آلبوم سوم مدرن تاکینگ برای دانلود

 سلام:

سلام به همه طرفداران و دوستان عزیز و گرامی. امیدوارم حالتون خوب باشه. کسانی که ماهواره دارند حتما برنامه DSDS روز چهارشنبه را دیده اند. عالی بود. می خواهم یه توضیحاتی در مورد این برنامه بدهم. DSDS یک برنامه ای است برای کشف استعدادهای خوانندگی در آلمان. هیئت تصمیم گیرنده آن شامل سه نفر است. در صدر این هیئت دیتر حضور داره. آقای هینز هن(Heinz Henn) خانم سیلویا کالک(Sylvia Kollek) هم جزو این هیئت هستند. یک هیئت بسیار صمیمی که با هم هی شوخی می کنند(عکس این سه نفر با هم را در زیر می توانید ببینید). صدها نفر از سراسر آلمان در این مسابقه شرکت می کنند.این مسابقه در چند مرحله انجام می شود. مثلا چهارشنبه شب یک مرحله دیگر گذشت و تعداد زیادی از دور مسابقه اوت شدند و تعدادی به مرحله بعد راه یافتند. در نهایت یک نفر به عنوان برنده این مسابقه انتخاب می شود. راستشو بخواهید دیگه بیشتر از این چیزی نمی دونم. راستی مرحله بعدی این مسابقه شنبه شب پی گیری می شود. باز هم برنامه DSDS شنبه شب(۲۸ آبان) از شبکه RTL پخش می شود. البته این دفعه ساعت ۲۱:۱۵ برنامه شروع می شود. یک چیز دیگر. در لینک زیر شما می توانید یک فلش خیلی زیبا پیدا کنید که در مورد آهنگ The First Cry (یکی از آهنگ های مورد علاقه من)است. حتما ببینید. عالیه.

دیتر و هینز و سیلویا در برنامهDSDS

(The First Cry(Flash

نتایج نظرسنجی:

یک نظرسنجی دوماه پیش در وبلاگم قرار دادم که در مورد محبوبیت آلبوم های مدرن تاکینگ بود(البته از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۳). حالا می خواهم نتایج آن را خدمت شما طرفداران عرض کنم(راستی نظرجدید هم سمت راست قرار گرفته. از دوستان خواهش می کنم در این نظر سنجی ها شرکت کنند تا اطلاعات طرفداران در مورد علایق دیگران بالا برورد. ممنون):

"کدام آلبوم مدرن تاکینگ را بیشتر دوست دارید؟"

۳۷ رای    (Alone(The Sth Album
۲۲ رای              Victory
۲۱ رای         Back For Good
۲۱ رای             America
۱۸ رای     Year Of The Dragon
۱۴ رای             Universe
۱۳۳ نفر=کل شرکت کنندگان در نظرسنجی

بله حضور آلبوم Alone در صدر جدول کاملا بدیهی بود. چون همین آلبوم جایزه پر فروش ترین آلبوم سال ۱۹۹۹ را گرفت و در نظرسنجی این وبلاگ هم با اختلاف ۱۵ از رتبه دوم اول شد. اما حضور آلبوم Victory بالاتر از Back For Good و America جای تعجب بود. چون این دو آلبوم(مخصوصا America) در چارت ها بیداد کردند. ولی وضعیت آلبوم Victory نسبت به این دو آلبوم بسیار ضعیف تر بود. ولی خب نباید بگذریم که آلبوم Victory یک آلبوم خوش دست و عالیه. خب حضور دو آلبوم بسیار زیبای Back For Good و America در بالای جدول بدیهی بود. همچنین حضور Year Of The Dragon و Universe در آخر جدول هم جای تعجب ندارد. مخصوصا در مورد Universe که بدترین حضور مدرن تاکینگ در چارت ها بود. البته من باید یک نکته در مورد آلبوم Universe بدهم. اولا اینکه این آلبوم هنوز تازه به بیرون عرضه شده بود که مدرن تاکینگ جدا شد. همین خیلی بر وضعیت این آلبوم تاثیر گذاشت. همچنین مدرن تاکینگ هنوز ویدئوی دوم خودش از این آلبوم را بیرون نداده بود(پس از ویدئوی اول که ... TV Makes بود مدرن جدا شد و فرصتی برای ساخت ویدئوی دوم بدست نیامد). مهمترین علت آن هم لغو کنسرت های این آلبوم بود. اجرای کنسرت خیلی در وضعیت آلبوم ها تاثیر می گذارد. حتی اجراهای مدرن تاکینگ در تلویزیون هم بسیار کمتر از آلبوم های دیگر بود. این دلایل دست به دست هم داد تا آلبوم Universe در چارت ها به صورت متوسط ظاهر شود و شاهکار نکند. وگر نه مطمئن باشید این آلبوم خیلی بیشتر از این ها در جهان صدا می کرد. وضعیت این آلبوم دقیقا شبیه ... In The Garden است. در سال ۱۹۸۷ هم به دلیل جدایی مدرن تاکینگ این آلبوم اصلا مورد توجه قرار نگرفت.

دانلود :

برای این هفته هم آلبوم سوم مدرن تاکینگ را برای دانلود آماده کرده ام. اول به توضیح کوتاهی از این آلبوم توجه کنید:

در تابستان ۱۹۸۶ دیتر آهنگ Brother Louie را نوشت. پسری که می توانست یکی از پسرهای موفق جهان بشود(مثل هری پاتر و ...). همانند Single های قبلی Brother Louie هم به صدر چارت آلمان و تعدادی از کشورهای دیگر رفت تا مدت ها مقام اولی را به هیچ آهنگ دیگری نداد. دومین Single این آلبوم آهنگ (Atlantis Is Calling(SOS For Love بود که البته قبل از آلبوم اصلی در تابستان روانه بازار شد. آلبوم Ready For Romance شامل آهنگ های دیگری است که واقعا بسیار زیبا هستند. آهنگ هایی همچون:Just We Two- Lady Lay -Angie's Heart .در نهایت هم وضعیت این آلبوم را در چارت ها بررسی می کنیم:

Ready For Romance

کشور

بهترین رتبه

وضعیت هفتگی آهنگ

وضعیت سالانه آهنگ

انگلستان

76.

   

دانمارک

?

 

30. (1986)

فرانسه

19.

   

یونان

7.

(?-12-19-7-17-39)

 

نروژ

5.

(8-5-6-6-7-11-12-18-18-20)

 

استرالیا

1.

(5-1-1-2-13-7-9-16-24-27-25-21-20-30-29-26)

8. (1986)

126. (1987)

سوئد

1.

(10-1-2-3-2-3-5-5-7-8-9-15-18-19-22-23-24-27)

20. (1986)

آلمان

1.

 

13. (1986)

ترکیه

1.

   

خب حالا پس از این توضیحات کوتاه نوبت به دانلود این آلبوم می رسد. مانند آلبوم قبل که برای دانلود گذاشتم آهنگ های زیر هم فشرده شده هستند(rar.):

آلبومReady For Romance

1)Brother Louie
2)(Just We Two(Mona Lisa
3)Lady Lai
4)Doctor For My Heart
5)Save Me-Don't Break Me
6)(Atlantis Is Calling(SOS For Love
7)Keep Love Alive
8)Hey You
9)Angie's Heart
10)Only Love Can Break My Heart

در نهایت :

امیدوارم از این پست هم خوشتان آمده باشد. چاکر بروبکس عاشق مدرن تاکینگ تا بعد ...

نظرات 15 + ارسال نظر
مهناز-مدرن تاکینگ جمعه 27 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام:
من این برنامه رو دیدم و باید بگم خیلی قشنگ بود...
اما چرا هیچکس از مدرن تو این برنامه نمیخونه؟
راستی وب لاگ ابراهیم مشکلی داره؟
.....ای کاش مدرن تاکینگ در کنار ما بود.....
واقعا نمیشه بین البوم های مدرن فرق گذاشت چرا که همشون بی نظیره.....
Oh MODERN TALKING

You are our Super Star and we are your Faithful Fans

سلام مهناز خانوم. اول اینکه تو اون برنامه دیتر حضور داره. خب کسی نمیاد آهنگ های مدرن رو بخونه و خاطرات بسیار خوب گذشته رو برای دیتر یادآوری کنه. دوما اینکه وبلاگ ابراهیم مشکلی نداره. من لینکشو چندین بار امتحان کردم. با این حرفت هم موافقم که نمی شه اصلا حتی یک میلیاردیم هم تفاوت گذاشت.

علی جمعه 27 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.thomasanders.blogfa.com

سلام توماس جان
از آهنگ بسیار زیبایی که گذاشتی تو وبلاگت ممنونم میتونی آدرس این آهنگها را به من بدی
واقعا ممنون از پستت راستی آهنگ brohter loui بریتانیا چند هفته اول بوده...

سلام علی جان. تو می تونی تو سایت www.moderntalking.discobeat.info بیشمار میدی پیدا کنی. همچنین در مورد اول بودن آهنگ Brother Louie هم چیز بدیهی است. آهنگ به این زیبایی باید چندین هفته در چارت ها اول باشد.

میثم شنبه 28 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام:فلشThe First Cryخیلی قشنگ بود...ممنون

بله میثم جان. من هم خیلی کیف کردم.

مهناز-مدرن تاکینگ شنبه 28 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام:
تو اخرین کنسرت مدرن رو داری؟
من مدت طولانی دنبالش گشتم اما نتونستم پیداش کنم.
من حاضرم سی دی و مبلغ رو برات بفرستم تا اگه داری بهم بدی....ممنون

سلام مهناز جان. نه به خدا. اگر داشتم حتما بهت می دادم ولی ... . من خودم حاضرم بابت آخرین کنسرت مدرن تاکینگ هرچقدر پول که لازم باشد بدهم. اگر شما ژیدا کردید ندایی هم به من بدهید.

ابراهیم یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:04 ق.ظ http://mt-irfans.blogspot.com

سلام به همه ی بروبچ عاشق مدرن تاکینگ.
اومدم خبر بدم که تو هفته ی آینده وبلاگ آپدیت میشه اون هم با هدیه های من.
من تمامی متن آلبوم های مدرن تاکینگ رو به PDF تبدیل کردم واونا رو برای دانلود تو وبلاگ می زارم.

بای!

سلام ابراهیم جان. ما خیلی وقته منتظر آپدیت تو هستیم. کارت عالیه که متن آهنگ ها رو به pdf تبدیل کردی تا برای دانلود تو وبلاگ قرار بدی. عالیه. مطمئنم طرفداران کیف می کنند. ممنون ابراهیم جان

مینا چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:58 ب.ظ http://...............

سلام توماس وبلاگت خیلی توب بید
میدونی توماس من اگر در روز حتی شده یک اهنگ NODERN TALKINGرو گوش نکنم احساس میکنم اون روز یک کار خیلی مهم رو انجام ندادم

من یک دوست جدیدم از اون دواتیشه های شدید
وای من هیجان زده شدم نمی دونم چی کار کنم
فقط شما احساس منو می فهمید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:00 ب.ظ

احد آریان جمعه 11 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:25 ب.ظ

خیلی خوب بود فقط اکه یک بار دیکه date tv توماس اندرس رو بدى ممنون میشم در ضمن من البومکامل عکس های اندرس رو خریدم ادرسش هم سایت امازون

احد عزیز. در پایین وبلاگ لینک آرشیو وبلاگم وجود داره. می تونی به اونجا مراجعه کنی. در مورد آلبوم ها هم خوش به حالت. به خدا که حسودیم می شه.

میرزا جمعه 11 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:31 ب.ظ

salam
اگه ممکنه اسم تمام ویدیو کلیپ های مدرن تاکینگ رو بگین یا به میل من نامه بفرستین
مرسی

سلام میرزا جان. من حتما برات اینکارو می کنم فقط برای اینکه یادم نره حتما برام آف بزار. حتما برات می فرستم.

رضا شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:53 ب.ظ

دمت گرم خیلی خوشم اومد نه فقط از آلبوم جدید MODERN TALKING بلکه از وبلاگ خوبی که از گروه MODERN درست کردید. ایول من که کمتر دیدم یه نفر فقط به یه گروه خاص بپردازه. تازه اسم وبلاگش هم اسم همون گروهو بذاره. این کار دو حسن داره یکی اینکه کسی که می خواد آهنگای MODERN رو پیدا و دانلود کنه به راحتی به یک منبع خوب می رسه دوم اینکه آدم خیالش راحته که صاحب وبلاگ اون قدر علاقه به اونا داشته که اسم وبلاگشو اسم اونا گذاشته پس آدم می دونه که کیفیت آهنگ ها یی که دانلود میکنه بالاست و همین جورم بود.
برای شما آرزوی موفقیت می کنم با تشکر فراوان رضا

احمد دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام . واقعا ممنون از فعالیت های خوبت برای علاقه مندان به مدرن تاکینگ . لطفا اگه میشه آلبوم های دیگر رو هم برای دانلود بگذاری ممنون میشم

مریم جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:45 ق.ظ http://www.download-filmtarsnak.blogfa.com

سلام.وبلاگت واقعا عالیه.لطفا اگه میتونی کلیپ تصویری جدید اهنگyou mt hoart رو برای دانلود بزار.ممنونم.

اکبری چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام من اهنگ های مدرن تاکینگ رو می خواستم برام ارسال کنید لطفا

مهدی سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام.اگه کسی اهنگهای جدید مدرن رو داره برام ارسال کنه ممنون

سیما شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ

واقعا ممنون واسه اهنگها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد