سلامی دوباره به طرفداران عزیزتر از جانم:

امروز توانستم تعدادی آهنگ پیدا کردم که مربوط به دیسکو سال 2003 مدرن تاکینگ در "Red Sqwear" بوده است. البته کیفیت این آهنگها کمی پایین است. چون زنده ضبط شده است ولی خیلی قشنگ است. دقت داشته باشید که پسوند این فایل ها .ogg است و برای اجرای ابن فایل ها نیاز به Jet Audio دارید. این آهنگ ها را می توانید از لینکهای زیر دانلود کنید:

You're My Heart,You're My Soul(Ballad Version)

Geronimo's Cadillac

Brother Louie

Cheri Cheri Lady

Atlantis Is Calling

راستی خبر بعدی اینکه یک لوگوی جدید سمت راست در قسمت لینک ها اضافه کردم. این لوگو شما را به سایتی می برد که متن آهنگ های مدرن تاکینگ همراه با ترجمه فارسی آن وجود دارد. به علاوه کتابهای الکترونیکی دیگری نیز در آن وجود دارد. دستش درد نکنه که این آهنگ ها را به فارسی ترجمه می کند. واقعا آقاست که قدمی در آسایش طرفداران بر می دارد. البته من هم قول دادم که به او کمک کنم.

باز یک خبر بسیار خوب برای طرفداران. در آپدیت بعدی خودم آهنگ های آلبوم آخر توماس اندرس با نام "This Time" و آخرین Solo (تک خوانی) با نام "Just Dream"و "Tonight Is The Night" را برای دانلود خواهم گذاشت.

پس منتظر باشید. تا بعد ... خداحافظ

دو خبر خوب

با سلام خدمت طرفداران عزیز مدرن تاکینگ:

امروز یک هدیه جالب برای طرفداران دارم. یک theme جالب مدرن تاکینگ برای ویندوز پیدا کردم. در فایل Read me این theme نوشته شده که این theme برای ویندوز 95 و 98 است و در xp اجرا نمی شود. ولی در کامپیوتر من برعکس شد و من نتوانستم این theme را در ویندوز 98 نصب کنم و توانستم در xp نصب کنم. شما می توانید این theme را در هر دو ویندوز امتحان کنید. این theme بسیار جالب است و ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

روش قرار دادن theme مدرن تاکینگ در ویندوز xp :

بعد از اینکه theme را از لینک زیر دانلود کردید به روش زیر در ویندوزxp عمل کنید تا theme مدرن تاکینگ فعال شود:

Desktop.right click.properties.theme.browse

سپس آدرس theme را که دانلود کردید بدهید. سپس ok را بزنید و بعد از چند ثانیه theme مدرن تاکینگ فعال می شود. امیدوارم از اینtheme لذت ببرید.

دانلود theme مدرن تاکینگ

خبر دوم اینکه به آدرس زیر بروید و به آهنگ های آلبوم This Time رای بدهید تا بهترین آهنگهای این آلبوم را انتخاب کنید. تا به حال 905 نفر رای داده اند. فعلا ترتیب بهترین آهنگ ها تا تاریخ 13/4/2005 به صورت زیر بوده :

1.King Of Love 

2.Nothing's Gonna Stop Me Now 

3.How Deep Is Your Love 

4.Tonight Is The Night             

رای دادن به آلبوم This Time توماس اندرس