سلام‌:
امروز حال طرفداران چطور است؟ انشا ا... که خوب باشید. الان که می خواهم این مطلب را می نویسم به آهنگ Heart Of An Angel گوش می کنم. عالی است. هم شهر هم آهنگ و صدای توماس هم که گفتن نداره. واقعا این آلبوم Universe اوج کار مدرن تاکینگ بود. واقعا توماس و دیتر در اوج جدا شدند. من یک مطلبی در آینده در مورد آلبوم Universe خواهم نوشت. راستی دوست عزیزم شایان در وبلاگش مدرن تاکینگ برای همیشه معنی تمام آهنگ های آلبوم This Timeرا گذاشته است. من که کیف کردم. شما هم کیف کنید.
دیتر در کنار درامر مدرن تاکینگ که از زمان بلو سیستم با دیتر کار می کرده
ادامه مطلب در مورد دیتر :
تحصیلات : در مدرسه های بسیاری(در اولدنبرگ،گوتنگین و هامبورگ) دس خوانده است. و در نهایت دیپلم خود را در رشته اقتصاد با بهترین نمرات به پایان برد.
علاقه مندی ها : دیتر رانندگی و شنا و تنیس و اسکی روی آب و کارهای مالی را خیلی دوست دارد. دیتر برخلاف توماس از وسایل حمل و نقل خوشش می آید. مانند ماشین،موتور سیکلت،اسب و ... .
هنر : دیتر تقریبا از هیچ هنری به جز موزیک علاقه ندارد. او تنها از هنر مدرن تاکینگ،بلو سیستم و پروژه های شخصی خودش لذت می برد. دیتر تقریبا یک فرد پر مشغله است.
مهمانی ها و جشن ها : در سال های جوانی دیتر بیشتر وقت خود را درمهمانی های مختلف صرف می کرد. در کلوپ های شبانه و دیسکوها. در یکی از همین مهمانی ها بود که دیتر با اریکا آشنا شد. و حتی دیتر در یک دیسکو در هامبورگ با نادجا آشنا شد. این یک عادت دیتر شده است که با طرفداران زن و دختر خود در مهمانی ها ودیسکو ها آشنا می شود. "بعضی اوقات که من به دیسکو ها می روم،زنان و دختران طرفدار،من را محاصره می کنند و ما تا ساعت ها صحبت می کنیم. در این لحظات من دیوانه می شوم." دیتر این سخنان را اعتراف می کند. دیتر این لحظات شبانه را خیلی دوست دارد. ولی دیتر تنها کسی نیست که کلوپ های شبانه و دیسکو ها را به این خاطر دوست دارد.
شراب،سیگار و دارو : دیتر در دوران جوانی سیگار می کشید. در زمانی که در دانشگاه بود از داروهای مسکن زیاد استفاده می کرد ولی زود آن ها را رها کرد. دیتر از مشروبات الکلی خیلی خوشش نمی آید ولی شامپانی را بیشتر از بقیه دوست دارد و می نوشد. همچنین نادجا همسر قبلی او هم شامپانی را خیلی دوست داشت.
حیوانات خانگی : دیتر دقیقا و به درستی در مورد حیوانات خانگی اش صحبت نمی کند. دیتر همیشه در خانه اش حیوان داشته است. یعنی از خیلی سال ها پیش. و در حال حاضر هم آن طوری که خودش گفته 4 سگ و 5 اسب در خانه اش دارد که بسیار آنها را دوست دارد.
خب این هم از اطلاعاتی از دیتر. من شخصا خودم اطلاعات جالبی از مطالب بالا گرفتم که قبلا نمی دانستم. برای دفعه بعد اطلاعاتی در مورد توماس برای شما عزیزان و طرفداران می گذارم.
یک متن توپ :
مطلب زیر را دوست عزیز و فعال همیشگی مهناز تنظیم کرده است. واقعا مطلب جالبی است. قرار دادن این مطلب در این قسمت بنا به این نیست که من همه این حرف های زیر را قبول دارم. فقط سخنان یک طرفدار دوآتیشه را منعکس کردم. و قضاوت در مورد آن بر عهده ی شماست.
مهناز :
بعد از جدایی دیتر و توماس طرفداران به سه دسته تقسیم شدند. گروهی به سراغ توماس و آلبوم جدیدش رفتند. گروهی هم به سراغ دیتر و آهنگ سازی هاش رفتند. اما یک عده به مدرن تاکینگ وفادار موندند. چون به این حرف اعتقاد داشتند: ... It's easy for 2,It's so hard for 1
حالا شما می توانید خودتون را امتحان کنید. ببینید آیا یک طرفدار واقعی هستید و یا یک طرفدار معمولی؟
۱. یک طرفدار معمولی از مدرن تاکینگ خوشش میاد.
یک طرفدار واقعی به مدرن تاکینگ عشق می ورزد.
۲. یک طرفدار معمولی ترانه های مدرن تاکینگ را دوست دارد.
یک طرفدار واقعی ترانه های مدرن تاکینگ را با خودش می خواند.
۳. یک طرفدار معمولی رفتن مدرن تاکینگ را باور کرده.
یک طرفدار واقعی هنوز رفتن مدرن تاکینگ را باور نکرده.
۴. یک طرفدار معمولی بدون مدرن تاکینگ هم زندگی می کند.
یک طرفدار واقعی هر روز را به امید بازگشتن مدرن تاکینگ سر می کند.
۵. یک طرفدار معمولی از گروه های دیگر خوشش میاد.
یک طرفدار واقعی فقط آهنگ های مدرن تاکینگ را گوش می دهد و اسم هیچ گروهی را نمیاره.
۶. یک طرفدار معمولی هیچ عکس یا پوستری از مدرن تاکینگ ندارد.
یک طرفدار واقعی دیوارهای اتاقش و کامپیوترش پر از عکس های مدرن تاکینگ است.
۷. یک طرفدار معمولی فکر می کند که دیتر و توماس بدون هم موفق هستند.
یک طرفدار واقعی می دونه که دیتر و توماس بدون هم موفق نیستند.
۸. یک طرفدار معمولی حتی یک بار هم به خاطر مدرن تاکینگ اشک نریخته.
یک طرفدار واقعی فقط برای مدرن تاکینگ گریه می کنه.
۹. یک طرفدار معمولی همه ی آلبوم های مدرن تاکینگ را ندارد.
یک طرفدار واقعی خودش را به هر راهی زده تا تمام آلبوم های مدرن تاکینگ را بدست بیاورد.
۱۰. یک طرفدار معمولی فکر می کنه مدرن تاکینگ دیگه هرگز بر نمی گرده.
یک طرفدار واقعی هر روز برای بازگشتن مدرن تاکینگ دعا می کنه.
۱۱. برای یک طرفدار معمولی مدرن تاکینگ فقط یک گروه موسیقی است.
برای یک طرفدار واقعی مدرن تاکینگ یعنی تمام زندگی و عشقش.
حالا می توانید خود را بسنجید که آیا یک طرفدار معمولی هستید و یا یک طرفدار واقعی و دوآتیشه که مدرن تاکینگ یعنی تمام زندگی اش و الان نبودن آن یعنی پایان زندگی.
خب این هم از این.
دانلود :
خب امروز یک میکس عالی از You Are Not Alone برای شما آماده کردم. شاید یکی از قشنگ ترین میکس هایی است که تا به حال شنیدم. از من می شنوید حتما دانلود کنید.
(You Are Not Alone(House But Not Acid Mix
راستی دیتر دوشنبه شب ساعت ۲۳:۰۰ به وقت آلمان در شبکه ARD یک مصاحبه داشت در برنامه Beckmman . خیلی در مورد توماس و مدرن تاکینگ و حتی کتاب جدیدش صحبت کرد ولی چون آلمانی بود من چیزی نفهمیدم. اگر کسی چیزی از صحبت های دیتر فهمیده حتما ما را هم باخبر کند. این زیر هم عکسهایی از این برنامه می بینید:
دیتر در برنامه بک من خیلی در مورد توماس و مدرن تاکینگ و کتاب آخرش صحبت کرد
خب دوستان مطلب این دفعه هم تمام شد. امیدوارم راضی باشید و با دادن نظر من را خوشحال کنید. برای دفعه بعد اطلاعات توماس را برای شما عزیزان می گزارم. فعلا ...

نظرات 11 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:59 ق.ظ http://ghoghnosekhamosh.blogfa.com

سلام
خوب مطالب این دفعه عالی بود اما یه مطلب هست که باید بگم . هر کی که یه قطعه آهنگ از مدرن گوش می ده باید اونو وابسته به مدرن دونست ما هنوز خودم بعد اینهمه تلاش فقط به قسمتی کوچک از دنیای بزرگ مدرن دست پیدا کردیم برای من به شخصه همون طرفدار معمولی مدرن کفایت داره هر چند که تمام زندگیم مدرن باشه . همیشه اینو بودن مهناز خانوم عاشق واقعی هر کار که واسه عشقش بکنه بازم می بینه هزار مایل با عشقش دور هست و همیشه همین طور بوده و هست .

علی چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:00 ب.ظ http://www.thomasanders.blogfa.com

سلام
توماس عزیز مثل همیشه مطالبت عالی بود
موفق باشی

مهناز-مدرن تاکینگ چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام:
از راه دور هم میشه عاشق بود...
میشه تا ابد طرفدار وفادار مدرن تاکینگ باقی موند....
life will never be the same again without Modern Talking..

شایان چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.moderntalkingforever.blogfa.com

سلام توماس طبق این نوشته ها من یک طرفدار واقعی هستم البته فقط پوستر مدرن تاکینگ را ندارم البته تو کامپیترم پره . به امید بازگشت مدرن تاکینگ
Modern Talking will back FOREVER

بنیامین چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:39 ب.ظ http://mtvideos.blogfa.com

سلام توماس جان ... کار شما که مثل همیشه عالی بود ... اما در مورد اون مطلب: من فکر میکنم که از همه واقعی تر باشم ..چون هم ارشیو مطالب .. هم ارشیو ویدیو و ام پی تری .. هم ارشیو عکسهام و هم تعداد پوستر هام و نقاشی هام از مدرن... از همه بیشتره ... :)) ... واقعا مسخره ست که ما طرفدارها بجای اینکه یکی باشیم .. با این مطالب همدیگرو از هم تفکیک میکنیم ...

بنیامین پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:43 ق.ظ http://mtvideos.blogfa.com



سلام اقا توماس ... اولا که بنده با شما هیچ مشکلی ندارم .. و مسئله گذاشتن یا نگذاشتن یک مطلب نیست .. شما حق دارید هر چی که دلت می خواد در بلاگت بنویسی ... اما حرف اینه که ایا باید اون حرف درست باشه یا نه ؟؟ ایا باید بر اساس دلیل مدرک باشه یا نه ؟؟ .... گفتی که نباید طرفدارها رو ناراحت کنم : چطوره از این به بعد شروع کنیم به دروغ گفتن !! مثلا مدام بگیم که توماس و دیتر در حال مذاکره هستن !!! اقای توماس ... واقعیت تلخه !! ..... گفتی که باعث جدایی بین طرفداران شدم ... : من واقعا متاسفام .. برای کسانی که نمی تونن نظرهای مخالف رو تحمل کنن و توان گفتن هیچ حرفی رو ندارن و در نتیجه خودشون رو از بقیه جدا می کنن و به اون ها فحش میدن ... ببین اقای عزیز (فدات شم) همیشه که امکان نداره که همه با هم همنظر باشند .. شما می گی ننویس .. اما این میون خیلی ها هستند که می خوان بدونن بین این دو مرد چی گذشته ...!! درمورد یک جانبه بودن مطالب : من حرفهای دیتر رو هم میزارم ... در پایان : ببین من با واقعیتها زندگی میکنم و از اینکه کله ام رو پر از رویا کنم متنفرم ... و دوست دارم سطح اطلاعات طرفداران ایرانی (چه با مطالب تلخ و چه با مطالب شیرین) بالا بره ... بد نیست چند وقت یک بار به Forum های خارجی نگاهی بندازیم .. و ببینیم موضوع بحث اونها چیه ؟؟ بعد ما تازه داریم (بعد از 2 سال) به اومدن یا نیومدن دوباره ی مدرن فکر می کنیم ... در این بلاگ از تمام کسانی که می خوان واقعیتها رو بدونن (چه طرفداره دیتر و چه طرفداره توماس) با کمال میل استقبال می شه ....
http://mtvideos.blogfa.com/

Mahnaz-Modern Talking جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:36 ب.ظ

Modern Talking
can you hear,sound of breaking our hearts
can you hear,sound of our tears....
our tears wil never dry
God only knows that we die without you
all we can say from bottom of our broken hearts is the
WE MISS YOU MORE THAN YOU WILL KNOW.....

زهرا یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام به همه ...
اینجام که داره دعوا می شه ....
هرکس طرفداره واقعی بودن رو یه جوری توصیف می کنه .... طرفداره واقعی بودن که به تعداد پوستر و کامل تر بودن آهنگ ها نیست .... مسابقه که نذاشتیم ... چرا با هم Cal انداختید ....
بنیامین گفته بود : باعث جدایی بین طرفداران شده (از قول کس دیگر) ... اینطوری نیست ... هر کس نظر خودش رو می گه ... و ممکن خیلی ها هم مخالف باشن .... و قبول نکنن نباید که نظرش رو به دیگران تحمیل کنه ... چرا نمی تونیم نظر مخالف رو بپذیریم .... چرا چشم هامون رو به روی واقعیت می بندیم ... چرا نمی خوایم قبول کنیم که مدرن از بین رفت ...
من ... تو بلاگ بنیامین هم گفتم ... همه ما از مدرن تاکینگ کلی خاطره داریم و هیچ وقت فراموش نمی کنیم ... وقتی شنیدیم دوباره از هم جدا شدن انگار دنیا رو ازمون گرفتن ... ولی وقتی از واقعیتی که بین اونها بود شنیدیم و خوندیم ... قبول کردیم که جدایی شون به نفع همه (خودشون و ما) بود ... حالا چرا تو این رویا باشیم که برگردن ... وقتی نمی تونن همدیگرو تحمل کنن ....
یه کم واقع بین باشین ....

علی دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:37 ق.ظ

manam mesl shoma asheghe thomasam saitetoon alie beandazeye miliardha dolar miarze

علی دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام من از همتون واقعی ترم چون همه ی اونایی که مهناز گفته بودو انجام دادماونم صد بار البته به جز پوسترا

ایمان توماس سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:13 ب.ظ

کسی ژوستر ژیدا کرد به ما هم بگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد