آلبوم پنجم مدرن تاکینگ برای دانلود

سلامی به طراوت آهنگ های مدرن تاکینگ:

خدمت تک تک طرفداران و دوستان خوبم عرض سلام دارم. شرمنده که نتونستم هفته پیش آپدیت کنم. من گفته بودم که آخر هفته همیشه بیکارتر از اوایلش هستم. اما از بخت بد اواخر هفته پیش پرکارتر برام شده بود. هر روز دو امتحان داشتم.خلاصه دیگه نشد که آپدیت کنم. اول می خواهم از تمام دوستانی که در قسمت نظرات پست قبلی نظر دادند تشکر کنم. از اطلاعات خوبی که در مورد سبک swing داده بودند. مخصوصا از بنیامین و علیرضا و زهرا خانم عزیز. خب تمام نظرات این سه دوست رو جمع کردم و به صورت جامع به شرح زیر است:

ایول به توماس

"سبک swing نوعی سبک جاز است و زیر شاخه ای از آن محسوب می شود. این سبک در دهه ۳۰(۱۹۳۰-۱۹۴۰) در آمریکا بسیار مورد توجه قرار گرفت. swing ترکیبی است از ریتم هایی قوی و بسیار ساده که همراه با حالت رقص است. در ساختمان این سبک از چندین باس و درام استفاده می شود. آهنگ های این سبک حالتی متوسط و تقریبا سریع دارند."

خب تا این حد تونستم چکیده ای از نوع سبک swing بنویسم. اگر مشکل دارد به بزرگی خودتان ببخشید. در پست قبل گفتم که دیتر و توماس الان در آلمان غوغا به پا کردهاند در دوبرنامه معروف. من می خواهم دوباره جدول برنامه های ماهواره ای توماس و دیتر را بگذارم. دلیل اولم اینه که خب زمانی که جدول برنامه های تلویزیونی توماس رو در وبلاگ قرار دادم هنوز برنامه DSDS دیتر شروع نشده بود. ولی خب حالا دیگه شروع شده. دوما یکی از دوستان عزیز با نام آقا احد آریان در قسمت نظرات پست قبلی از من خواست که برنامه ماهواره ها را دوباره قرار دهم.خب این هم از این جدول:

زمان برنامه های تلویزیونی دیتر و توماس

نام کانال

نام برنامه

تاریخ پخش

زمان پخش

RTL

Deutschland Sucht Den Superstar(DB)

2005/12/03

21:15

Super-RTL

DSDS - Das Magazin (DB)

2005/12/05

20:15

RTL

Deutschland Sucht Den Superstar(DB)

2005/12/07

20:15

Kabel Eins

Best of Formel Eins (TA)

2005/12/07

22:30

Super-RTL

DSDS - Das Magazin (DB)

2005/12/12

20:15

RTL

Deutschland Sucht Den Superstar(DB)

2005/12/14

20:15

Kabel Eins

Best of Formel Eins (TA)

2005/12/14

22:25

RTL

Deutschland Sucht Den Superstar(DB)

2005/12/17

21:15

Kabel Eins

Best of Formel Eins-Abschlussshow (TA)

2005/12/21

00:00

Pro7

Stefan Raab Nacht der Stars (TA)

2005/12/22

20:15

Kabel Eins

Best of Formel Eins (TA)

2005/12/28

20:15

ZDF

Biatholon World Team Challenge (TA)

2005/12/30

20:15

به نوشته روی پیراهن دقت کنید

خب دوستان گرامی به پایان این بخش رسیدیم. پست بعدی مطلب جالبی را در بر خواهد گرفت. ای طرفداران دوآتیشه و هاشقان مدرن تاکینگ آیا می خواهید از قضیه قراردادی بودن مدرن تاکینگ سر در بیاورید. در بعضی مصاحبات دیتر و توماس به قراردادی بودن مدرن اشاره کردند و ابراز داشتند که جدایی مدرن به دلیل تمام شدن قرارداد بین دیتر و توماس بوده است. مطمئنم این حرف برای شما قابل حضم نخواهد بود. برای این که از این قضیه سردر بیاورید حتما پست بعدی من را مطالعه کنید. حرفهای پشت پرده و جالبی بدست آورده ام. پس تا پست بعدی و این بحث جنجالی منتظر بمانید...

یک خبر دیگر:

شاید بلو سیستم برگردد

طرفداران عزیز جدیدا تو سایت مدرن تاکینگ آنلاین و در قسمت فرم ها یک خبرهایی از دیتر به گوش می رسه. سایت مدرن تاکینگ آنلاین در صفحه اول تعداد زیادی فرم برای تبادل نظرات قرار داده. امروز که داشتم این سایت رو چک می کردم یه فرم جالبی دیدم. با نام"Blue System Comeback". بله دوستان من هم دارم شاخ در میاورم. فرم جدیدی در مدرن تاکینگ آنلاین باز شده با این نام. البته من از محتویات فرم خبر ندارم. چون آلمانیه. ولی خب همین تیتر آدم را به هیجان میاره. یک فرم دیگر هم با نام"Dieter & Mickael Ammer" وجود داره .این هم برای من جالبه. بالاخه یک بوهایی داره میاد. شاید هم شایعه ای بیش نباشه. ولی بالاخره اینجوریه. می تونید به این سایت برید و خودتون این تیترها رو ببینید. اگر آلمانی هم بلدید متن فرم ها رو بخونید و به ما هم بگید چه خبره. آیا واقعی یا یک شایعه است.

باز هم خبری دیگر از توماس:

در ۱۶ دسامبر توماس یک شوی نیکوکاری در کوبلنز برگزار می کند. در طی این شو توماس فقط یک آهنگ خواهد خواند. آهنگ ارکستری A Very Special Feeling را خواهد خواند. این آهنگ را توماس ساخته به همراه ترانه سرای همیشگی خود و دوست موزیسین خود که نام نبرده هنوز. چندین خواننده دیگر هم در این شو اجرا آهنگ خواهند کرد. براساس مصاحبه ای که توماس با روزنامه Rhein-Zeitung انجام داد گفت که این آهنگ جزو آلبوم بیستم او نخواهد بود. چون با آهنگ های دیگر آلبوم هماهنگی ندارد. توماس گفته که در پارتی آینده طرفداران در کوبلنز که ۷ ژانویه ۲۰۰۶ برگزار خواهد شد تمام اطلاعات مربوط به آلبوم را در اختیار طرفداران قرار خواهد داد. حتی ممکن است نام آهنگ ها و آلبوم لو بدهد.

دانلود:

آلبوم بعدی که برای دانلود آماده کرده ام آلبوم Romantic Warriors است. طبق معمول توضیحاتی در مورد این آلبوم:

پنجمین آلبوم مدرن تاکینگ با نام Romantic Warriors در بهار سال ۱۹۸۷ عرضه شد. این آلبوم شامل آهنگ های بسیار زیبایی است که در صدر آن آهنگ Jet Airliner است که به عنوان اولین Single هم عرضه شد. آهنگی با ریتم سریع و شعری بسیار زیبا. در این آلبوم دیتر و توماس سعی کردند که یک موزیک تقریبا متفاوتی ارائه بدهند. موزیکی سریعتر و جذاب تر. ازآهنگ های زیبای دیگر این آلبوم می توان به Blinded By Your Love و Like A Hero(این آهنگ اجرای توماس و پیانواش است) و Operator Gimme 609 و Don't Worry و Charlene اشاره کرد.

البته دوستان شرمنده در پست قبلی یادم رفت که چارت مربوط به آلبوم In The Middle Of Nowhere را قرار دهم. به همین دلیل الان چارت مربوط به هر دو آلبوم را قرار می دهم:

Romantic Warrios

کشور

بهترین رتبه

وضعیت هفتگی آلبوم

وضعیت سالانه آلبوم

یونان

12.

(12-13-31)

52. (1987)

نروژ

10.

(14-10-11-10-17)

 

سوئد

8.

(18-9-8-16-25-23-30)

 

اتریش

6.

(6-6-16)

50. (1987)

آلمان

3.

   

ترکیه

1.

   

حالا هم نوبت به دانلود این آلبوم می رسد:

1)Jet Airlinerآلبوم Romantic Warriors
2)Like A Hero
3)Don't Worry
4)Blinded By Your Love
5)Romantic Warriors
6)Arabian Gold
7)We Still Have Dreams
8)Operator Gimme 609
9)You And Me
10)Charlene

خب بالاخره به پایان این پست هم رسیدیم. امیدوارم طرفداران خوششان آمده باشد. به امید طلوع نور...خداحافظ همگی شما... توماس

نظرات 21 + ارسال نظر
hamed شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:47 ق.ظ

oh , life is so hard and you've got to try , don't let the chance baby pass you by , why does girl's never show what's her feeling.........why does man never cry what 's his meaning ....!!!!!!!!!!!!!! take away away my fears

بنیامین یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:58 ق.ظ http://www.mtvideos.blogfa.com

سلام و خسته نباشید خدمت دوست عزیزم ..
من هنوز این پست رو کامل نخوندم.. تنها می خواستم در مورد قرارداد مدرن یه چیزی بگم. و اون اینکه تا اون جایی که من می دونم مدرن تا سال ۲۰۰۵ با شرکت موسیقی طرف قراردادش , قرارداد داشته ..!! یه جورایی دلیل جدایی مدرن خیلی پیش پا افتادس .. فکر نمی کنم ارزش بررسی بیشتر داشته باشه ! فعلا بای

سلام بنیامین عزیز. چون در پست بعدی می خوام در این مورد بنویسم دیگه الان توضیحی نمی دم. ولی از توضیحت ممنونم.

زهرا یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام به همگی...
آقا دستت دردنکنه .... خسته نباشی ....
آقا توماس اگر مشخص بکنی کدوم برنامه ماله توماس هست ما هم از گیجی یه کم در میایم ....
ممنون ....
فعلا

سلام. خواهش می کنم. وظیفمه. در مورد مشخص کردن برنامه ها باید بگم که جلوی نام برنامه ها توی پرانتز مشخص کردم که برنامه مال کیه. TA یعنی توماس اندرس DBیعنی دیتر بوهلن

میرزا یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:25 ب.ظ

salam
می خواستم اگه ممکنه اسم تمام کلیپهای مدرن تاکینگ رو بگین
مرسی

سلام میرزا جان. من چاکرتم
You're My Heart,You're My Soul85
You Can Win If You Want
Cheri,Cheri,Lady
Brother Louie86
Atlantis Is Calling
Geronimo's Cadillac
Give Me Peace On Earth
Jet Airliner
In 100 Years
You're My Heart,You're My Soul98
Brother Louie98
You Are Not Alone
Sexy,Sexy,Lover
China In Her Eyes
Don't Take Away My Heart
Win The Race
Last Exit To Brooklyn
Ready For The Victory
Juliet
TV Makes The Superstar

مهرداد یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:40 ب.ظ

آقا دمت گرم.
حال کردیم. خواهشا اگه آهنگهای دیگه ای هم که توی همین سبک باشن بزارین
مرسی

چاکرم آقا. من دارم به ترتیب آلبوم های مدرن را برای دانلود می زارم.

زهرا دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام به همگی ....
در مورد برنامه های توماس .... باید بگم .... ۳۰ دسامبر ساعت ۱۷:۱۵ شبکه زد دی اف .... برنامه داره ....
۲۱ دسامبر شوی روی یخ دوباره برگزار می شه .... (ما هم که بدبخته خدایی هستیم ) .... این یاد آوری بود ...
یه سوال .... شبکه پرو ۷ رو می شه گرفت یا نه ؟؟؟
ببخشید که نمی تونم انگلیسی بنویسم ....
ممنون ... فعلا

مهناز-مدرن تاکینگ دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام:
خیلی ممنون از اطلاع کاملت در مورد سبک توماس...
منم فکر میکنم قضیه قرار داد مدرن فقط یه بهانه بوده..
توماس هم گفته من و دیتر فقط مثل دو همکار بودیم نه دو دوست....اما این یک دروغه...اونا همیشه با هم بودن ....همه جا....با هم به مهمونی ها میرفتن...با هم در یک رستوران چینی طرح البوم دراگون رو ریختن...با هم....
حالا که همدیگه رو میبینن چه احساسی پیدا میکنن؟....
خدا یا چرا این اتفاق برای مدرن تاکینگ ما افتاد؟؟.....
دیتر که نمبتونه بدون صدای توماس موفق باشه و توماس نمیتونه بدون اهنگ های دبتر ادامه بده.....
راستی رو پیرهن دبتر به غیر از توماس دیگه چی نوشته شده؟...
در مورد اولین نظر سنجی هم میخواستی به مطلبی بنویسی اما مثل این که فرا موش کردی....
الان دارم به Keep Love Alive گوش میکنم و حسی غیر قابل وصف دارم....بی صبرانه منتظر اپ دیت بعدی هستم...
صدای ملکوتی توماس+اهنگسازی بی نظیر دیتر=معجزه ی مدرن تاکینگ.....

علی جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.thomasanders.blogfa.com

سلام توماس جان
فرکانس برنامه چی شد؟...

ای وای علی جان شرمنده یادم رفت. ببخشید.

زهرا یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام به همگی ...
من یه سوال پرسیده بودم .... کانال Pro7 رو میشه فرکانسش رو گرفت یا نه ؟؟؟ ...
منتظر پست بعدی هستم ....
ممنون ... فعلا

زهرا چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام به همه ....
من یه سوال کردم ولی هیچ کی من رو تحویل نگرفت ....
می شه فرکانس شبکه Pro7 رو گرفت ؟؟؟؟؟؟
شرط می بندم بی جواب می مونه ....
فعلا

سلام زهرا خانم. ببخشید که دیر به نظرات سر زدم. اول اینکه فکر نکنم بشه این کانال رو تو ایران گرفت. دوما خودم خیلی دنبال فرکانسش گشتم ولی پیدا نکردم. حتی تو خود سایت این شبکه هم گشتم ولی چیزی گیرم نیومد. آدرسس سایت به این صورته:
www.tv-total.de حالا از دوستان می خوام به این سایت سربزنن و اگه فرکانس این کانال رو پیدا کردن به من هم بگن. خیلی ممنون. باز هم از زهرا خانم معذرت خواهی می کنم.

میرزا جمعه 2 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:27 ق.ظ

میرزا جمعه 2 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:28 ق.ظ

salam
mr thomas shoma az clips mpdern talking kodoom ha ro darin

زهرا چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام به همه ....
آقا توماس ما منتظر آپدیت هستیم هنوز.....
ممنون ...
فعلا

سلام زهرا خانم. به خدا می خوام آپدیت کنم. ولی تو بد مخمصه ای افتادم. تو آپدیت بعدی توضیح دادم.

مهناز-مدرن تاکینگ پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:06 ق.ظ

We still have dreams just close your eyes and listen to your heart..........
life is too short so keep love alive
اHAPPY NEW YEAR TO OUR HEROS:DIETER &THOMAS...

Yeah من هم به مدرن تاکینگ کریسمس رو تبریک می گم.

سینا پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام به شما
تطفا حجم اهنگ ها را کمتر کنید

سلام سینا جان. مخلصم. ولی به نظر من خیلی حجم آهنگ ها کمه. این آهنگ ها بین ۳ تا ۴ مگابایت هستند. دیگه از این کمتر؟!

میزا سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:48 ب.ظ

salam]
aya kasi inja hast ke ayyame hafte ra be almani bedooni
plz age kasi hast lotfan ayyam ro az shanbe ta jome benvise
mr30

سلام میرزا جان. تو چرا از شهرزاد عزیز این سوال رو نمی کنی. من که آلمانی بلد نیستم. IDش رو این جا نوشتم:
sharzeb2000

علی چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام لطفا کلیپ جولیت و وین د ریس رو آخرین خروج از بروکلین رو بذار

علی جان حتما اگه فرصت کردم برات می زارم. اگه یادم نره.

محمد پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:17 ب.ظ

مدرن تاکینگ همیشه بوده و خواهد بود

دیتر و توماس باز با هم کار خواهند کرد مطمئن باشید

مدرن تاکینگ همیشه جاودان در دل ها باقی خواهد ماند. من هنوز هم امیدوارم روزی بشنوم که مدرن تاکینگ باز هم برای دل های شکسته می خواند.

حامد پسر خاله چاوشی عزیز جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ب.ظ http://hamed0111.blogfa.com

چرا شما از گروهتون جدا شدید

خیلی کنجکاو شدم بدونم

رضا چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:56 ب.ظ http://WWW.LEFTHANDSMAN.BLOGFA.COM

سلام. خوشحالم که توی ایران modern talking طرفدار داره از نظر من افرادی مدرن تالکینگ گوش میدن و به این گروه توجه زیادی دارن انسان های خاصی هستن با تشکر از دوست خوبم توماس دوست دارم بیشتر با هم اشنا بشیم منتظرت هستم ایمیل بزن

بهزاد سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ب.ظ

الهی که هر چی از خدا میخوای بهت بده . امشب یاد جوونیام افتادم و هر چی دنبال آهنکای مادرن گشتم گیر نیاوردم . همین آهنگای قدیمیش رو میگم البته . ولی اینجا بود . رفتم تو خاطرات قدیم و اشک ریختم .... ممنون دوست عزیز . دعای خیر همه ی طرفداران مادرن همراهت باشه از جمله من .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد