سلام عزیزان:
امروز با دست پر آمده ام. اول اینکه دو لینک جالب پیدا کردم. اولی برای دانلود یک مصاحبه از توماس با کانال TV Total است. به وسیله لینک دوم به صفحه ای منتقل می شوید که در آن یک فایل تصویری برای شما اجرا می شود. این فایل تصویری مصاحبه توماس با کانال TV Total را نشان می دهد. اگر سرعت خوبی داشته باشید مثل آینه نشان می دهد. اگر سرعتتان پایین باشد گیر می کند و فریم به فریم نشان می دهد. تازه در بین این مصاحبه آهنگ Independent Girl (کلیپ اصلی) را هم برای ۳۰ ثانیه نشان می دهد. خوش باشید:
(Thomas Interview(In Real Player Format for download
(Thomas Interview(to watch streaming video in browser
دومین مسئله اینکه در وبلاگ دوست عزیزم شایان خان(مدرن تاکینگ برای همیشه) چند تا لینک دانلود توپ پیدا کردم. در زیر شما باز خوانی آهنگ های مدرن تاکینگ توسط طرفداران ملیت های مختلف را می توانید دانلود کنید. آهنگ ها ۳۰ ثانیه ای هستند. ولی خیلی قشنگ هستند و به دانلود آن ها می ارزد. بفرمایید:
Modern Talking the most popular in the world
We Take The Chance(اصلی)
After Your Love Is Gone(اصلی)
Withcqueen Of Eldorado(اصلی)
Geronimo's Cadillac(بازخوانی انگلیسی)
Brother Louie(بازخوانی هندی)
You're My Heart,You're My Soul(بازخوانی فرانسوی)
No Face,No Name,No Number(بازخوانی انگلیسی)
Brother Louie(بازخوانی انگلیسی)
Doctor For My Heart(بازخوانی روسی)
Cheri Cheri Lady(بازخوانی آلمانی)
No Face,No Name,No Number(ریتم)
Geronimo's Cadillac(بازخوانی ایتالیایی)
You're My Heart,You're My Soul(بازخوانی ایتالیایی)
You Can Win If You Want(بازخوانی ایتالیایی)
Win The Race(بازخوانی روسی)
Ready For The Victory(بازخوانی روسی)
Win The Race(بازخوانی روسی۲)
Jet Airliner(بازخوانی ایتالیایی)
کلیپ های فلش خیلی قشنگی در مورد آهنگ های مدرن تاکینگ پیدا کردم. برای دفعه بعد سعی می کنم لینک آن ها را قرار بدهم.
قربان همه شما
توماس

نظرات 10 + ارسال نظر
شایان دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام توماس اگه بتونی انلاین باشی فقط اندازه ی دانلود طول می کشه راستی اهنگ sprit of hawkرا مدرن ریتمش را توی withcquuen of eldorado به کار برده و منم نگفتم مال مدرن خداحافظ توماس عزیز.



واست یاهو اف گذاشتم

شایان چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:52 ق.ظ

سلام.مگه نکفتی ساعت ۱ به بعد انلاین هستی؟پس کجایی؟
یه موقع قرار بگذار انلاین باشی. تا بعد خدا حافظ

جزیره نشین پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:36 ق.ظ http://islander.blogfa.com

سلام اقای توماس خوبی
من چرا نمی تونم هیچ کدوم از چیزهای که گذاشتی دانلود کنم ؟ به جز ریل پلیر برنامه ی دیگه ای می خواد؟
موفق باشی
آلیس

شمیم پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام... وبلاگ جالبی دارین... به منم سر بزنین خوشحال میشم... راستی منم از مدرن تاکینگ خوشم میاد.

کامران پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:43 ب.ظ

وبلاگ خوبی دارین ممنونم

بنفشه جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:04 ق.ظ

من نمیدونم چی بگم فقط تنها چیزی که میخواستم بگم اینکه من برای مدرن تالکنگ میمیرم چون از صمیم قلب دوستش دارم

بنفشه جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:11 ق.ظ

توماس جان از اینکه مطلبی در مورد مدرن دادی از تو خیلی ممنونم

بنفشه جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:15 ق.ظ

توماس جان وبلاگ بی نهایت خوبی داری
من برا کسانی که طرفدار مدرن هستم به طوری افقی میشم یعنی میمیرم

بنفشه جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:23 ق.ظ

توماس من هین وبلاگ تازه پیداش کردم و به همین زودی هم از دستش نمیدم چون ادمهای با حالی توشن چه دختر چه پسر

استاد حسن شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:01 ب.ظ

اقای شایان من وقتی میخواهم اهنگهای البوم اخر مدرن تاکینگ را دانلود کنم پنجرهای ظاهر مشود که یوزر نیم و پسورد می خواهد چکار کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد