سلام طرفداران عزیز:

در مطلب قبلی من هر کاری کردم نتوانستم دو لینک King Of Love و In Your Eyes را از هم جدا کنم و شرمنده شما عزیزان شدم. در مطلب قبلی هر دو لینک به یک آدرس آن هم آدرس فایل In Your Eyes متصل بودند. حالا می خواهم لینک King Of Love را بگذارم:

King Of Love

حالا هم میکس هایی را که از China In Her Eyes قول داده بودم قرار دهم گذاشته ام:

China In Her Eyes(Vocal)
China In Her Eyes(Remix)
China In Her Eyes(Extended)

دوستان عزیز لینکهای دانلودی را که تا به حال در مطالبم گذاشتم را به قسمت دانلود در سمت راست وبلاگ اضافه کردم. می توانید از آنجا دانلود کنید.

نکته:

دوست عزیزم مریم خانم در مطلب قبلی نظری گذاشتند و از من خواستند که سی دی تصویری مدرن تاکینگ را برایشان با پست بفرستم. در پاسخ این دوست عزیز می گویم که: من حاضرم سی دی کلیپ های مدرن تاکینگ را برای تمام نقاط کشور بفرستم. فقط مشکل دراینجا این است که سی دی را نمی توان با پست فرستاد. نمی دانم اشتباه می کنم یا نه؟ اگر دوستی در این مورد توضیحی دارد حتما در قسمت نظرات بنویسد. اگر مشکلی از نظر اداره پست نداشت حتما سی دی ها را خواهم فرستاد. حالا گذشته از این ها از مریم خانم تقاضا دارم که شهر محل زندگی شان را در قسمت نظرات بگویند تا شاید شرایط مناسب شد و گذر من به آن شهر افتاد.

خبر Hot (داغ داغ):

دوستان عزیز دیگه خرداد وفصل امتحانات شروع شده. من خبری خوش برای طرفداران دارم که مطمئنم که از شادی پر در می آورند. من ویدئو کلیپ های مدرن تاکینگ را در اینترنت پیدا کردم. من از امروز تا 1384/3/24 هیچ آپدیتی نخواهم داشت. ولی اولین آپدیتم در 1384/3/25 پر از محتویات فراوان خواهد بود که اگر کسی آن آپدیت را فراموش کند مرگ را ترجیح دهد. اولین مطلبم بعد از 24 خردادماه شامل موارد زیر خواهد بود:

1. لینک ویدئوکلیپ های مدرن تاکینگ برای دانلود

2. آشنایی با گروه نوازنده آهنگ های مدرن تاکینگ همراه با عکس آن ها

3.عکس هایی از پشت صحنه ویدئوکلیپ های مدرن تاکینگ

4.عکسهایی از امضا گرفتن ایرانیان ساکن چین از دیتر بوهلن

5. بقیه لینک های آلبوم This Time توماس اندرس

6.لینک مصاحبه مدرن تاکینگ برای دانلود

و ...

پس مطلب بعدی من را فراموش نکنید.

قربان شما ...

توماس اندرس

 

 

 

سلام به طرفداران عزیز:
یک عذرخواهی بزرگ به شما بدهکارم که در طی این مدت نتونستم آپدیت کنم و واقعا شرمنده ام. حالا می خواهم ابتدا به قولی که داده بودم عمل کنم. این هم تعدادی از آهنگ های آلبوم This Time از توماس اندرس. البته شرمنده که نتوانستم تمام آهنگ ها را پیدا کنم در آینده بقیه آهنگ ها را هم قرار خواهم داد:
Nothing s Gonna Stop Me Now
King Of Love
In Your Eyes

Independent Girl
?How Deep Is Your Love
این هم solo دیگری از توماس با نام Just Dream :
Just Dream
یک solo دیگر هم توماس دارد که نامش Tonight Is The Night است. این solo سه آهنگ به نام های زیر دارد که آخری را برای دانلود گذاشتم:
Tonight Is The Night
The First Cry
Never Been Loved Before
طرفداران عزیز برید با آهنگ ها صفا کنید. برای دفعه بعدی solo از Modern Talking که مربوط به سال ۲۰۰۰ و آلبوم Year Of The Dragon می شود با نام China In Hear Eyes که ورژن های مختلفی از این آهنگ است برای دانلود می گذارم. به نظر من اگر کسی آپدیت بعدی من را از دست بدهد یعنی مدرن تاکینگ را از دست داده. آنقدر این China In Her Eyes با میکس های قشنگی بازسازی شده که من الان دوهفته است که به غیر از این آهنگها هیچ آهنگی گوش نمی دهم. پس منتظر آپدیت بعدی من باشید ...

یک نکته مهم‌:
من در طی این مدت که نبودم نظرات زیادی در قسمت نظرات بود. ولی دو نظر توجه من را زیاد توجه کرد. حتما به قسمت نظرات مطلب قبلی بروید و نظرات دو دوست عزیزم با نام های ؛توماس؛ و ؛حامد؛ را بخوانید. حالا نظر من در مورد این دو دوست بخونید:
من شخصی با نام ؟ و اسم مستعار توماس هستم. دلیل بیان نکردن اسمم هم مهم نیست. فقط دوست ندارم کسی اسم من را بدونه. چون مهم نیست من کیم؟ مهم اینه که من نوکر مدرن تاکینگ و طرفداران اونم. در نظر دوستم ؛توماس؛ از من پرسیده چرا وبلاگ را زدم. شما خودتون می دونید که وبلاگ جای تجارت نیست و من هم هیچ منفعتی از این وبلاگ نمی برم. قصدم از تاسیس این وبلاگ مسخره یا توهین به کسی هم نبوده. فقط معتقدم کسی که مدرن تاکینگ را عمیقا بشناسد و به معنی اشعارش و صدای فوق درک بشر توماس علاقه نشان دهد لایق خدمت کردن است. این نظر شخصی منه. به خدا قسم که اگر من روزی آلبوم های مدرن تاکینگ را دوره نکنم و به همه آهنگ ها گوش ندهم دیوانه می شوم. حتی بعد از جدایی مدرن تاکینگ بعضی اوقات که تنها می شوم گوشه ای می نشینم و گریه می کنم. خلاصه اینکه هدف از احداث این وبلاگ نوکری شما دوستان و عزیزان و هموطنانم است. این را به خداوندی خدا قسم می خورم که تا زمانی که این اکسیژن(O2) در بدن من گردش می کند دست از خدمت به دوستان و طرفداران مدرن تاکینگ برندارم.
قربان و نوکر شما طرفداران
توماس