سلام و درود به همه طرفداران مدرن تاکینگ:
سلا به همگی دوستان بدون صحبت می روم به مطلب این هفته.
خبری از شرکت توماس در برنامه شنبه شب در شبکه ZDF :
شنبه شب این هفته که گذشت توماس در شبکه ZDF در یک برنامه مسابقه شرکت داشت. البته نه به عنوان شرکت کننده در مسابقه بلکه به عنوان کمک کننده به برگزار کنندگان مسابقه در یکی از مراحل بود. در این مسابقه سه گروه وجود داشت که از سه ملیت سوئیسی-آلمانی-اتریشی بودند. این سه گروه در چندین مرحله مختلف باید مسابقه می دادند. در نهایت گروهی که امتیازش بیشتر بود می برد. مراحل مسابقه شامل سوال-قایق سواری-زیبارویی و ... بود. در یکی از مراحل فیلمی از توماس به نمایش در آمد که از چندین روز قبل تهیه شده بود. توماس خود را گریم کرده بود و خود را پیرتر کرده بود. یک کلاه گذاشته بود و به سه شهر پایتخت سوئیس-آلمان-اتریش رفته بود و به عنوان خواننده خیابانی در کنار خیابان آهنگ می خواند. یک کلاه هم در پیاده رو گذاشته بود تا مردم در آن پول بریزند. البته که توماس آهنگ های خودش را نمی خواند برای اینکه کسی متوجه نشود این شخص توماس است. توماس در سه شهر برن(پایتخت سوئیس)-برلین(پایتخت آلمان)-وین(پایتخت اتریش) آهنگهایی را کنار خیابان خواند. ولی توماس جوری گریم شده بود که مشخص بود توماس است. خیلی از مردم هم فهمیده بودند و وقت را غنیمت شمرده و از توماس فیلمبرداری می کردند یا عکس می گرفتند. مردم کنار خیابان ایستاده بودند و توماس را نگاه می کردند. چون فهمیده بودند این توماس است. خلاصه بعد از نمایش این فیلم در استودیو توماس از در استودیو داخل شد و به کنار مجری آمد. تا توماس وارد استودیو شد تماشاچیان چنان دست می زدند و سوت می زدند و هورا می کشیدند که باورش برای مشکل بود. توماس ابتدا با مجری کمی صحبت کرد و کلی چیز خنده دا گفت که من نفهمیدم چون به زبان آلمانی بود. فقط خنده تماشاچیان را می دیدم. بعد توماس سه کلاهی را که در سه شهر آهنگ خوانده بود و مردم درونش پول ریخته بودند آورد و به مجری داد. مجری مقدار پول سه کلاه را خواند و بیشترین پول در کلاه اتریش بود. بعد آلمان و بعد هم سوئیس. به همین ترتیبی هم که گفتم امتیاز ۵ به اتریش و امتیاز ۳ به آلمان و ۲ امتیاز هم به سوئیس رسید. بعد مجری از توماس به خاطر زحمتی که کشید و به این شهر های مختلف رفت تشکر کرد و با توماس خداحافظی کرد و از استودیو در مقابل دست زدن و سوت زدن تماشاچیان خارج شد.
جدید :
در زیر دو عکس از توماس در این برنامه را می بینید. سمت راست زمانی است که خود را گریم کرده و کنار خیابان می خواند. و سمت چپ زمانی است که با سه کلاه مذکور وارد استودیو شده و کنار مجری ایستاده است. خیلی جالب است نه؟
توماس مانند خوانندگان خیابانی شده است   توماس در کنار مجری برنامه
البته چون توماس به مدت کمی در این برنامه حضور داشت زیاد جالب نبود. حال می داد توماس ۲ ساعت برنامه داشت. حالا بگذریم ولی باز هم خیلی خوب بود. بعد از ۱ ماه ندیدن توماس در تلویزیون خوب بود.
Modern Talking come back. We need you now.
دانلود
:
برای ایندفعه یک چیزی آماده کردم برای دانلود که تو خواب هم نمی تونید تصوش را بکنید. کلیپ تصویری آهنگ Independent Girl . لینک این آهنگ را دوست عزیزم پوریا زحمت کشیدند و به من دادند. برید گوش کنید و کیف کنید. درود بر توماس عزیزتر از جانم.
(Independent Girl(Video Clip
یک خبر جالب:
یک خبری می خواهم به شما بگویم که باورتان نمی شود. زمانی که پاپ ژان پل دوم زنده بود یک نامه به مدرن تاکینگ فرستاده بود و از این گروه خواسته بود تعدادی آهنگ را برای پاپ بسازد. البته فقط مدرن تاکینگ نبود که این نامه را دریافت کرده بود. بلکه این نامه به چندین خواننده مطرح مانند ریکی مارتین و چندین خواننده دیگه که اسمشان یادم نیست فرستاده شده بود. ولی نمی دونم که این قضیه به کجا کشید و چی شد. ولی این خیلی حرفه که رهبر مسیحیان کل جهان به مدرن تاکینگ نامه بده و این در خواست را بکنه. این نشان از موفقیت و محبوبیت مدرن تاکینگ و واقعا کار درستی این گروه جاودانه دارد. واقعا زندگی بدون مدرن تاکینگ یعنی جهنم. حداقل برای من اینه.
Thomas come back. Dieter come back. please stay with us.We need you now. This is only thing you should know. come back forever not only for good. Back for good & always. OK,we're waiting for you
تا بعد بای...

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:34 ق.ظ http://www.jahromboy.blogsky.com

بابا اسیرتم.......... سلام عزیز وبلاگ تیمیسی داری امیدوارم روز به روز بهتر بشه
حتما به ما هم یه سر بزن پشیمون نمیشی
راستی نظرت با تبادل لینک چیه موافقی یا نه
موفق باشی
www.jahromboy.blogsky.com

زدبویز سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:00 ق.ظ http://zedboys.tk

سلام
خوب باشی
می گم اینجا یکدفعه کلی عوض شد یا که من خیلی دیر اومدم اینجا هااااا
راستی
ما روز هستیم خواستی یه سر بزن ممنون بای

مهناز-مذرن تاکینگ سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:04 ب.ظ

مهناز-مدرن تاکینگ سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام:
همه چیز مثل همیشه کامل بود
Miss MODERN TALKING more than before....

علی جوهر سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.thomasanders.blogfa.com

سلام توماس جان
ممنون از اینکه ویدیو کلیپ اندیپندت گل رو گذاشتی دانلود
موفق باشی بای

عاشق تنها چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:18 ب.ظ http://dostatdaram.blogsky.com

من از نهایت شب
حرف می زنم
من از نهایت تاریکی
واز نهایت شب حرف می زنم
اگر به خانه من آمدی
برای من ای مهربان
چراغ بیار
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم
سلام دوست عزیزم از لطفت خیلی ممنونم ممنون که منو تنها نمی زاری باید بگم زیبا بود خبرات جالب مثل همیشه من به روزم و منتظر نظرخوشکلتم

مهناز-مدرن تاکینگ پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:21 ق.ظ

Hey Real Fans:
Keep MODERN TALKING alive For ever and ever....

شایان جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:54 ق.ظ http://www.moderntalkingforever.blogfa.com

سلام خوبی .من می خواستم ببینم اما یک روز دیر شد!!!!!!
راستی کتابب دیتر رو را پیدا کردم بصورت htmlوremixes حتی ۲۰۰۲ هم ژیدا نمی شه به هرکی می گم میخنده!!!
بای

if Modern Talking won't back.they will survive but in our heart. Modern Talking

ایمان بنوات جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:18 ب.ظ

توماس سلام من همن هم مثل تو اگر یک روز مادرن گوش نکنم می میرم ولی گریه نمی کنم.راستی فکر کنم بشه با پست کلیپ های مادرن وتوماس را فرستاد من خواستار این امر هستم مشکل پول هم باشد باز هم هستم بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد