سلام به همه طرفداران:
دوست عزیزم بنیامین در وبلاگ مدرن تاکینگ غوغا کرده. یه خبر Hot و جدید گذاشته این خبر به شرح زیر است. من عین خبر را از وبلاگ او برداشته ام و در زیر گذاشته ام. حتما بخوانید:
مجله ی "Frau Im Spiegel" اقدام به اعطای جایزه ی "Style Award" برای اولین بار در این سال Hموده است. نامزد هایی که برای این جایزه انتخاب شده اند, ۱۰ مرد و ۱۰ زن می باشند که مورد موافقت هیئت منصفه می باشند. که احتمالا این انتخاب بر اساس سبک و شیوه,  تیپ و مد,  سطح زندگی یا فعالیت های عمومی بوده است.توماس این جایزه را می برد. اگر ما طرفداران بخواهیم
در میان نامزدها اشخاص مشهوری از المان و خارج از المان وجود دارد بازیگرها, موزیسین ها,  مجری های تلویزیون و همینطور توماس اندرس نیز برای این جایزه انتخاب شده است.
سایت رسمی این مجله رای گیری را تا 10th September 2005 ادامه خواهد داد و هر کسی می تواند در ان شرکت کند.
 شما هم رای بدید 
  
در نظر دهی اشتباه نکنید. چون یک نفر دیگه با نام توماس وجود داره ولی فامیلیش فرق می کنه. حتما درست نگاه کنید و توماس اندرس را انتخاب کنید.
این هم از این خبر. بچه ها و طرفدارای عزیزتر از جانم حتما برید و نظر بدید ها. اگر دوست یا آشنا می شناسید که این خبر را نمی داند حتما بهش خبر بدید. بچه ها اگر واقعا توماس را دوست دارید برید و نظر بدید تا توماس برنده بشه. باشه. راستی این سیستم جوری است که با یک IP خاص فقط یکبار می توانید رای بدید. پس سعی کنید IP های مختلفی ایجاد کنید و بروید و چند بار رای بدهید. نه این نامردی نیست. چون طرفدارای دیگر افراد هم دارند همین کار را انجام می دهند. پس زود باشید و برید دیگه. چرا منتظرید. توماس این جایزه را می برد. اگر ما طرفداران بخواهیم.
به امید پیروزی توماس در این مسابقه ...
نظرات 10 + ارسال نظر
Crazy in love شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:10 ق.ظ http://devanegi.blogsky.com

سلام! اوکی...رو چشم...

سونیا شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:40 ق.ظ http://soniya.blogsky.com/

توماس جان سلام . خوبی عزیز .؟ وبلاگت مثل همیشه توپی توپس ........... خودمونیمااااااااا آدما پاشو که میزار اینجا جو گیر میشه حسابی.......... مرسی از وبلاگ باحالت .

مهناز-مدرن تاکینگ شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام:
همین الان میخوام با چند تا ای-دی برم و رای بدم....
خیلی هیجان داره......
We are so prideful because We are FANS of MODERN TALKING...

علی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:06 ب.ظ http://jahromboy.blogsky.com

سلام ببخشید که دیر به دیر بهتون سر میزنم امیدوارم از من ناراحت نشده باشین امیذ وارم همیشه موفق باشین

ایمان دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:25 ب.ظ

توماس جان چرا به کوچکترین طرفدار مادرن تاکینگ جواب نمی دهی در مورد سی دی های کلیپ و پست قبلا توضیح دادم آخه من دوستش دارم شدید راستی من سال دارم و کو چکترینم بای

ایمان دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:28 ب.ظ

ببخشید ۱۵

شایان سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:09 ق.ظ

سلام خوبی؟ من پار سال هم این ها را دنبال کردم البته مال المان بود توماس اندرس دوم شد و توماس نمی دونم چی چی اول شد. به امید دیدار

مهناز-مدرن تاکینگ سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:18 ب.ظ

دلم خیلی برای مدرن تاکینگ تنگ شده.از وقتی رفتن زندگی برام یک نواخت شده....
بدون مدرن تاکینگ زندگی کردن خیلی سخته...
حرف منو فقط طرفدارهای واقعی میفهمن...
غیر از بازگشت مدرن هیچی از خدا نمیخوام.
یعنی میشه اشکهامون به اشک شوق تبدیل بشه؟......

علی جوهر سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:30 ب.ظ http://www.thomasanders.blogfa.com

سلام توماس عزیز
نمیدونی از کجا آلبوم ریمکس ۲۰۰۴ رو گرفت من که هر جا میرم نیستش
موفق باشی دوست عزیز
بای

حامد پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:56 ق.ظ http://ghoghnosekhamosh.blogfa.com

زنده باد مدرن تاکینگ . فقط همین رو می تونم بگم چون هر چی بگم در حد اعلای مدرن نمی تونه واقع بشه .
تازه همین رو گفتن از آدمی مثل من که نتونسته دینش رو ادا کنه نسبت به مدرن شاهکاره ولی خدا می دونه فقط واسه من این تساوی درسته .
modern talking = hamed life

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد