سلام به همگی:
باز هم اومدم پربارتر از همیشه. اول ادامه گزارش چت توماس رو بخونین. بعد چند تا دانلود عالی پیدا کردم. عالی است. این هم ادامه گزارش.
take Modern Talking in your heart forever
قسمت دوم-توماس و طرفداران مدرن تاکینگ
نفر سیزدهم: شما هر چند وقت به اینترنت متصل می شوید؟
توماس: من هر روز به اینترنت متصل می شوم.
نفر چهاردهم: چه چیزی بدترین اتفاق برای شما در زندگی خصوصی و در کنسرت ها بوده؟
توماس: اجازه بدهید وقایع خصوصی خصوصی بماند. ولی بدترین اتفاق در کنسرت این بود که یکبار من در حال خواندن آهنگ یکدفعه پایم گیر کرد و محکم به میکروفون خوردم و بعد با صورت به زمین خوردم.
نفر پانزدهم: آهنگ مورد علاقه شما از آلبوم هایتان کدام است؟
توماس: خب من همه ی آهنگ ها را دوست دارم. اگه یک مهلت ۱ ساله به من بدی شاید بتوانم به این سوال جواب بدم.
نفر شانزدهم: آیا مدرن تاکینگ در روسیه مخصوصا در موسکو اجرایی(چه کنسرت و چه در تلویزیون) خواهد داشت؟
توماس: من و دیتر داریم برای تورهای امسال خود برنامه ریزی می کنیم. البته که موسکو در این برنامه قرار خواهد داشت.
نفر هفدهم:سلام توماس. شما چگونه با کلادیا آشنا شدید؟
توماس: این موضوع در همه روزنامه ها بیان شده است. در کریسمس پارسال.
نفر هجدهم:سلام. اول باید بگویم که از آلبوم جدید شما خیلی خوشم آمده و لذت بردم. دوم اینکه می خواستم بپرسم چقدر طول کشید تا این آلبوم تهیه شد؟
توماس: از اولین آهنگ تا آخرین آهنگ حدود هشت ماه طول کشید.
نفر نوزدهم: آیا مدرن تاکینگ در کنسرت های آینده آهنگ های قدیمی مانند:"Bells Of Paris" , "A Telegram To Your Heart" , "Just Like An Angel" را خواهد خواند؟
توماس: نه. خب ما آهنگ های جدید و قشنگ بسیاری برای اجرا داریم.
نفر بیستم: رنگ مورد علاقه شما چیست؟
توماس: سفید.
نفر بیست و یکم: آیا شما حاضری زندگی و جون خودت را به خاطر کلادیا بدی؟
توماس: بله. من او را خیلی دوست دارم و وقتی کسی را دوست داشته باشی به خاطرش جونت را هم می دهی.
نفر بیست و دوم: در مورد اریک سینگلتون چی می توانی بگویی؟
توماس‌: اریک یک انسان مرتب و مودب و دوست داشتنی. ما در کنسرت ها وقت های اضافی مان را با هم می گذرانیم.
نفر بیست و سوم: آیا دوست داری موهایت مانند قبل بلند باشد(در زمان جدایی از دیتر)؟
توماس: نه. اون یک تجربه بود و بس. دیگه دوست ندارم موهایم اونجور باشد.
نفر بیست و چهارم: چه کارهایی را دوست داری در زمان بیکاری انجام دهی؟
توماس: من دوستان خوبم را ملاقات می کنم و با آنها کلی صحبت می کنم. همچنین مطالعه هم می کنم. موزیک هم که خیلی گوش می دهم.
نفر بیست و پنجم: من یک طرفدار پر و پاقرص شما هستم. سه بچه دارم که آن ها هم شما و مدرن تاکینگ را دوست دارند. در مورد فرزندان خودت چی؟
توماس: من فعلا یک بچه دارم. و خیلی دوست دارم دو تا داشته باشم. کلادیا هم با این قضیه موافق است.
توماس. خب من دیگه باید بروم. خداحاقظ همگی.
خب این هم از این.
Dieter Bohlen produced C.C.Catch's new album
یک خبر Hot :
شرکت آلمانی ادل(Edel) که منتشر کننده CD های C.C.Catch است(همان کسی که دیتر از اوایل که مدرن تاکینگ در سال ۱۹۸۴ بوجود آمد با او کار می کرد و برایش آهنگ می ساخت.) CD/DVD جدیدی از C.C.Catch منتشر کرده که شامل ۱۱ آهنگ جدید است. اسم آلبوم "Catch The Hits" است. بیشتر از ۸ تا از آهنگ های این آلبوم را دیتر ساخته است.
یک خبر Hot دیگر:
یک برنامه تلویزیونی در کانال ZDF روز ۲۷.۰۸.۲۰۰۵ ( اگر اشتباه نکرده باشم شنبه می شود)در ساعت ۲۰:۱۵(به وقت آلمان)نشان داده می شود که در مورد توماس خواهد بود. خودتان بروید و ببینید. توجه : طرفداران عزیز زمان این برنامه به زمان ایران حدود(دقت کنید ساعت دقیقش ممکن است ۵ دقیقه این ور و آن ور شود) ساعت ۲۱:۳۰ می شود. بهتر است از ساعت ۲۱:۰۰ تلویزیون را نگاه کنید. چون بعد از حدود ۱ ماه دیدن یک برنامه ۲ ساعته از توماس فوقالعاده خواهد بود. واقعا برای دوستانی که ماهواره ندارند یک افسوسی است که شاید تا مدت ها فراموشش نکنند: توجه
خبر دیگر:
از امروز قصد دارم بخشی با نام سوال ویژه بوجود بیاورم که هر چند وقت یکبار یک سوال مطرح کنیم و طرفداران مدرن تاکینگ به این سوالات پاسخ بدهند. سوالات توسط مهناز خانوم طرح می شود. اولین سوال را با هم می بینیم:
واکنش شما بعد از شنیدن خبر جدایی مدرن تاکینگ چه بود؟
می توانید پاسخ این سوال را در قسمت نظرات همین بخش بدهید.
خب حالا می رسیم به دانلود:
حیلی وفت است که چیزی برای دانلود نگذاشتم. شرمندم امروز می خواهم جبران کنم. اول سه تا فایل تصویری برای دانلود دارم که در وبلاگ دوستم بنیامین بود(مدرن تاکینگ) دانلود کنید و کیف کنید. البته کمی طول می کشه تا دانلود بشه:
Modern Talking - Fly Me To The Moon - Moscow 14.10.00 26MB
Modern Talking - TV Makes The Superstar - Live Verstehen Sie Spass 29.03.03 45MB
Blue System - Laila - Dirty version 40MB
این از این. راستی در آینده دانلود های من پربارتر هم خواهد بود. در زیر دو لینک وجود دارد که PDF هستند. این فایل های PDF شامل عملکرد آلبوم "Year Of The Dragon" و "America" و محبوبیت این آلبوم ها مقایسه آنها وبسیاری پارامترهای دیگر. از من می شنوید حتما دانلود کنید:
فایل PDF اول
فایل PDF دوم
راستی قراره به زودی وبلاگ کمی تغییر کنه. خب به نظرم که از من راضی شدید. انشا... اینجور باشه همه شما را دوست دارم و این جمله را فراموش نکنید:
Just close your eyes & take Modern Talking in your heart forever
قربونتون تا بعد ...
نظرات 14 + ارسال نظر
محمدـ۱۳ چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:55 ق.ظ http://fcbayern.blogfa.com

سلام.وبلاگ خیلس زسباسس داری. ممنون که بهم سرزدی و لینک منو گذاشتی. ماشاالله چقدر آهنگ برای دانلودی داری. راستی یکی دیگر از دوستان هم تقریبآ کار شما رو انجام می ده که آدرس لینکش تو وبلاگ من هستش شایدم تاحالا دیده باشی.
http://www.mtvideos.blogfa.com/

حسین چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:19 ق.ظ

سلام توماس وبلاگت خیلی خوبه منم که عشق مدرن تالکینم هر روز اینجا سر میزنم.خوب آقا اینجوری میخوای به طرفدارهای مدرن تالکینگ خدمت کنی من تا حالا چندین بار برات میل فرستادم ولی جواب ندادی من گفته بودم سی دی های مدرن تالکینگ رو میخوام پولش هم هر چقدر شد بهت میدم ولی جواب ندادی من در به در دنبال ویدئوها و mp3 البوم victory هستم ولی نتونستم پیدا کنم حالا اگه میتونی اینا رو برام بفرستی بهم میل بزن پولش هم هر چقدر شد بهت میدم.منتظرم

مهناز-مدرن تاکینگ چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:49 ب.ظ

M is like a Moon
O is like a Ocean
D is like a Dream
E is like a Enjoy
R is like a Rainbow
N is like a Need
T is like a Touch
A is like a Alive
L is like a Love
K is like a Kiss
I is like a Infinite
N is like a Night
G is like a Gladness

and all this letters make this two magical word
MODERN TALKING............

عاشق تنها پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:55 ب.ظ http://dostatdaram.blogsky.com

دوست
رودیست جوشان و خروشان
که از کوهپایه های عشق
جاری می شود
وتو
ان رود بزرگی
که از عشق زلال تری
ای بهترین دوست
سلام عزیز...ممنون که عاشق تنها رو تنها نمیزاری به روزم و منتظر یک ندای سبز و عاشقونه

مهناز-مدرن تاکینگ جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام:
ممنون که از برنامه فردا شب اطلاع دادی.
میخواستم بدونم ساعتش به وقت اینجاست یا المان که بنیامین عزیز اطلاع داد.
به امید روزی که برنامه ی بازگشت مدرن تاکینگ رو نگاه کنیم.
We need MODERN TALKING like roses need the rain....

علی جوهر جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:59 ب.ظ http://www.thomasanders.blogfa.com

سلام دوست عزیز
ممنون از اینکه لینک وبلاگمو گذاشتی تو وبت من فقط نمیدونم چطور شبکه ماهواره ای گیر بیارم بهر حال از دوستان عزیز هم میخواهم یه سری به وبلاگم بزنید ممنون بای

علی شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:01 ق.ظ

یه ذره وبلاگو به روز تر کنید
کلیپهاتونو اصلا کیفیت نداره

شایان یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:40 ق.ظ

خیلی باهالی میبخشی که گم وگور شدم دلیلی رو اف کرذم

بنیامین یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:52 ب.ظ http://mtvideos.blogfa.com

سلام .. در مورد سوالی که پرسیدی ... راستش من در ابتدا خیلی ناراحت شدم .. اما خیلی طول نکشید که فهمیدم توماس میخواد به کار تک خوانی خودش ادامه بده (راستش من بیشتر از این ناراحت بودم که نکنه از این به بعد صدای توماس رو نشنوم ... )‌ بعد از اینکه این خبر رو فهمیدم تمام ناراحتی هام از بین رفت ... من فقط توماس رو دوست دارم و فقط به اون فکر می کنم .. و برای من خوشحالی اون از همه چیز مهمتره ... با تشکر ...

مهناز-مدرن تاکینگ دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام:
اون برنامه زیاد نبود توماس فقط یک ربع اومد و زود رفت.
اما دیشب دیتر رو نشون داد .توی خونش بود و در مورد بچه اش که تا چند هفته دیگه به دنیا میاد حرف میزد.
و یک چیز مهم:دیتر مدرن تاکینگ گوش میکرد.
شاید دلش برای مدرن تاکینگ تنگ شده و بخواد یک کاری بکنه.
اگه این اتفاق بیفته......!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:55 ق.ظ

کامران پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:33 ب.ظ

من از اینکه فهمیدم مدرن تاکینگ از هم ژاشید به شدت ناراحت شدم ولی مدتی بعد فهمیدم توماس عزیز که خیلی دوستش دارم دارد آلبوم به بازار می دهد خیلی خوشحال شدم و الان خیلی خوشحالم از سایت خیییییییلیییی باحال شما هم ممنونم

ساجده جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام: من برای اولین بار که میام اینجا.راستشو بخواین خیلی خوشم اومد واقعا جالبه .مدرن تاکینگیا همه با هم برای ب بازگشت شون دعا میکنن.منم عاشق مدرن تاکینگم مثل شما بچه های خوب ودوست بسیار عزیزم مهناز-مدرن تاکینگ. من ومهناز جون با هم خبر جدایی مدرن رو باهم شنیدیم اون خوب میدونه چه حالی داشتم.........! دوستون دارم مدرن تاکینگیای عزیز...............

جواد دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:16 ق.ظ

دم همه طرفداران گرم باد...

چاکرم جواد جان. واقعا درود بر همه طرفداران(مثل شما)...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد