سلام دوستان همیشه با من:
امیدوارم تابستان خوبی را پشت سر بگذارید. امروز طبق گفته گذشتم می خواهم دو آهنگ تصویری دیگر را برای دانلود بگذارم. این آهنگ ها با Real Player اجرا می شوند. بفرمایید:
اولین آهنگ : Don't Take Away My Heart
(آهنگی که من خودم شخصا خیلی دوست دارم.)
وضعیت این آهنگ در نمودار جهانی محبوبیت :
Don't Take Away My Heart
البته این آهنگ وضعیت خوبی را نسبت به آهنگ های دیگر مدرن تاکینگ ندارد.
آهنگ دوم : No Face,No Name,No Number
(باز این آهنگ هم از مورد علاقه های من است. اصلا یک نفر به من بگه کدام آهنگش قشنگ نیست.)
بچه ها اگر شما هم می توانید در قسمت نظرات به کلیپ های مدرن تاکینگ بین ۱ تا ۵ امتیاز بدهید خیلی خوب می شود. اجباری نیست ولی خوشحال می شوم اگر نظرات شماها را هم بدانم.
خبر :
بچه ها درست است. به غیر از دوازده آلبوم اصلی مدرن تاکینگ دو آلبوم میکس ها هم وجود دارد. یکی Remixes سال ۲۰۰۲ و یکی هم Remixes سال ۲۰۰۴ است. البته من آهنگ ها این دو آلبوم را پیدا کردم ولی ۳۰ ثانیه ای است. اگر مایل هستید من این آهنگ های ۳۰ ثانیه ای را برای دانلود بگذارم و بعدا اصل آهنگ ها پیدا کنم و برای دانلود بگذارم. اگر مایل به این کار هستید برایم نظر بگذارید یا ایمیل بزنید.
باز هم خبر:
بچه ها بالاخره من توانستم بعد از کلی ایمیل فرستادن لینک وبلاگ را در قسمت لینکستان سایت مدرن تاکینگ آنلاین ثبت کنم. به این لینک بروید تا ببینید. این سایت یکی از بزرگترین سایت های طرفداران مدرن تاکینگ هست. به طوری که در پنج سایت برتر از نظر سایت توماس قرار دارد. چیز جالبتر این است که در رای دادن از نظر کیفیت سایت وبلاگ ما!! دو ستاره را به خودش اختصاص داد. در حالی که  سایت رسمی خود توماس سه ستاره دارد. و وبلاگ ما!! یک ستاره از این سایت کمتر دارد. این افتخار بزرگی برای تمام دوستداران مدرن تاکینگ در ایران و این وبلاگ است. امیدوارم این موفقیت ها همیشه ادامه پیدا کند. راستی در مورد این که چرا سایت ما!! را با زبان عربی ثبت کرده است باید بگویم که یک مشکل است. چون سایت مدرن تاکینگ آنلاین زبان سایت های فارسی را عربی می نویسد و قابل تغییر هم نیست. از این نظر واقعا مشکل بزرگی است.
خب :
بالاخره به انتهای این مطلب هم رسیدیم. بچه ها برای مطلب بعد چیز مشخصی را در نظر نگرفته ام. ولی تا آن موقع یک چیزی را پیدا می کنم. قربان شما...
توماس

سلام طرفدارای عزیز:
امروز می خواهم در مورد The Final Album بنویسم.
اصلا The Final Album چیه؟
دوستان عزیز می خواهم یک چیز را روشن کنم. تمام خوانندگان سه نوع آلبوم بیرون می دهند.
آلبوم های استودیویی :
آهنگ های این آلبوم در یک استودیو ضبط می شوند(مثل مدرن تاکینگ که استودیوی مخصوص خود را با نام :Modern Talking Studio دارد) و در یک سی.دی به بیرون عرضه می شوند.
آلبوم های سولو (solo):
وقتی آلبومی از خواننده به بیرون عرضه شد خود خواننده آهنگ های پرطرفدار آلبوم را دوباره در استودیو با میکس های مختلف(مثل : Remix,Extended,Ballad,Feat و ...) اجرا می کند و در یک سی.دی مجزا می فروشد. البته سولو جزو آلبوم حساب نمی شود. یعنی اگر خواننده ای دوازدهمین آلبوم خود را به بیرون داد دیگر سولوی آن آلبوم؛ آلبوم سیزدهم حساب نمی شود.
آلبوم های یادگاری :
این آلبوم ها با هر مناسبتی عرضه می شوند. مثلا بعد از یک مدتی که خواننده آلبوم های مختلفی عرضه کرد؛یک سی.دی عرضه می شود که شامل بهترین آهنگهایی است که تا به حال خواننده خوانده است. مثلا مدرن تاکینگ یه سی.دی دارد با نام:Golden CD که در آن تمام آهنگ های زیبایی که تا سال ۱۹۸۷ خوانده است عرضه شده است. یا مثلا ۵۰ سال موسیقی ایران که شامل آهنگ های خوانندگان مختلف برای یادگاری است.
نکته اصلی :
تمام این مقدمه ها را چیدم که بگم آلبوم The Final Album مدرن تاکینگ هم از نوع سوم است. یعنی یک DVD عرضه شده با این نام که شامل تمام آهنگ های زیبای تمام مدت کار مدرن تاکینگ است. یعنی هیچ میکس جدیدی در آن وجود ندارد. اگر دقت کنید این DVD شامل آهنگ هایی است که کلیپ داشتند. خلاصه آهنگ هایی را که در زیر برای دانلود گذاشتم تمامشان همان هایی است که در آلبوم اصلی بوده است. حرف آخرم هم اینه که DVD با نام The Final Album شامل آهنگ های زیر هم به صورت MP3 و هم به صورت کلیپ تصویری است. البته چیزهای جالب دیگری هم در سی.دی وجود دارد(مانند تصاویر ویژه مدرن تاکینگ یا گزارش های تصویری با مدرن تاکینگ یا والپیپرهای مختلف یا ...) .حالا دانلودش کنید و حال کنید:
The Final Album
1.
You're My Heart,You're My Soul
2.
You Can Win If You Want
3.
Cheri Cheri Lady
4.
Brother Louie
5
.(Atlantis Is Calling(SOS For Love
6.
Geronimo's Cadillac
7.
Give Me Peace On Earth
8.
Jet Airliner
9.
In 100 Years
10
.(You're My Heart,You're My Soul(98
11
.(Brother Louie (98
12.
You Are Not Alone
13.
Sexy Sexy Lover
14.
China In Her Eyes
15.
Don't Take Away My Heart
16.
Win The Race
17.
Last Exit To Brooklyn
18.
Ready For The Victory
19.
Juliet
20.
TV Makes The Superstar
خب این هم این آلبوم که منتظرش بودید.
برای دفعه بعد
:
برای مطلب بعدی در نظر دارم آهنگ های No Face,No Name,No Number و

Don't Take Away My Heart
را که به صورت کلیپ نیستند بلکه در کنسرتی در The Dome برگزار شدند برای دانلود بگذارم. همچنین چندین عکس جالب پیدا کردم که دیدنش خالی از لطف نیست. پس تا مطلب بعدی ... بای