سلام به طرفداران عزیز:
یک عذرخواهی بزرگ به شما بدهکارم که در طی این مدت نتونستم آپدیت کنم و واقعا شرمنده ام. حالا می خواهم ابتدا به قولی که داده بودم عمل کنم. این هم تعدادی از آهنگ های آلبوم This Time از توماس اندرس. البته شرمنده که نتوانستم تمام آهنگ ها را پیدا کنم در آینده بقیه آهنگ ها را هم قرار خواهم داد:
Nothing s Gonna Stop Me Now
King Of Love
In Your Eyes

Independent Girl
?How Deep Is Your Love
این هم solo دیگری از توماس با نام Just Dream :
Just Dream
یک solo دیگر هم توماس دارد که نامش Tonight Is The Night است. این solo سه آهنگ به نام های زیر دارد که آخری را برای دانلود گذاشتم:
Tonight Is The Night
The First Cry
Never Been Loved Before
طرفداران عزیز برید با آهنگ ها صفا کنید. برای دفعه بعدی solo از Modern Talking که مربوط به سال ۲۰۰۰ و آلبوم Year Of The Dragon می شود با نام China In Hear Eyes که ورژن های مختلفی از این آهنگ است برای دانلود می گذارم. به نظر من اگر کسی آپدیت بعدی من را از دست بدهد یعنی مدرن تاکینگ را از دست داده. آنقدر این China In Her Eyes با میکس های قشنگی بازسازی شده که من الان دوهفته است که به غیر از این آهنگها هیچ آهنگی گوش نمی دهم. پس منتظر آپدیت بعدی من باشید ...

یک نکته مهم‌:
من در طی این مدت که نبودم نظرات زیادی در قسمت نظرات بود. ولی دو نظر توجه من را زیاد توجه کرد. حتما به قسمت نظرات مطلب قبلی بروید و نظرات دو دوست عزیزم با نام های ؛توماس؛ و ؛حامد؛ را بخوانید. حالا نظر من در مورد این دو دوست بخونید:
من شخصی با نام ؟ و اسم مستعار توماس هستم. دلیل بیان نکردن اسمم هم مهم نیست. فقط دوست ندارم کسی اسم من را بدونه. چون مهم نیست من کیم؟ مهم اینه که من نوکر مدرن تاکینگ و طرفداران اونم. در نظر دوستم ؛توماس؛ از من پرسیده چرا وبلاگ را زدم. شما خودتون می دونید که وبلاگ جای تجارت نیست و من هم هیچ منفعتی از این وبلاگ نمی برم. قصدم از تاسیس این وبلاگ مسخره یا توهین به کسی هم نبوده. فقط معتقدم کسی که مدرن تاکینگ را عمیقا بشناسد و به معنی اشعارش و صدای فوق درک بشر توماس علاقه نشان دهد لایق خدمت کردن است. این نظر شخصی منه. به خدا قسم که اگر من روزی آلبوم های مدرن تاکینگ را دوره نکنم و به همه آهنگ ها گوش ندهم دیوانه می شوم. حتی بعد از جدایی مدرن تاکینگ بعضی اوقات که تنها می شوم گوشه ای می نشینم و گریه می کنم. خلاصه اینکه هدف از احداث این وبلاگ نوکری شما دوستان و عزیزان و هموطنانم است. این را به خداوندی خدا قسم می خورم که تا زمانی که این اکسیژن(O2) در بدن من گردش می کند دست از خدمت به دوستان و طرفداران مدرن تاکینگ برندارم.
قربان و نوکر شما طرفداران
توماس

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:29 ق.ظ http://victory.blogfa.com

سلام سلام سلام
بابا ایول گل کاشتین وبلاگتون آخرشه
واقعا نمیدونم چطوری بگم که عالیه
منم یکی از طرفداران پروپاقرص مدرن مخصوصا توماس اندرس هستم.
شایعه کرده بودن که توماس مرده و به زور به من قبولاندن که این خبر راسته ولی وقتی که به وبلاگ شما سر زدم و اون خبر بالای صفحه رو خوندم از خوشحالی نزدیک بود که سکته کنم.
به وبلاگ منم یه سری بزن بد نیست .

[ بدون نام ] دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:30 ق.ظ

سلام وبلاگ زیبایی دارید و معلوم است روی آن زحمت کشیدید دستتان درد نکند . ای کاش مدرن تاکینگ تکرار شدنی بود.....

مری سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:40 ق.ظ

سلام وبلاگ خیلی خیلی با حالی داری من یه سوال داشتم من نمی تونم هزینه ی پست رو به حساب شما واریز کنم و شما برام چند تا سی دی تصویری از مدرن برام بفرستین؟
امیدوارم نارحت نشده باشید باور کنید قصد من سو استفاده نیست فقط اینجا نمی تونم سی دی تصویری مدرنو پیدا کنم

حامد چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:32 ق.ظ

سلام
با عرض احترام و ادب و من از ابراز لطف شما بسیار ممنونم و متشکر اما تنها عشق به مدرن می تونه جوابه تمومه محبتها رو بده و این عشق باید همیشه هویدا باشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد