سلام به همگی:
امیدوارم که حالتون خوب باشه. دیگه آپدیت بعدی آخرین آپدیت در تابستان خواهد بود. برای من که تابستان زیاد خوبی نبود. البته که من در این وبلاگ با بودن با شما طرفدارای عزیز لذتی غیر قابل وصف بردم. راستی اگر آهنگ های آلبوم های قدیمی مدرن تاکینگ را ندارید سریع به وبلاگ
مدرن تاکینگ برای همیشه برید و این آهنگ های خوب را دانلود کنید. من که آرشیو قدیمی ام کامل نبود و توانستم در وبلاگ این شایان عزیز این کلکسیونم را تا حد زیادی کامل کنم و فقط دو سه آهنگ مانده که ندارم.
توماس

اطلاعاتی در مورد توماس
:
نام : توماس اندرس
نام واقعی : برند ویدونگ
(Bernd Weidung)
اندازه قد : ۱۷۰ تا ۱۷۵ سانتی متر(توماس میزان دقیق قدش را نمی داند
)
رنگ چشمان : قهوه ای

مو : رنگ موهای توماس قهوه ای تیره ای تیره همراه با موج های فراوان است. توماس قبل از مدرن تاکینگ موهایی کوتاه و زنانه داشت. در مدرن تاکینگ موهای توماس بلند شد و تا شانه هایش می رسید. بعد از اولین جدیایی مدرن تاکینگ توماس هنوز هم موهایش را بلند نگه داشته بود و در اغلب اوقات به صورت دم اسبی می بست. در سال ۱۹۹۵ توماس موهایش را کوتاه کرد. در سال ۲۰۰۳ توماس موهایش را کمی بلند کرد. وتا الان هم تغییری در موهایش انجام نداده است
.
وضعیت صدا : صدای توماس نرم و لطیف و حساس است. در سال های جوانی صدای توماس کمی بلندتر بود ولی توماس به تدریج که بزرگتر شد صدایش هم جا افتاده تر شد. به شختی می توان لحجه آلمانی را در صدای توماس احساس کرد. آن هم در بعضی آهنگ ها با دقت فراوان می توان لحجه آلمانی را در صدای توماس پیدا کرد. توماس زبان فرانسوی را می تواند روان صحبت کند. توماس در زبان اسپانیایی و روسی هم دستی دارد و می تواند در حد معمولی صحبت کند(با اینکه این دو زبان را آموزش ندیده است
).
اولین آلبوم : اولین آلبوم توماس بعد از جدایی مدرن تاکینگ متفاوت بود که در سال ۱۹۸۹عرضه شد
.
تعداد آلبوم‌ : ۶ آلبوم به زبان انگلیسی و ۱ آلبوم به زبان اسپانیایی
.
وضعیت ترانه ها : ترانه هایی که توماس می خواند اغلب در مورد عشق بود. ولی متفکرانه تر و فیلسوفانه تر بود مثل ترانه ماراتن زندگی(Marathon Of Life). بعضی ملودی ها واقعا جذاب بودند. ولی بعضی ملودی ها زیاد جالب نبودند. بعضی جملات ترانه ها با ریتم هماهنگ نبودند و هم قافیه نبودند. اما چه کسی اهمیت می داد؟ مهم آن صدای جاودانه و شگفت انگیز توماس بود. همچنین چه کسی می توانست بگوید که آهنگ های توماس حالت رقص نداشت؟ مردم حتی با رپ و متال هم می رقصند. چطور آهنگ های توماس برای رقص مناسب نبود. ولی خب آهنگ های توماس در حد دیسکوها نبود و به درد دیسکو ها نمی خورد
.
فعالیت های تلویزیونی : توماس حتی در کارهای تلویزیونی هم موفق بود. توماس برای هیچ فیلمی یا برنامه تلویزیونی آهنگ نساخت. ولی در کارش پیشرفت زیادی داشت. او آهنگ ماراتن زندگی را برای فیلمی به نام ماراتن استوکهولم(Stockholm Marathon) ساخت. ولی توماس علاوه بر اینکه آهنگ ساز و خواننده این فیلم بود بلکه بازیگر این فیلم هم بود و در قسمت مهمی از فیلم ایفای نقش کرد
.
محل و زمان تولد : توماس در ۱ مارچ سال ۱۹۶۳ در مانسترمیفلد(Muenstermaifeld)در نزدیکی کوبلنز به دنیا آمد
.
والدین : هلگا و پیتر(Helga & Peter) ویدونگ

خواهران و برادران : آچیم(Achim) که ۶ سال بزرگتر از توماس است. تنجا کاترین(Tanja-Catrin) هم ۷ سال کوچکتر از توماس است
.
همسران : اولین همسر توماس نورا بود. سپس در سال ۲۰۰۰ با کلادیا ازدواج کرد
.
فرزندان : توماس فقط یک پسر کوچک با نام الکساندر دارد
.
خب فکر کنم برای ایندفعه بس است. دفعه بعد ادامه این قضیه را می گذارم
.
دانلود :
خب امروز یک آهنگ و یک ویدئو برای دانلود می گذارم. اولین لینک آهنگ Deeper است. البته من خودم نمی دونم این آهنگ مال چه آلبوم یا رمیکسی است. اگر دوستان می دانند به من بگویند تا به دیگر دوستان هم این خبر را بدهم. لینک بعدی هم ویدئو کلیپ Jet Airliner است که شاید خیلی ها(از جمله خودم) این کلیپ را نداشته باشند. خیلی کلیپ قشنگیه. خلاصه امیدوارم لذت ببرید:
Deeper 7.6 MB 3min & 34sec
Jet Airliner 16.4 MB 4min & 11sec
خداحافظی :
خب ایندفعه هم تمام شد. دفعه بعد آخرین آپدیت من در تابستان خواهد بود. مسلما در طی سال تحصیلی آپدیت های این وبلاگ دیرتر خواهد بود و شما هم مشغول تر هستید. آپدیت های من از اول مهر به بعد هفته ای یک بار خواهد بود. دفعه بعد من ادامه اطلاعات در مورد توماس را می گذارم. امیدوارم که شما عزیزان و طرفداران در طی تابستان کمال بهره را از وبلاگ من برده باشید. اگر در طی تابستان من در این وبلاگ به کسی بی احترامی کردم واقعا معذرت خواهی می کنم. قصد من مبادله اطلاعات بوده و همین و بس نه چیز دیگری
.
تا بعد
...
توماس

سلام‌:
امروز حال طرفداران چطور است؟ انشا ا... که خوب باشید. الان که می خواهم این مطلب را می نویسم به آهنگ Heart Of An Angel گوش می کنم. عالی است. هم شهر هم آهنگ و صدای توماس هم که گفتن نداره. واقعا این آلبوم Universe اوج کار مدرن تاکینگ بود. واقعا توماس و دیتر در اوج جدا شدند. من یک مطلبی در آینده در مورد آلبوم Universe خواهم نوشت. راستی دوست عزیزم شایان در وبلاگش مدرن تاکینگ برای همیشه معنی تمام آهنگ های آلبوم This Timeرا گذاشته است. من که کیف کردم. شما هم کیف کنید.
دیتر در کنار درامر مدرن تاکینگ که از زمان بلو سیستم با دیتر کار می کرده
ادامه مطلب در مورد دیتر :
تحصیلات : در مدرسه های بسیاری(در اولدنبرگ،گوتنگین و هامبورگ) دس خوانده است. و در نهایت دیپلم خود را در رشته اقتصاد با بهترین نمرات به پایان برد.
علاقه مندی ها : دیتر رانندگی و شنا و تنیس و اسکی روی آب و کارهای مالی را خیلی دوست دارد. دیتر برخلاف توماس از وسایل حمل و نقل خوشش می آید. مانند ماشین،موتور سیکلت،اسب و ... .
هنر : دیتر تقریبا از هیچ هنری به جز موزیک علاقه ندارد. او تنها از هنر مدرن تاکینگ،بلو سیستم و پروژه های شخصی خودش لذت می برد. دیتر تقریبا یک فرد پر مشغله است.
مهمانی ها و جشن ها : در سال های جوانی دیتر بیشتر وقت خود را درمهمانی های مختلف صرف می کرد. در کلوپ های شبانه و دیسکوها. در یکی از همین مهمانی ها بود که دیتر با اریکا آشنا شد. و حتی دیتر در یک دیسکو در هامبورگ با نادجا آشنا شد. این یک عادت دیتر شده است که با طرفداران زن و دختر خود در مهمانی ها ودیسکو ها آشنا می شود. "بعضی اوقات که من به دیسکو ها می روم،زنان و دختران طرفدار،من را محاصره می کنند و ما تا ساعت ها صحبت می کنیم. در این لحظات من دیوانه می شوم." دیتر این سخنان را اعتراف می کند. دیتر این لحظات شبانه را خیلی دوست دارد. ولی دیتر تنها کسی نیست که کلوپ های شبانه و دیسکو ها را به این خاطر دوست دارد.
شراب،سیگار و دارو : دیتر در دوران جوانی سیگار می کشید. در زمانی که در دانشگاه بود از داروهای مسکن زیاد استفاده می کرد ولی زود آن ها را رها کرد. دیتر از مشروبات الکلی خیلی خوشش نمی آید ولی شامپانی را بیشتر از بقیه دوست دارد و می نوشد. همچنین نادجا همسر قبلی او هم شامپانی را خیلی دوست داشت.
حیوانات خانگی : دیتر دقیقا و به درستی در مورد حیوانات خانگی اش صحبت نمی کند. دیتر همیشه در خانه اش حیوان داشته است. یعنی از خیلی سال ها پیش. و در حال حاضر هم آن طوری که خودش گفته 4 سگ و 5 اسب در خانه اش دارد که بسیار آنها را دوست دارد.
خب این هم از اطلاعاتی از دیتر. من شخصا خودم اطلاعات جالبی از مطالب بالا گرفتم که قبلا نمی دانستم. برای دفعه بعد اطلاعاتی در مورد توماس برای شما عزیزان و طرفداران می گذارم.
یک متن توپ :
مطلب زیر را دوست عزیز و فعال همیشگی مهناز تنظیم کرده است. واقعا مطلب جالبی است. قرار دادن این مطلب در این قسمت بنا به این نیست که من همه این حرف های زیر را قبول دارم. فقط سخنان یک طرفدار دوآتیشه را منعکس کردم. و قضاوت در مورد آن بر عهده ی شماست.
مهناز :
بعد از جدایی دیتر و توماس طرفداران به سه دسته تقسیم شدند. گروهی به سراغ توماس و آلبوم جدیدش رفتند. گروهی هم به سراغ دیتر و آهنگ سازی هاش رفتند. اما یک عده به مدرن تاکینگ وفادار موندند. چون به این حرف اعتقاد داشتند: ... It's easy for 2,It's so hard for 1
حالا شما می توانید خودتون را امتحان کنید. ببینید آیا یک طرفدار واقعی هستید و یا یک طرفدار معمولی؟
۱. یک طرفدار معمولی از مدرن تاکینگ خوشش میاد.
یک طرفدار واقعی به مدرن تاکینگ عشق می ورزد.
۲. یک طرفدار معمولی ترانه های مدرن تاکینگ را دوست دارد.
یک طرفدار واقعی ترانه های مدرن تاکینگ را با خودش می خواند.
۳. یک طرفدار معمولی رفتن مدرن تاکینگ را باور کرده.
یک طرفدار واقعی هنوز رفتن مدرن تاکینگ را باور نکرده.
۴. یک طرفدار معمولی بدون مدرن تاکینگ هم زندگی می کند.
یک طرفدار واقعی هر روز را به امید بازگشتن مدرن تاکینگ سر می کند.
۵. یک طرفدار معمولی از گروه های دیگر خوشش میاد.
یک طرفدار واقعی فقط آهنگ های مدرن تاکینگ را گوش می دهد و اسم هیچ گروهی را نمیاره.
۶. یک طرفدار معمولی هیچ عکس یا پوستری از مدرن تاکینگ ندارد.
یک طرفدار واقعی دیوارهای اتاقش و کامپیوترش پر از عکس های مدرن تاکینگ است.
۷. یک طرفدار معمولی فکر می کند که دیتر و توماس بدون هم موفق هستند.
یک طرفدار واقعی می دونه که دیتر و توماس بدون هم موفق نیستند.
۸. یک طرفدار معمولی حتی یک بار هم به خاطر مدرن تاکینگ اشک نریخته.
یک طرفدار واقعی فقط برای مدرن تاکینگ گریه می کنه.
۹. یک طرفدار معمولی همه ی آلبوم های مدرن تاکینگ را ندارد.
یک طرفدار واقعی خودش را به هر راهی زده تا تمام آلبوم های مدرن تاکینگ را بدست بیاورد.
۱۰. یک طرفدار معمولی فکر می کنه مدرن تاکینگ دیگه هرگز بر نمی گرده.
یک طرفدار واقعی هر روز برای بازگشتن مدرن تاکینگ دعا می کنه.
۱۱. برای یک طرفدار معمولی مدرن تاکینگ فقط یک گروه موسیقی است.
برای یک طرفدار واقعی مدرن تاکینگ یعنی تمام زندگی و عشقش.
حالا می توانید خود را بسنجید که آیا یک طرفدار معمولی هستید و یا یک طرفدار واقعی و دوآتیشه که مدرن تاکینگ یعنی تمام زندگی اش و الان نبودن آن یعنی پایان زندگی.
خب این هم از این.
دانلود :
خب امروز یک میکس عالی از You Are Not Alone برای شما آماده کردم. شاید یکی از قشنگ ترین میکس هایی است که تا به حال شنیدم. از من می شنوید حتما دانلود کنید.
(You Are Not Alone(House But Not Acid Mix
راستی دیتر دوشنبه شب ساعت ۲۳:۰۰ به وقت آلمان در شبکه ARD یک مصاحبه داشت در برنامه Beckmman . خیلی در مورد توماس و مدرن تاکینگ و حتی کتاب جدیدش صحبت کرد ولی چون آلمانی بود من چیزی نفهمیدم. اگر کسی چیزی از صحبت های دیتر فهمیده حتما ما را هم باخبر کند. این زیر هم عکسهایی از این برنامه می بینید:
دیتر در برنامه بک من خیلی در مورد توماس و مدرن تاکینگ و کتاب آخرش صحبت کرد
خب دوستان مطلب این دفعه هم تمام شد. امیدوارم راضی باشید و با دادن نظر من را خوشحال کنید. برای دفعه بعد اطلاعات توماس را برای شما عزیزان می گزارم. فعلا ...