سلام به همگی:
امیدوارم که حالتون خوب باشه. دیگه آپدیت بعدی آخرین آپدیت در تابستان خواهد بود. برای من که تابستان زیاد خوبی نبود. البته که من در این وبلاگ با بودن با شما طرفدارای عزیز لذتی غیر قابل وصف بردم. راستی اگر آهنگ های آلبوم های قدیمی مدرن تاکینگ را ندارید سریع به وبلاگ
مدرن تاکینگ برای همیشه برید و این آهنگ های خوب را دانلود کنید. من که آرشیو قدیمی ام کامل نبود و توانستم در وبلاگ این شایان عزیز این کلکسیونم را تا حد زیادی کامل کنم و فقط دو سه آهنگ مانده که ندارم.
توماس

اطلاعاتی در مورد توماس
:
نام : توماس اندرس
نام واقعی : برند ویدونگ
(Bernd Weidung)
اندازه قد : ۱۷۰ تا ۱۷۵ سانتی متر(توماس میزان دقیق قدش را نمی داند
)
رنگ چشمان : قهوه ای

مو : رنگ موهای توماس قهوه ای تیره ای تیره همراه با موج های فراوان است. توماس قبل از مدرن تاکینگ موهایی کوتاه و زنانه داشت. در مدرن تاکینگ موهای توماس بلند شد و تا شانه هایش می رسید. بعد از اولین جدیایی مدرن تاکینگ توماس هنوز هم موهایش را بلند نگه داشته بود و در اغلب اوقات به صورت دم اسبی می بست. در سال ۱۹۹۵ توماس موهایش را کوتاه کرد. در سال ۲۰۰۳ توماس موهایش را کمی بلند کرد. وتا الان هم تغییری در موهایش انجام نداده است
.
وضعیت صدا : صدای توماس نرم و لطیف و حساس است. در سال های جوانی صدای توماس کمی بلندتر بود ولی توماس به تدریج که بزرگتر شد صدایش هم جا افتاده تر شد. به شختی می توان لحجه آلمانی را در صدای توماس احساس کرد. آن هم در بعضی آهنگ ها با دقت فراوان می توان لحجه آلمانی را در صدای توماس پیدا کرد. توماس زبان فرانسوی را می تواند روان صحبت کند. توماس در زبان اسپانیایی و روسی هم دستی دارد و می تواند در حد معمولی صحبت کند(با اینکه این دو زبان را آموزش ندیده است
).
اولین آلبوم : اولین آلبوم توماس بعد از جدایی مدرن تاکینگ متفاوت بود که در سال ۱۹۸۹عرضه شد
.
تعداد آلبوم‌ : ۶ آلبوم به زبان انگلیسی و ۱ آلبوم به زبان اسپانیایی
.
وضعیت ترانه ها : ترانه هایی که توماس می خواند اغلب در مورد عشق بود. ولی متفکرانه تر و فیلسوفانه تر بود مثل ترانه ماراتن زندگی(Marathon Of Life). بعضی ملودی ها واقعا جذاب بودند. ولی بعضی ملودی ها زیاد جالب نبودند. بعضی جملات ترانه ها با ریتم هماهنگ نبودند و هم قافیه نبودند. اما چه کسی اهمیت می داد؟ مهم آن صدای جاودانه و شگفت انگیز توماس بود. همچنین چه کسی می توانست بگوید که آهنگ های توماس حالت رقص نداشت؟ مردم حتی با رپ و متال هم می رقصند. چطور آهنگ های توماس برای رقص مناسب نبود. ولی خب آهنگ های توماس در حد دیسکوها نبود و به درد دیسکو ها نمی خورد
.
فعالیت های تلویزیونی : توماس حتی در کارهای تلویزیونی هم موفق بود. توماس برای هیچ فیلمی یا برنامه تلویزیونی آهنگ نساخت. ولی در کارش پیشرفت زیادی داشت. او آهنگ ماراتن زندگی را برای فیلمی به نام ماراتن استوکهولم(Stockholm Marathon) ساخت. ولی توماس علاوه بر اینکه آهنگ ساز و خواننده این فیلم بود بلکه بازیگر این فیلم هم بود و در قسمت مهمی از فیلم ایفای نقش کرد
.
محل و زمان تولد : توماس در ۱ مارچ سال ۱۹۶۳ در مانسترمیفلد(Muenstermaifeld)در نزدیکی کوبلنز به دنیا آمد
.
والدین : هلگا و پیتر(Helga & Peter) ویدونگ

خواهران و برادران : آچیم(Achim) که ۶ سال بزرگتر از توماس است. تنجا کاترین(Tanja-Catrin) هم ۷ سال کوچکتر از توماس است
.
همسران : اولین همسر توماس نورا بود. سپس در سال ۲۰۰۰ با کلادیا ازدواج کرد
.
فرزندان : توماس فقط یک پسر کوچک با نام الکساندر دارد
.
خب فکر کنم برای ایندفعه بس است. دفعه بعد ادامه این قضیه را می گذارم
.
دانلود :
خب امروز یک آهنگ و یک ویدئو برای دانلود می گذارم. اولین لینک آهنگ Deeper است. البته من خودم نمی دونم این آهنگ مال چه آلبوم یا رمیکسی است. اگر دوستان می دانند به من بگویند تا به دیگر دوستان هم این خبر را بدهم. لینک بعدی هم ویدئو کلیپ Jet Airliner است که شاید خیلی ها(از جمله خودم) این کلیپ را نداشته باشند. خیلی کلیپ قشنگیه. خلاصه امیدوارم لذت ببرید:
Deeper 7.6 MB 3min & 34sec
Jet Airliner 16.4 MB 4min & 11sec
خداحافظی :
خب ایندفعه هم تمام شد. دفعه بعد آخرین آپدیت من در تابستان خواهد بود. مسلما در طی سال تحصیلی آپدیت های این وبلاگ دیرتر خواهد بود و شما هم مشغول تر هستید. آپدیت های من از اول مهر به بعد هفته ای یک بار خواهد بود. دفعه بعد من ادامه اطلاعات در مورد توماس را می گذارم. امیدوارم که شما عزیزان و طرفداران در طی تابستان کمال بهره را از وبلاگ من برده باشید. اگر در طی تابستان من در این وبلاگ به کسی بی احترامی کردم واقعا معذرت خواهی می کنم. قصد من مبادله اطلاعات بوده و همین و بس نه چیز دیگری
.
تا بعد
...
توماس

نظرات 9 + ارسال نظر
بنیامین یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:37 ق.ظ http://mtvideos.blogfa.com

با سلام .. اوه .. با هم اول مهر .. من نمیدونم این ماه مهر کی می خواد دست از سر ما بر داره ... راستی توماس جان قد توماس ۱۷۲ هستش... در ضمن توماس جان لطف کن ادرست رو بده تا من فول البوم مدرن رو واست بفرستم .. مال من کامل.... فعلا بای

علی یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.thomasanders.blogfa.com

سلام توماس عزیز
بابا این آهنگای که واسه دانلود میذاری مدتشون از سی ثانیه به بالا نیست نمیدونی چرا اینجوریه

عاشق تنها یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:21 ب.ظ http://dostatdaram.blogsky.com

بگشای زهم دو دیده آگه را
تا خوب نگه کنی تو راه از چه را
آنان که بلند همت و آگا هند
ارزش ننهند همت کوته را
سلام دوست عزیز واقعا منو شر منده کردی
از اینکه دیر سر میزنم شرمنده
مسافرت طولانی شد
از اینکه بازپیش شما اومدم خوشحالم
باید بگم عالی بود مثل همیشه
از نظر خوشگلتم ممنون بازم به روزم و منتظر نظر خوشگل بعدیت

علی یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:20 ب.ظ http://jahromboy.blogsky.com

esmeto gozashtam gol tarsidam pazhmorde beshi*smeto gozashtam khorshid tarsidam ghorob koni* **smeto gozashtam jonam ke ba raftanet man ham beram http://jahromboy.blogsky.com

هعغهغ دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:31 ق.ظ http://kiuyk

چشمهای توماس مشکیه

مهناز-مدرن تاکینگ دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:37 ب.ظ

سلام:
این پاییز که بیاد سومبن پاییزی خواهد بود که بدون مدرن تاکینگ زندگی میکنیم....
روزهای سرد پاییز با غروبهای غم انگیز بدون مدرن تاکینگ خیلی سخته......
امیدوارم با بودن در کنار هم در این وب-لاگ بتونبم تحمل کنیم..
راستی در یک برنامه که شنبه شب در RTL پخش شد مدرن تاکینگ ما در بین هنرمند های دهه ۸۰ مقام چهارم رو بدست
اورد......
When will we see MODERN TALKING again

ایما توماس دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام.الان که دارم این نظر را می نویسم منتظرم تا برم سی دی ویدیو مادرن تالکینگ را از سی دی فروشی جدید کنار خونم بگیرم البته الان که آمدم خونه مامانم خیلی منو فحش داد چون از خوشحالی داشتم ضعف می رفتم چون یک لحظه کلیپ شری لدی رو گذاشت خوب بگذریم باید زود برم.توماس دستت طلا کلیپ جالبی بود اتلاکین حالا من براتوت یک چیزی میذارم تو مایه های اون حیفم اومد شما دانلودش نکنیدhttp://www.emp3world.com/mp3/75479/Modern%20Talking/You%20Are%20My%20Heart%20(video%201995)با اجازه خدا حا فظ دیر شده

علی پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:00 ق.ظ http://jahromboy.blogsky.com

سلام عزیزم ممنون که منو فراموش نکردین . من یه مدت مسافرت بودم نتونستم به شما سر بزنم فدای یک به یک شما

علی جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:52 ب.ظ http://jahromboy.blogsky.com

سخت است درد خود رااز دیگران شنیدن

از عاشقی نگفتن از عشق دل بریدن

سخت است از پرستو پرواز را گرفتن

یک تکه از جهان را بر دوش خود کشیدن

سخت است از ستاره با نور ماه گفتن

از پود دل گسستن در تار دل تنیدن

سخت است با شقایق از کوچ لاله گفتن

با لاله ها نشستن با قاصدک پریدن

سخت است مهربانی از اشنا ندیدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد