سلام به دوستان خوبم:
امروز دو تا آهنگ خیلی زیبا آماده کردم تا برای دانلود بگذارم. خیلی قشنگ هستند. می تونید از لینک های زیر دانلود کنید. یک نکته را باید بگویم. نرم افزارReal Player بهترین نرم افزار برای پخش فایل های تصویری و صوتی دانلود شده از اینترنت می باشد. بیشتر فایل ها در اینترنت(صوتی و تصویری) باReal Player اجرا می شوند. مگر تعداد کمی که با برنامه های دیگر اجرا می شوند. پس بهتر است این برنامه را روی سیستم خود داشته باشید چون خیلی بدرد می خورد. این هم لینک های دانلود(البته آخری برای دیدن در خود اینترنت است نه برای دانلود):
(
Modern Talking & Bad Boys blue(Megamix
(Ready For The Victory(Extended لینک تصحیح شد.
توماس با شبکهWDR که در اول جولای ۲۰۰۵ انجام شد و آخرین و جدیدترین حضور توماس در شبکه های ماهواره ای بوده است و تا به امروز حضور دیگری در شبکه ای نداشته است.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! توماس عزیز
همچنین کلیپ فلش آهنگ Mystery را هم پیدا کردم که خیلی زیباست. می توانید به لینک زیر بروید و خودتان ببینید:
کلیپ فلش Mystery
چندین مجموعه عکس پیدا کردم که مطمئنم که تا به حال ندیده اید. آیا می خواهید عکس هایی از پشت صحنه کلیپ های مدرن تاکینگ را ببینید؟ پس به لینک های زیر بروید:
پشت صحنه Ready For The Victory
پشت صحنه Last Exit To Brooklyn
پشت صحنه Win The Race
پشت صحنه Don't Take Away My Heart
!!!!!!!!!!!!!!!!! دیتر عزیز
خب مثل اینکه به پایان این مطلب رسیدم. برای دفعه بعد یک گزارش چت توماس با طرفداران مدرن تاکینگ در سایتSAT1
  که البته یک کم قدیمی ولی ارزش خوندن رو داره. این گزارش مال سال ۲۰۰۰ است. ترجمه به فارسی اش خیلی وقته تمام شده ولی هی یادم می رود در وبلاگ بگذارم. البته چندین گزارش دیگر هم مال سال ۲۰۰۰ را دارم که در حال ترجمه آن ها هستم.
قربان همه شما دوستان
تا مطلب بعد... بای

نظرات 18 + ارسال نظر
علی جوهر دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام توماس جان حالت خوبه
میخواستم بگم اون ریمکسای ۲۰۰۴ رو که قولشو داده بودی چرا برای دانلود تو وبلاگت نمیذاری من خیلی منتظرشم.
قربانت بای

محمد دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام توماس عزیز
من می خواستم ازت خواهش کنم کلیپ تصویری space mix feat که حتما اونو دیدی بزاری من خیلی دنبالشم.
خیلی ممنون.

شایان سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:17 ق.ظ

DOST AZIZ SALAM AMA ENGAR VICTORY EXTENDED RO ESHTEB ZADI CHON AKSE

مریم سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:16 ق.ظ http://victory.blogfa.com

آه ای یار !
ای یگانه !
آهوان هراسان چشمانت
از کدامین بیشه دور مانده اند
که این چنین غریب می نمایند
¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤
سلام
امیدوارم که همیشه شاد باشی
اگر هم شاد نیستی آرزو میکنم که بدستش بیاری
به قول شاعر :
صفای خاطر دلها ز درد است
دل بی درد همچون گور سرد است
یه لوگو ساختم . اگه اشکال نداره بفرستمش که توی وبلاگت بذاری
موفق باشی و پیروز
قربانت مریم

حامد سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:40 ق.ظ

اگر راستشو بخوای من بچه کنکوری هستم یعنی کنکورم رو دادم اما از بعد اون اصلا حال ندارم که بیرون از خونه برو و فقط تنها hobby که دارم گوش کردن به مدرن تاکینگ است و خیلی خوشحال هستم که یک نفر مثل خودم رو کیلومترها دور تر از خودم یعنی خودت رو پیدا کردم من زیاد نمی شناسمت ولی به قول خودت و بچه ها توماس واقعا دمت گرم خیلی آقایی و حالا ازت می خوام بخاطر عشقت به مدرن آهنگ stranded in the middle of nowhere رو برای دانلود بچه ها بذاری تا با عشق باشن تا قلبشون پر از محبت بشه تا مثل من گریه کنن تا عقده هاشون باز شه تا دنیا رو مثل من تاریک نبینن .

مهناژ-مدژن تاکینگ چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:58 ب.ظ

MODERN TALKING is all my LIFE
Thanks for this iranian site...
]I CRY FOR MODERN TALKING everyu night

مهناز-مدرن تاکینگ چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:04 ب.ظ

خیلی کلییپ میستیری قشنگه......
لذت بردم......
من برای مدرن تاکینگ میمیرم.......

مهناز-مدرن تاکینگ پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام:
من یه پیشنهاد دارم.هر چند وقت یه بار یه سوال طرح کن تا طرفداهای واقعی مدرن تاکینگ جواب بدن.
اولین سوال با من:واکنش شما بد از شنیدن خبر جدایی مدرن تاکینگ چه بود؟......
اولین جواب:صدای شکسته شدن قلبم رو شنیدم و اولین قطرات اشک از چشمهام سرازیر شد........
من یه طرفدار ۲ اتیشه ی مدرن تاکینگ هستم......

زدبویز پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.zedboys.persianblog.com

سلام
خسته نباشی عزیز
ممنون از اطلاعات جدیدی که دادی
خواستی به بلاگ ما سر بزن ما آپ هستیم
ممنون می شم اگه بییاین.

* پرنسس* شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:38 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

سلام
پر بار بود
موفق باشید

بنیامین شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.mtvideos.blogfa.com

خیلی خوب بود ...(مخصوصا کلیپ فلش)‌ باز هم از این کارها بکن ...

www.mtvideos.blogfa.com

حامد یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام
آقا خیلی باحالی
آقا این رمیکس ها پس چی شد من که خیلی تو کفم.
مرسی.

علی جوهر یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:57 ب.ظ

آقا من کفرم در میاد در هیچ شبکه های ماهواره ای چه ایرانی و چه خارجی (اروپایی) یک کلیپ از سلطان موسیقی جهان مدرن تاکینگ نمیذارن
البته ویدیو کلیپهای توماس اندرسم خیلی باحاله
فقط بهم بگین کدوم شبکه ماهواره ای بیشتر ویدیو کلیپ مدرن رو میذاره
و در پاسخ به سوال مهناز من وقتی شنیدم مدرن منحل شد دو روز تمام اصلا غذا نمخوردم و اینو باید بگم وقتی یه روز آهنگاشونو نشنوم دیوونه میشم
قربان همه طرفدارا بای بای

مهناز-مدرن تاکینگ یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:35 ب.ظ

با َعلی موافقم.در هیچ شبکه ای مدرن تاکنگ ما رو نمیذاره.
فقط یه بار تو شبکه پن {تی-وی} گذاشت.....
اما دیشب توی ار-تی-ل مدرن تاکینگ رو نشون داد....
داشتم پرواز میکردم.......

مهناز-مدرن تاکینگ دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:09 ب.ظ

از استرالیا تا امریکا
از اتالیا تا المان
از سن مارینو تا کانادا
از ایران تا اسمان
مدرن تاکینگ بزرگترین ستاره ی ماست..............

مجاهد تروریست چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:21 ق.ظ http://unzionist.blogfa.com

تووووووووووووووپ . دمت گرم. منم خیلی مدرن تاکینگ رو دوست دارم. کجا بود این وبلاگ من تا حالا ندیده بودمش؟!

علی جوهر چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:43 ب.ظ

بچه ها یه خبر جالب
آلبوم جدید توماس که در سال ۲۰۰۶ میخواد بیاد آهنگاش با راک هم قاطی شده و بعضی هاش شبیه مدرنه اینو خود توماس در یکی از مصاحبه هاش گفت

شایان دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:40 ق.ظ http://www.moderntalkingforever.blogfa.com

توماس سلام به خدا دارم بال در میارم بلاگ اسکای یاور همی وبها رو استاد کرده بود.دوست همیشه گی تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد