عرض سلام خدمت طرفداران دو آتیشه :
امروز می خواهم یک سری اطلاعات در مورد دیتر به شما بدهم. البته بعضی از آنها را می دانید ولی بعضی از آنها بسیار جالب هستند:
دیتر و دوست دخترش استفانی
نام
: دیتر بوهلن
نام های مستعار : استیو بنسون(Steve Benson)-رایان سیمونز(Ryan Simmons)-دی بیس(Dee Bass)-جوزف کولی(Joseph Cooley)-هنر موزیک(Art Of Music)-شمارش معکوس جی.تی.اُ(Countdown G.T.O)-فابریزیو بستینو(Fabrizio Bastino)-جنیفر بلیک(Jennifer Blake)-هاوارد هوستون(Howard Houston)-اریک استیکس(Eric Styx)-مایکل وان دروفلار(Michael von Drouffelaar).
بلندی قد : ۱۸۳ سانتی متر
رنگ چشم : آبی
مو : بور. تقریبا پرپشت. درهنگامی که با مدرن تاکینگ در سال ۱۹۸۴ شروع کرد موهایش متوسط به بلند بود و موهایش تا پیشانی می آمد. در سال هایی که به عنوان بلو سیستم کار می کرد موهایش خیلی بلند بود و تا شانه هایش می آمد. اما در سال ۱۹۹۶ موهایش را کوتاه کرد و تا این لحظه موهایش کوتاه است و تغییری نداده است.
وضعیت صدا : خشن و بم است. در ابتدا که دیتر به عنوان بلو سیستم کار می کرد کمی صدایش آرام تر بود و به خشنی امروزه نبود. همچنین بعضی اوقات می توان لحجه آلمانی را در صدای دیتر زمانی که انگلیسی می خواند با کمی دقت یافت. البته زیاد محسوس نیست.
تعداد آلبوم های بلو سیستم : ۱۳ آلبوم
اولین آلبوم : سال ۱۹۸۷ با نام پیاده روی بر روی رنگین کمان(Walking on a rainbow)
وضعیت متن آهنگ ها : دیتر از عشق گرفته تا مرگ شعر سروده است. ولی بیشتر اشعارش در مورد عشق است. واقعا ترانه های دیتر بسیار ساده و روان است. و حتی بعضی از جملات یک ترانه در ترانه های دیگر هم استفاده شده است. ولی هماهنگ سازی ترانه با خود آهنگ از شگردهای دیتر است.
فعالیت های تلویزیونی : دیتر برای فیلم ها و مجموعه ها و سریال ها و ... مختلفی آهنگ ساخته و ترانه ساخته است. ولی بزرگترین فعالیت او بر می گردد به مجموعه تلویزیونی تاتورت(یک مجموعه خانوادگی) که دیتر آهنگ Midnight Lady را ساخت و شعر آن را سرود. خواننده این آهنگ کریس نورمن(Chris Norman) بود. همچنین دیتر در یک مجموعه تلویزیونی دیگر هم با کریس نورمن کار کرد و یک آهنگ زیبا به نام قهرمانان شکسته درست کرد.
مکان و زمان تولد : درنزدیکی اولدنبرگ و در ۷ فوریه سال ۱۹۵۴
والدین : هنز و ادیت. هنز در سال ۱۹۲۹ بدنیا آمد.
همسران و دوست دختران : اولین زن دیتر اریکا بود. بعد با ورونا فلدبش(Verona Feldbusch). آخرین زن دیتر هم نادجا ابدل فرنگ(Nadja Abdel Farrang) بود. اما از او هم جدا شد. امروزه دیتر یک دوست دختر با نام استفانی دارد که به تازگی هم صاحب بچه شده اند.
فرزندان : ۳ فرزند از اریکا دارد. با نام های مارک(Marc)-ماروین بنیامین(Marvin Benjamin)-مریلین(Marielin).
بقیه اطلاعات در مورد دیتر بماند برای دفعه بعد.
یک سوال :
دوستان عزیز این بخش را که از یاد نبردید؟ سوالاتی در مورد مدرن تاکینگ. در چند هفته پیش اولین سوال مطرح شد. حالا می خواهم دومین سوال را مطرح کنم. راستی طرح این سوالات بر عهده دوست خوبم مهناز خانوم است: به این سوال در بخش نظرات جواب بدهید:
چطور با مدرن تاکینگ آشنا شدید؟
دانلود
:
خب رسیدیم به بخش دانلود. بخش دانلود امروز پربار خواهد بود. اولین آهنگ برای دانلود که جالب است. فقط Reprise است و بد نیست دانلود کنید. این علی آقا از من چندین بار خواست که از آهنگ های آلبوم های Remixes بگذارم برای دانلود. بفرمایید دومین آهنگ از آلبوم Remixes 2002 است. آهنگ سوم هم جالب است. این آهنگ متعلق به Official Fanclub CD است. این سی دی فقط متعلق به طرفداران است و تنها در سه سال ۱۹۹۹ ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱ منتشر شد. این آهنگ سوم که برای دانلود گذاشتم متعلق به سی دی طرفداران در سال ۲۰۰۰ است. در نهایت هم ویدئویی قدیمی گذاشتم که از کنسرت های مدرن تاکینگ در گذشته است. خب به نظر خودم که پربار بود. نظر شما را نمی دونم. با نظرات خودتون من را خوشحال کنید.
You Are Not Alone(Repris) 0.4 MB 24 sec
Down On My Knees 5.2 MB 3 min & 42 sec
Crying In The Night 3.1 MB 3 min & 19 sec
Atlantis Is Calling(Video live) AVI 15.9 MB 3 min & 45 sec
در آخر :
این هم از مطلب این دفعه. به نظرم که خوب بود. امیدوارم بتونم نیاز شما طرفدارای عزیز را برآورده کنم. طرفدارای عزیز راستی اون نظر سنجی را که فراموش نکرده اید. تا شنبه بیشتر فرصت نداریم. اگر نظر نداده اید حتما دست به کار شوید. توماس از دیگر شرکت کننده گان شایسته تر است. باید برنده بشود. و این امر در دست ما طرفداران است پس بجنبید.
نظر بدهید
حرف آخر:
"You Are Not Alone. I'll be there for you. Anything I do"
واقعا مدرن تاکینگ به این شعار عمل نکرد. نه توماس و نه دیتر. اگر این حرف واقعا درسته چرا الان مدرن تاکینگ کنار ما نیست؟ آه افسوس

نظرات 9 + ارسال نظر
شایان جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:45 ق.ظ

ایول خیلی خوب بود جواب سوال همین جواب سوالها را همین جوری بدیم؟من دایی هام مدرن گوش میدادن وخاله و مادرم من هم دیدم باهاله از اون به بعد هیچ غیر مدرن گوش نکردم.

توماس واقعا عالی بود اگه میشه این سوال هم بپرس کدوم البوم مدرن محبوب تره.


قربانت پ ن:وبم را اپ می کنم

حامد جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:12 ق.ظ http://ghoghnosekhamosh.blogfa.com

آقا ممنون که به ما سر زدی و مطالبت مثل همیشه توپ و ناز بود و همونی بود که من همیشه تمجید می کنم . امیدوارم همیشه با مدرن باشی و همچنین ما طرفداران .

مریم جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:12 ق.ظ http://victory.blogfa.com




آیا چه شود که این چنین فرض کنیم
بال و پری از فرشته ها قرض کنیم
آهسته به خلوتت درآییم ، آنگاه
بی فاصله حرف خویش را عرض کنیم

سلام
آپ کردم
خوشحال میشم سر بزنی
موفق باشی
قربانت مریم

ع جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:21 ب.ظ http://ab1.blogfa.com

ایول بابا دمت گرم
کارت درسته

مهناز-مدرن تاکینگ شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام:
در ۲۵ خرداد زیباترین بهار زندگیم با مدرن تاکینگ اشنا شدم.
از طریق بهترین دوستم ساجده .من ازش پرسیدم ترانه ی بانوی قشنگ و نازنین رو کی میخونه و اون گفت:مدرن تاکینگ.
و مدرن وارد زندگی من شد و به تمام روزهای تنهایی من رنگ بخشید.....و شد تمام عشق من.....
و حالا تمام ارزوی من فقط بازگشت اوناست.....

[ بدون نام ] شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:39 ب.ظ http://jhkjhkh

بنیامین شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:32 ب.ظ http://mtvideos.blogfa.com

سلام و با تشکر از توماس جان ..و همینطور مهناز خانوم برای طرح این سوالات ... من از بچگی مدرن رو می شناختم, چون داداشهای بزرگترم نوارهای اونها رو داشتن ... اول دبیرستان یعنی ۵, ۶ ساله پیش یکی از دوستام کتاب مدرن رو برام خرید و من کم کم از مدرن خوشم اومد ... و زمانی که کامپوتر خریدم, یکی دیگه از دوستام یک سی دی به من داد و وقتی اهنگ Don't Take Away My Heart رو دیدم .. (اونجا که توماس اروم میخونه) عاشق توماس شدم .. و فهمیدم اون همونی هستش که خیلی وقته دنبالش می گردم ... و تا به امروز هنوزم گرفتار اون هستم ... فعلا بای

مهناز-مدرن تاکینگ یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:23 ق.ظ

به دیتر و توماس که رفتند و قلبهای ما رو شکستند.....

میتوانید به یاد بیاورید؟
شما گفتید:You are not alone
اما حالا ما تنها هستیم...
شما گفتید:I'll never give you up
اما حالا شما ما را ترک کردید..
شما گفتید:we never let you down
اما حالا ما نا امید هستیم...
شما گفتید:I'll save your heart soon
اما قلبهای ما شکسته شده....
شما گفتید:Time is on my side
اما حالا زمان به سختی سپری میشود...
شما گفتید:Don't let love out of sight
اما حالا عشق اینجاست و شما رفته اید......

علی یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.thomasanders.blogfa.com

سلام توماس عزیز ما که بالاخره نفهمیدیم که اسم واقعی شما چیه
من اهنگ شری شری لدی نسخه ۹۸ رو تو باشگاه تکوانداو مون شنیدم خیلی از ش خوشم اومد رفتم انقلاب همه آلبوماشو خریدم از اون موقع بود که دلم هری ر یخت و ....
موفق باشی توماس راستی ممنون از ریمکست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد