تبریک کریسمس

سلام به همه طرفداران گرامی:

به خدا که شرمنده همه شما شدم. بدجوری درگیر این درس لا مصب شدم. حالا هم امتحانات ترم اول شروع شده. دیگه نمی تونم آپدیت کنم. آپدیت بعدی من اول بهمن خواهد بود. مطمئنن شما هم امتحاناتتون شروع شده. پس بدویید برید دیگه. اونایی هم که امتحان ندارن برن خودشونو با سایت های مدرن مشغول کنن. خلاصه بدجوری شرمندتون شدم ولی بالاخره پیش اومد.

کریسمس رو هم به همه دوستان و طرفداران عزیز و به توماس و دیتر هم تبریک می گم. پس تا اول بهمن بای...

کریسمس را به مدرن تاکینگ و طرفداران آن تبریک می گویم.

نظرات 12 + ارسال نظر
مینا شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام
حال توماس ما چطوره کریسمس تو هم مبارک باشه
دیشب یه حس عجیبی اومده بود سراغم
با خودم فکر می کردم اصلا نمی تونم THOMAS رو بدون DIETER ببینم
خیلی THOMAS ANDERS رو دوست دارم ولی دلم می خواد همیشه DIETER در کنارش باشه
چرا دیتر این کارو کرد؟

سلام مینا جان. خوبم. امیدوارم حال تو هم خوب باشه وکریسمس هم مبارک. برات یه پی.ام فرستادم. حتما جوابمو بده. من هم دلم خیلی برای مدن تنگ شده. الان دو سال ونیم از اون واقعه تلخ می گذره.

مهناز-مدرن تاکینگ شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:52 ب.ظ

سلام:
دلمون برای این وب لاگ قشنگ تنگ شده بود.....
تا اول بهمن انتظار کشیدن سخته اما ما به انتظار عادت کردیم..
کریسمس هم به دیتر و توماس نازنینمون مبارک باشه...
و همین طور به همه ی طرفدارهای مدرن.....
از اون شب وحشتناک دو سال و شش ماه و ده روز میگذره...

Happy New Year To our STARS:Dieter & Thomas..

من چاکر مهناز خانم و تمام طرفداران مدرن هم هستم. به خدا که می خواستم زودتر از اینا آپدیت کنم ولی این درس لامصب... نذاشت. شرمندم. کریسمس تو هم مبارک.
آره الان دوسال و ۶ ماه و ۱۰ روز می گدره. هی ..........

علی شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام توماس
راستی چرا شبکه ZDF توماس رو نشون نداد

سلام علی جان. توروخدا دست رو دلم نذار. خدا منو بکشه که یکی از بزرگترین اشتباهات زندگی ام را انجام دادم. برنامه ساعت ۱۷:۱۵ به وقت آلمان شروع می شد. من به اشتباه ساعت ۲۰:۱۵ پای رسیور نشستم. به خدا عی جون الان دقیقا سه ماه بود که منتظر این برنامه بودم. آخرش هم این شد. به همین خاطر از حرفت سر در نمیارم. نمی دونم چرا توماس نبود.

جهرم بوی (علی) دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:55 ق.ظ http://jahromboy.blogsky.com

بابا دمتون گرم دیگه به ما سر نمیزنید کمال نامردیه من که میخوام برم سربازی حد اقل یه سر بزنید ببینید من هستم نیستمو باشه ولی ما که شما رو فراموش نکردیم

به هر حال موفق باشید.

عشق شیرین

کاش عشق را پایان نبود

در نهاد من بغیر از عاشقی یادی نبود

کاش خون عاشقان رنگین نبود

قصه های عشق شیرین کم نبود

کاش وقتی میدهد عاشق به معشوقش پیام

در درونش جز نگار روی او مهری نبود

در میانه ما بهانه عشق شیرینست و بس

کاش داستان عشق فرهاد اینچنین شیرین نبود


سلام علی جون. من چاکرتم. به خدا که خبر نداری می چی می کشم. وبلاگ خودمو یه ماه می شه آپدیت نکردم. تازه قرار تا یه ماه دیگه هم آپدیت نکنم. خلاصه شرمنده تو و همه دوستان دیگه که نمی تونم به وبلاگشون سر نمی زنم.

مینا سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام توماس عزیز ممنونم
توماس جان خیلی ببخشید که جوابتو دیر دادم بخدا اینقدر این روزها سرم شلوغه که به هیچ کاری نمی رسم فقط یه وقت کوچیک گذاشتم برای اینکه یه نگاه گذرا به وبلاگ بندازم و برم
در مورد pm که برام فرستاده بودی برات off گذاشتم
بازم معذرت می خوام
by

خواهش میکنم. مینا جان. میدونم چی میکشی چون خودم دچار این مشکل شدم. بازم ممنون که به وبلاگم سر می زنی. از پی ام ت هم ممنونم جوابشم دادم. باز هم ممنون مینا جون

زهرا چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام به همه ...
آقا دستت درد نکنه .... اتنظار کشیدن برای ما عادت شده ... جزء وجودمونه ...
درباره برنامه توماس در ZDF .... من تونستن ۱ ثانیه ببینمش ... تو استادیوم بوده و برنامه رو می دیده .... تو سایت ThomasAnders-Online یه مطلب راجع به آن روز گذاشته و چندتا عکس از توماس در حال تیر اندازی .... برید ببینید ....
راستی همون شب توماس رو در RTL یه تیکه نشون می ده که داره صحبت می کنه ...
کریسمس همه و مخصوصا توماس مبارک ....امیروارم سال خوبی داشته باشه ...
فعلا

خواهش می کنم زهرا خانوم. قابل شما را نداره.خیلی ممنونم به سایت توماس اندرس.آنلاین سر زدم. از راهنماییهات ممنونم.

مهناز-مدرن تاکینگ پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام:
نگران برنامه ی توماس که ندیدی نباش اخه توماس رو کمتر از چند ثانیه نشون داد.....
اصلا معلوم نشد برای چی اومده....!
به امید روزهای خوب با مدرن تاکینگمون.....

آره مهناز جان. فهمیدم که چند ثانیه بیشتر توماس رو نشون نداده. آخه این چه وضعیتی اینا چرا اینجوری می کنند؟

مینا پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام
خواهش میکنم توماس جان اصلا ما به عشق وبلاگ تو زنده ایم
دوباره برات اف گذاشتم خوندی؟

به خدا خیلی ممنونم مینا خانوم. من هم به عشق دوستان و طرفدارایی مثل تو زنده ام. ممنون آف ها رو خوندم. پاسخ هم دادم.

زدبویز چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:43 ب.ظ http://zedboys.tk

سلام اینشالاه که خوب باشی و کریسمست هم مبارک به من که کسی نگفت تا حالا ولی خوب اینشلاه به من هم بلاگم
راستی بازم که قالب عوض کردی این یکی که به نظر من از قبلی بهتر بودش
خوب تا بعد
منتظر نظرت تو بلاگم هستم
بای

سلام زد بوی عزیز. ممنون که نظر دادی. کریسمس تو هم مبارک. حتما به سایتت سر می زنم.
راستی طرفداران عزیز هفته بعد آپدیت خواهم کرد.

علی جمعه 23 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:02 ب.ظ

من کلیپ ویدیو جولیت.آخرین خروج از برکلینو پیروز در مسابقرو می خام

علی جمعه 23 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:26 ب.ظ http://victory.mihanblog.com

سلام دوست عزیز واقعا کارت عالیه خیلی وب لاگه قشنگی داری بعد به وب لاگ منم یه سر بزن ممنون من لینک شما رو اگه بخوای میذارم تو وبلاگم ممنون

سلام بر تو دوست عزیز. خیلی ممنون. به وبلاگ شما هم سر خواهم زد.

تارزان سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.faryade-tarzan.blogsky.com

وبلاگت حر ف نداره .
واقعا زیباست. منم از طرفدارای پر وپا قرص مدرنم.
به خاطر کارت واقعا ممنون.
tarzan

سلام تارزان جان. خیلی ممنون. به خدا من لذت می برم وقتی با طرفداران مدرن تاکینگ آشنا می شم. من هم خوشبختم که با شما طرفدار پروپاقرص عزیز آشنا می شوم. خلاصه کلام چاکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد