو بکنین و قیمتش رو هم به من پی ام بذارین و بگین.چون از هیچ جا نمی تونم البوم های توماس رو پیدا کنم.ممنون

سلام آقا محسن عزیز. من تمام آهنگ ها و آلبوم های مدرن تاکینگ را دارم. شما لطفا بگو کدوم شهر زندگی می کنید. تا ببینم چی میشه. اگر بتونم براتون می فرستم. ولی من پیشنهاد بهتری برای شما دارم. من تمام آلبوم های قدیمی مدرن را برای دانلود گذاشتم. اگر صبر کنید کمکم آلبوم های جدید را هم برای دانلود می گذارم. به این ترتیب بدون مشکل همه آلبوم ها با کیفیت خوبی به دستتون می رسه.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد