سلام به دوستان خوبم :
برای مشکل پیش آمده برای وبلاگم شرمنده ام. واقعا نمی دانم چگونه معذرت خواهی کنم. خلا صه مشکلی بود که گریبان گیرم شده بود و بالاخره آن را حل کردم. انشا ا... دیگر این چنین مشکلاتی پیش نیاید. بعد از دو هفته دیدن گزارش چت توماس با طرفداران مدرن تاکینگ حال می ده. بقرمایید اینم متنش :
۲۸ فوریه ۲۰۰۰
صاحب سایت‌: حالا شما می توانید سوالاتتان را بپرسید. چون مدرن تاکینگ به زودی online خواهد شد.
صاحب سایت: سلام به طرفداران مدرن تاکینگ. امروز ما می خواهیم چت خود را با مدرن تاکینگ شروع کنیم. هم اکنون ساعت ۱۵ است و ما خوشحال هستیم که توماس اندرس در سایت SAT1 online آماده است تا به سوالات شما در مورد مدرن تاکینگ و مخصوصا آلبوم جدیدشان با نام"Year Of The Dragon" جواب دهد. حالا پشت کیبورد بنشینید و شروع به تایپ سوالات کنید. با اولین سوال آغاز می کنیم...
نفر اول: توماس جان شما از کجا این همه ایده جدید برای آهنگ هایتان پیدا می کنید؟
توماس: خب این سوال خوبی است. اما ساده نیست. ایده های جدید هر روز در فکر بوجود می آید اگر معنی واقعی عشق را بدانید.
نفر دوم: چگونه شما موضوع چین را انتخاب کردید؟
توماس:این فقط یک ایده بود. دیتر می خواست با موضوعات آسیایی کار کند. به همین دلیل آهنگ"China In Her Eyes" شکل گرفت. اما دقیقا ایده این آهنگ در یک رستوران چینی شکل گرفت.
نفر سوم: آیا شما می دانید که چند تا کلوپ طرفداران مدرن تاکینگ دارید؟
توماس:بله البته که می دانم. ما یک کلوپ اصلی طرفداران داریم. اما نمی توانم بگویم که در کشورهای دیگر چند تا وجود دارد. اما هر وقت به اینترنت وصل می شوم از این همه کلوپ های طرفداران شگفت زده می شوم و بغضی من را در بر میگیرد.
نفر چهارم: آیا شما اولین اجرایتان را به خاطر می آورید؟
توماس: بله به خاطر می آورم. خیلی خوب بود. دقیقا روزش در خاطرم نیست ولی در شروع ماه ژانویه سال ۱۹۸۵ در یک شو تلویزیونی با نام Turning Disc
نفر پنجم: آیا شما به تنهایی در آنجا حضور دارید یا آقای بوهلن هم حضور دارند؟
توماس: من تنها هستم. دیتر اینجا نیست.
نفر ششم: ما کی دوباره می توانیم شما را در تلویزیون ببینیم؟
توماس: فقط کافی است به سایت طرفداران بروید و به قسمت تاریخ برنامه های تلویزیون نگاه کنید. البته من فردا در SAT1 ساعت ۱۹ برنامه دارم.
توماس جواب نمی دهد.
توماس: از صحبت با شما ها لذت می برم. ببخشید ولی یک لحظه مشکلی برای سرور سایت SAT1 به دلیل سوالات زیاد شما عزیزان پیش آمد. ولی حالا رفع شده و ما می توانیم ادامه بدهیم.
نفر هفتم: به چه نوع موسیقی علاقه دارید و در وقت های اضافه گوش می کنید؟
توماس: از همه نوع خوشم می آید. ولی طبیعتا پاپ را بیشتر دوست دارم.
نفر هشتم: عکس العمل شما چیست وقتی خودتان را در تلویزیون می بینید؟ آیا کانال را عوض می کنید؟
توماس: نه. من و دیتر سعی می کنیم خودمان را با دقت بررسی کنیم و ببینیم چکار باید بکنیم تا در تلویزیون بهتر دیده بشویم.
نفر نهم: شما می خواهید در زندگی به چه چیزهای دیگری برسید(آرزوهای دیگرتان چیست)؟
توماس: تنها آرزوی من سلامتی است. آرزو می کنم همشه سلامت و سرحال باشم.
نفر دهم: چه کسی به شما و دیتر پیشنهاد داد تا عنوان"Modern Talking"  را به عنوان اسم گروه خودتان انتخاب کنید؟
توماس: یکی از منشی های شرکت ضبط کننده آهنگ های ما این پیشنهاد را داد.
نفر یازدهم: آیا شما امسال با دوست دخترتون کلادیا ازدواج می کنید؟
توماس: بله. امسال ما ازدواج خواهیم کرد.
نفر دوازدهم: آقای اندرس شما دوست دارید کجا تعطیلات خود را بگذرانید؟
توماس: در دریاهای جنوبی و بدون موبایل و دغدغه های دیگر.
ادامه دارد ...
راستی از دوستانی هم که در این دو هفته نظر دادند ممنونم. واقعا سعی کردند ابراز احساسات بکنند که واقعا من هم با شما طرفداران عزیز همدردم. کمی که فکر می کنم می بینم تلخ ترین حادثه ای که در زندگی ام رخ داد همین جدایی توماس و دیتر بود. واقعا قلبم را شکست.
راستی دوست عزیزی با نام علی جوهر در قسمت نظرات گفته که آلبوم جدید توماس با تراک های سنگین گیتار خواهد بود و مانند آهنگ های مدرن تاکینگ خواهد بود. البته توماس در همه گزارش هایش می گوید که می خواهد راه مدرن تاکینگ را ادامه بدهد. باید ببینیم چقدر در این راه موفق خواهد بود.
حالا دیگه به آخرش رسیدیم. خب برای دفعه بعد سعی می کنم پربارتر از این ها ظاهر بشوم. باز هم از طرفداران عزیز معذرت می خواهم.
تا بعد...

وبلاگ به زودی آپدیت می شه.

وبلاگم دچار مشکل شده بود.

ولی به خیر گذشت.

فردا وبلاگ آپدیت می شه.

شرمنده ام به خدا به خاطر این مشکل.

ولی انشا ا... دیگه پیش نمیاد.