سلام طرفداران عزیز:

در مطلب قبلی من هر کاری کردم نتوانستم دو لینک King Of Love و In Your Eyes را از هم جدا کنم و شرمنده شما عزیزان شدم. در مطلب قبلی هر دو لینک به یک آدرس آن هم آدرس فایل In Your Eyes متصل بودند. حالا می خواهم لینک King Of Love را بگذارم:

King Of Love

حالا هم میکس هایی را که از China In Her Eyes قول داده بودم قرار دهم گذاشته ام:

China In Her Eyes(Vocal)
China In Her Eyes(Remix)
China In Her Eyes(Extended)

دوستان عزیز لینکهای دانلودی را که تا به حال در مطالبم گذاشتم را به قسمت دانلود در سمت راست وبلاگ اضافه کردم. می توانید از آنجا دانلود کنید.

نکته:

دوست عزیزم مریم خانم در مطلب قبلی نظری گذاشتند و از من خواستند که سی دی تصویری مدرن تاکینگ را برایشان با پست بفرستم. در پاسخ این دوست عزیز می گویم که: من حاضرم سی دی کلیپ های مدرن تاکینگ را برای تمام نقاط کشور بفرستم. فقط مشکل دراینجا این است که سی دی را نمی توان با پست فرستاد. نمی دانم اشتباه می کنم یا نه؟ اگر دوستی در این مورد توضیحی دارد حتما در قسمت نظرات بنویسد. اگر مشکلی از نظر اداره پست نداشت حتما سی دی ها را خواهم فرستاد. حالا گذشته از این ها از مریم خانم تقاضا دارم که شهر محل زندگی شان را در قسمت نظرات بگویند تا شاید شرایط مناسب شد و گذر من به آن شهر افتاد.

خبر Hot (داغ داغ):

دوستان عزیز دیگه خرداد وفصل امتحانات شروع شده. من خبری خوش برای طرفداران دارم که مطمئنم که از شادی پر در می آورند. من ویدئو کلیپ های مدرن تاکینگ را در اینترنت پیدا کردم. من از امروز تا 1384/3/24 هیچ آپدیتی نخواهم داشت. ولی اولین آپدیتم در 1384/3/25 پر از محتویات فراوان خواهد بود که اگر کسی آن آپدیت را فراموش کند مرگ را ترجیح دهد. اولین مطلبم بعد از 24 خردادماه شامل موارد زیر خواهد بود:

1. لینک ویدئوکلیپ های مدرن تاکینگ برای دانلود

2. آشنایی با گروه نوازنده آهنگ های مدرن تاکینگ همراه با عکس آن ها

3.عکس هایی از پشت صحنه ویدئوکلیپ های مدرن تاکینگ

4.عکسهایی از امضا گرفتن ایرانیان ساکن چین از دیتر بوهلن

5. بقیه لینک های آلبوم This Time توماس اندرس

6.لینک مصاحبه مدرن تاکینگ برای دانلود

و ...

پس مطلب بعدی من را فراموش نکنید.

قربان شما ...

توماس اندرس

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:55 ق.ظ http://victory.blogfa.com

سلام
امیدوارم که حالتون خوب باشه
ممنون که به من خبر دادین
راستی دیگه در مورد مدرن تاکینگ نمی نویسم
عنوان وبلاگو گذاشتم دل نوشته های دلم
ممنون از لطفتون
قربانت
مریم

سیمین چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:02 ب.ظ

امیدوارم دیتر و توماس باز هم با هم باشند تا گریهای من و تو تموم شه.

سیمین چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:14 ب.ظ

اونی که نظرتو جلب کرد من بودم سیمین.ها ها ها از جواب خوبی که بهم دادی متشکرم.

سیمین چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:17 ب.ظ

مرسی مرسی مرسی امیدوارم وبلاگت پیشرفت کنه.

سیمین پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:38 ب.ظ

به من میل بزن لطفا . خوشحال میشم.

سیاوش شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام
خوووووبی؟
مرسی از وبلاگ زیبات.
به من میل بزن
ممنون
باییییییی

هیراد شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:59 ق.ظ

من اولین باره که وارد وبلاگ شما شده ام و می گم که واقعا وبلاگ توپیه من هم منتظر کلیپهام
بای

شایان دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:50 ب.ظ

ضمن سلام و خسته نباشید از دیدن این وبلاگ خیلی
خیلی خوشحال شدم اگه خواستی version you are not alone را دارم اگه ایملت را روی وب بگذاری می تونم برات
بفرستم.۴تا versionکه شامل :
vocal .remix.extended.rap
comment:mostaghimi99@yahoo.com

مری سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:10 ق.ظ

سلام مرسی که جوابمو دادی البته من به خاطر امتحانا یه ماه که سر نزدم از لطفتون هم خیلی ممنونم اما قبول دارم که خواستم غیر منطقی بود راستی من کرمانشاهیم

پوریا شنبه 4 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:28 ب.ظ

پوریا شنبه 4 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام من میخاستم اگر میشه آلبوم کامل ویکتوری رو برای دانلود بزارین ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد