نتایج نظرسنجی در مورد آلبومthis time و تحلیلی در مورد آن

با سلام خدمت طرفدارای عزیز:
فکر کنم حدود چهار ماه پیش بود که من یک لینک در این وبلاگ قرار دادم که مربوط به نظرسنجی در مورد آهنگ های آلبوم This Time بود. در این نظرسنجی از طرفداران و کسانی که آلبوم This Time را گوش کرده بودند خواسته شده بود که آهنگ های مورد علاقه خود از این آلبوم را انتخاب کنند. تا الان که من این مطلب را می نویسم حدود۹۶۶ نفر در این نظر سنجی شرکت کردند. حالا که داریم به تاریخ عرضه آلبوم دوم توماس پس از جدایی از مدرن تاکینگ نزدیک می شویم بهتر است نتایج این نظرسنجی را مرور کنیم(البته نظرسنجی هنوز هم ادامه دارد):
*آهنگ ها به ترتیب بیشترین رای چیده شده اند*
۱۶۵ رای King of Love
۱۴۲ رای Nothing's gonna stop me now
۱۳۹ رای How deep is your love
۱۲۰ رای Tonight is the night
۸۷ رای This time
۷۱ رای Independent Girl
۵۳ رای Paradise
۴۱ رای Live your dream
۳۵ رای In your eyes
۳۳ رای Night to remember
۳۱ رای Playing with dynamite
۲۶ رای World of stars
۲۳ رای Every little thing

۹۶۶ رای کل
اگر خواستید هنوز هم می توانید
به آلبوم This Time رای بدهید. اینجا را کلیک کنید.
خب بودن دو آهنگ با ریتم سریع در صدر این نظر سنجی کاملا بدیهی بود. اما حضور آهنگ How deep is your love به عنوان سومین آهنگ و آن هم با رای بالا جای تعجب دارد. این آهنگ ریتمی بسیار کند و blue دارد. همچنین حضور Independent Girl در مکان ششم جای تامل دارد. چون این آهنگ به نظر می آمد در این نظرسنجی غوغا کند. حتی حضور Every little thing در آخرین مکان کاملا تعجب آور است. چون این آهنگ ریتم بسیار خوبی دارد. حداقل نظر من این بود که این آهنگ باید در مکان های میانی و میانی به پایین حضور داشته باشد. اما نه در رتبه آخر. آن هم با بدترین تعداد رای و فاصله زیاد آن با میانه های جدول. به هرحال این آلبوم توماس هم به خوبی عرضه شد. ولی یک حقیقت وجود دارد. آن هم اینکه برخلاف حرف های خود توماس که مکررا در مصاحبه هایش گفته و می گوید"راه مدرن تاکینگ را ادامه خواهم داد" آهنگ های این آلبوم توماس اصلا شباهتی با سبک مدرن تاکینگ ندارد. حتی یکی از آهنگ های توماس در این آلبوم به ۱۰۰۰۰ کیلومتری آهنگ های مدرن تاکینگ هم نرسیده. فقط Single توماس با نام Tonight Is The Night یک نقطه اوج و عطف در کار توماس بود. آهنگ های این single همه بسیار شبیه سبک مدرن تاکینگ است. مخصوصا آهنگ The First Cry که من هر روز گوش می کنم. چون واقعا آدم احساس می کنه اون رو مدرن تاکینگ اجرا کرده.اگر از من بپرسند بهترین آهنگی که توماس پس از جدایی خونده من می گم همین آهنگ The First Cry است که خیلی دوستش دارم: I can't wait to hear the first cry

همانطور که از وضعیت آلبوم This Time در چارت های بین المللی مشخص می شود:

This Time

کشور

بهترین رتبه

وضعیت هفتگی آهنگ

وضعیت سالانه آهنگ

مجارستان

۶۷

69-70-0-67-72-0-69-90

 

استونی

۲۱

28-29-30-21-80

 

آلمان

۱۴

14-51-64

 

اولا فقط در سه کشور آلبوم This Time وارد چارت ها شد. در حالی که همه آلبوم های مدرن تاکینگ در چارت های بیشتر از ۹ کشور حضور داشته. آلبوم Back For Good مدرن تاکینگ در چارت های بیش از ۳۰ کشور وارد شد و بدترین رتبه آن ۱۵ بود که آن هم در اسرائیل بود. اما حالا آلبوم This Time بهترین جایگاهش ۱۴ است و فقط در ۳ کشور وارد چارت شد. حتی آلبوم The Final Album همانطور که هفته پیش برایتان چارت آن را قرار دادم در ۹ کشور وارد چارت شد. بدترین ورود به چارت های مدرن تاکینگ همین آلبوم The Final Album بود ولی با این حال در ۹ کشور وارد چارت شد. این ضعف توماس را نشان می دهد. حالا از این حرف ها بگذریم. آلبوم بعدی توماس در راه است. من هم مثل همه طرفدارا منتظر هستم. ببینیم شاید این آلبوم که توماس الان ۵/۱ سال است که روی آن کار می کند چطور است. من که دعا می کنم این آلبوم جدید توماس در سبک مدرن تاکینگ قدم بردارد. تا تو دهن تمام منتقدین توماس بزنم(حتی خودم!!!). به امید آن روز... درود بر توماس
دانلود:
خب هفته پیش چیزی برای دانلود نذاشتم. دلیلش هم زیاد شدن مطلب هفته پیش بود. شرمنده تمام شما عزیزان شدم. ولی امروز یک خبر فوق العاده برای شما دارم(البته برای کسانی که آرشیو آلبوم های مدرن تاکینگ شان کامل نیست). آلبوم اول مدرن تاکینگ"The First Album" به طور کامل برای دانلود آماده است. توسط لینک زیر شما می توانید هر ۹ آهنگ این آلبوم را با کیفیت عالی دانلود کنید. در آینده آلبوم های دیگر مدرن تاکینگ را هم برای شما خواهم گذاشت(البته اگر آماده بشود). خب برای کسانی هم که این آلبوم را دارند دو آهنگ ریمیکس گذاشتم تا آنها هم از بخش دانلود بی بهره نمانند. دو ریمیکس برای دانلود گذاشته ام. خیلی قشنگ هستند:
Modern Talking "The First Album" (Full Album,9 Tracks) 35min&56sec 32.1MB
Atlantis Is Calling(Extended Dance Mix) 6min&45sec 6.3MB
Last Exit To Brooklyn(Vocal Remix) 4min&55sec 4.6MB
پاینده و پیروز باشید...
توماس

نظرات 12 + ارسال نظر
حامد جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:40 ق.ظ

سلام
خوب ممنون از وبلاگ همیشه پر حرارت شما دوست محترم و عزیز و امیدوارم که همیشه پاینده و پایبند به مدرن باقی بمونید که صد البته اینچنین می باشد .
i watch the stars ph pne by one , why you leave me so alone , oh why and why you breaks my heart , i watch the stars , i think of you .......... ( the gift for adherents of Modern Talking )

سلام حامد جان. ممنون که نظر دادی. من به عشق مدرن تاکینگ و طرفدارانش این وبلاگ را آپدیت می کنم. مطمئن باش من تا آخر عمرم به عشق مدرن تاکینگ خواهم زیست و پایبند به اون خواهم ماند. حتی اگر برنگردد. باز هم ممنون.
بای

بنیامین جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:24 ق.ظ http://mtvideos.blogfa.com

سلام توماس جان...
مثل اینکه اهنگهای دیسکو و با ریتم تند بیشتر طرفدار داره ...
راستش رو بخوای من همیشه اهنگهای اروم این البوم رو گوش می دم. Paradise How deep is your love یا This time ... در مورد البوم جدید هم ... من که فکر نمی کنم شباهتی به مدرن داشته باشه ...

سلام بنیامین جان. اول بگم که آهنگ های آروم همیشه طرفداران خود را دارند. من هم آهنگ های آروم رو خیلی دوست دارم. ولی بالاخره آهنگ های با ریتم سریع در یک آلبوم مهم هستند. مثلا توماس هیچ وقت برای آهنگ های غمگین کلیپ نمی سازد. همانطور که مدرن نساخت. چون در جهان آهنگ های با ریتم سریع مهمتر هستند. راستی جواب حرف دومت را در پاسخ به نظر زهرا خانوم دادم. قربانت

ابراهیم شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:11 ب.ظ http://www.mt-irfans.blogspot.com

سلام آقا توماس واقعا خسته نباشی
مطلب زیر توی نظرات پست قبلی نوشتم که انگار نخونده بوی.
من ابراهیم هستم یکی از طرفداران پروپا قرص مدرن تاکینگ.من سال پیش تو سایت پرشین بلاگ یه وبلاگ زدم که فکر کنم شما اونجا نظر هم داده بودی.بعد دیگه وقت نکردم که اون رو به روز کنم.امروز تقریبا بعد از یک سال به اون یه سر زدم.با کمال تعجب دیدم که درآخر اون ۵ نظر نوشته شده.اصلا باورم نشد وخودم رو برای این که چرا به وبلاگ اهمیت ندادم سرزنش کردم.
حال می خوام ازنو شروع کنم وبرای شروع هم می خوام که تمامی متن ترانه های مدرن تاکینگ رو به فرمت پی دی اف تبدیل کنم سعی می کنم ترجمه ی اونا رو هم بنویسم.البته حالا شروع کردم ووبلاگ رو تا حدی آماده کردم.می تونی یه سر بزنی.
یه چیز دیگه هم که هست من تمامی آلبوم های مدرن رو دارم .
اگه شما لطف کنی وبه دوستات بگی که اگه هر کدوم رو خواستن من براشون میل می زنم.اگگه آلبوم کامل رو خواستن می تونن فقط هزینه پست سفارشی وتنها سی دی خام رو برای من ارسال کنن تا من براشون سی دی رو بفرستم.
منتظر ایمیل شما هستم.
ابی!

سلام آقا ابراهیم. مطمئن باش که من همه نظرات را می خوانم. نظر قبلی تو رو هم خوندم. برات چندتا پی.ام فرستادم. فکر کنم به دستت نرسیده. من ازت استقبال می کنم و منتظر وبلاگت هستم. همچنین برات پی.ام فرستادم و گفتم که حتما در مطلب بعدی ام این موضوع فرستادن سی دی را مطرح می کنم. اولین خواستار سی دی هم خودم هستم. آلبوم آمریکا مدرن رو ندارم. بای

زهرا شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام ....
آقا توماس خسته نباشی ....
اون قسمت که گفته بودی می تونید به آلبوم This Time رای بدید ... مشکل داره ... می گه دسترسی به این سایت امکان پذیر نیست .... من نتونستم ... شاید بقیه بتونن ...
در مورد البوم جدید ....امیدوارم چارت ها رو بترکونه ....
ولی فکر نمی کنم شباهتی به MT داشته باشه ....
ممنون ... فعلاْ ...

سلام زهرا خانوم. اول بگم که لینک رای دادن درست است. من چکش کردم. مشکل از آی اس پی شماست. در مورد شبیه بودن آلبوم توماس اندرس بگم که اولا خود توماس در مصابحه های مختلف گفته که می خواد در سبک مدرن بخونه و این سبک رو ادامه بده. ولی اگر واقعا این آلبوم جدیدش هم در سبک مدرن نباشه واقعا من می پاشم. دیگه طاقت نمی آرم. چون واقعا این سبکی که توماس داره ادامه می ده واقعا خوب و مطلوب نیست. همانطور که مردم جهان در چارت ها نسبت به این آلبوم این نظر را دارند. باز هم ببینیم چی میشه. ممنون از نظرت زهرا خانوم.

میثم یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:19 ق.ظ

توماس جان خسته نباشی .اگه میشه لطف کن اهنگ های The First Cry و Tonight is the nightرو برای دانلودبذار. ممنون

با عرض سلام خدمت آقا میثم. حتما این کار رو می کنم. آهنگ ؛تونایت ایز د نایت؛(شرمنده نمی تونم انگلیسی بنویسم)را برای دانلود دارم. ولی آهنگ؛فیرست کرای؛ را نه. ولی سعی می کنم پیدا کنم و برای دانلود بگذارم. حتما. قربانت
توماس

مهناز-مدرن تاکینگ دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام:
همه میدونیم که توماس هرگز نمیتونه مثل مدرن باشه...
همین طور دیتر.....
چرا که اونا فقط با هم میتونن موفق باشن....
وقتی به البوم توماس گوس میکنم دلم برای مدرن تنگ و تنگتر میشه.....
MODERN TALKING
there's no one like YOU in the World
You Are the BEST
You beat the rest...

زهرا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام به همگی ...
این البوم توماس نسبت به اونچه که انتظارش می رفت بهتر بود .... توماس واقعا روی این آلبوم خوب کار کرد (شاید مثل سبک مدرن نبود ولی خوب بود ) و روی البوم بعدی خیلی بهتر کار کرده ... شاید مردم انتظاره زیادی داشتن ... با اون همه مشکلاتی که براش درست کردن ... باز خوب کار کرد ...
به نظر من اگر توماس گفته ... می خواد در سبک مدرن بخونه و سبک مدرن رو ادامه بده به این دلیل بوده که خودش ۵۰ ٪ مدرن بوده .... و در اهنگها و شعرهای مدرن هم صاحب نظر بوده و بعضی هاش رو خودش می نوشته ... توماس می خواد خودش باشه .. همون طور که در مدرن بود .... با همون شیوه ای که در مدرن کار می کرد ....
بهر حال من امیدوارم این آلبومش چارت ها رو بترکونه ...
فعلا

سلام زهرا خانوم. حرف شما کاملا درسته. در حالی که توماس تحت فشارهای شدید بود آلبوم خوبی بیرون داد. تو اون شکی نیست. ولی حرف من روی آلبوم آتی توماسه. چون الان ۱/۵ ساله که روش کار می کنه واقعا باید یه چیز مشتی ارائه بده و واقعا من به شخصه و شاید خیلی ها دوست دارند توماس مثل مدرن بخونه. همین. از نظرت ممنونم.

علی چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:09 ق.ظ http://jahromboy.blogsky.com

در سلسله ی عشق تو , مغموم و صبورم



نازم بکش ای دوست , که مظلوم و صبورم



رندان همگی فرصت دیدار تو دارند



غیر از من دلساده , که محروم و صبورم

مهناز-مدرن تاکینگ جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:34 ب.ظ

MODERN TALKING
you left and never looking back
you broke our hearts
can you hear?
the sound of our tears?
Tell us how you mend our Broken Hearts?

مهناز جان خیلی مخلصم. به خدا دیگه طاقت دوری مدرن رو ندارم.

محسن شنبه 7 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام

دیتر و توماس از هم جدا شدند

متن اهنگ هاشون (فارسی) از کجا بگیرم .

ممنون.

سلام محسن جان. قراره ابراهیم عزیز تو وبلاگ جدیدش آهنگ های مدرن تاکینگ رو با ترجمه فارسی به صورت فایل پی دی اف بزاره برای دانلود. لینکش سمت راست وبلاگ هست. تو قسمت لینکهای مربوط آخرین لینک مربوط به وبلاگ فوق العاده ابراهیم است.

http://magicland.250free.com/thefirstcry.html سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:55 ب.ظ http://magicland.250free.com/thefirstcry.html

http://magicland.250free.com/thefirstcry.html

علی سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:10 ب.ظ http://jahromboy.blogsky.com

عجب صبری خدا دارد !



اگر من جای او بودم.



,همان یک لحظه ی اول,که اول ظلم را میدیدم از مخلوق بی وجدان,



جهان را با این همه زیبایی و زشتی,



بروی یکدگر,ویرانه میکردم.


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد