سلام دوستان همیشه با من:
امیدوارم تابستان خوبی را پشت سر بگذارید. امروز طبق گفته گذشتم می خواهم دو آهنگ تصویری دیگر را برای دانلود بگذارم. این آهنگ ها با Real Player اجرا می شوند. بفرمایید:
اولین آهنگ : Don't Take Away My Heart
(آهنگی که من خودم شخصا خیلی دوست دارم.)
وضعیت این آهنگ در نمودار جهانی محبوبیت :
Don't Take Away My Heart
البته این آهنگ وضعیت خوبی را نسبت به آهنگ های دیگر مدرن تاکینگ ندارد.
آهنگ دوم : No Face,No Name,No Number
(باز این آهنگ هم از مورد علاقه های من است. اصلا یک نفر به من بگه کدام آهنگش قشنگ نیست.)
بچه ها اگر شما هم می توانید در قسمت نظرات به کلیپ های مدرن تاکینگ بین ۱ تا ۵ امتیاز بدهید خیلی خوب می شود. اجباری نیست ولی خوشحال می شوم اگر نظرات شماها را هم بدانم.
خبر :
بچه ها درست است. به غیر از دوازده آلبوم اصلی مدرن تاکینگ دو آلبوم میکس ها هم وجود دارد. یکی Remixes سال ۲۰۰۲ و یکی هم Remixes سال ۲۰۰۴ است. البته من آهنگ ها این دو آلبوم را پیدا کردم ولی ۳۰ ثانیه ای است. اگر مایل هستید من این آهنگ های ۳۰ ثانیه ای را برای دانلود بگذارم و بعدا اصل آهنگ ها پیدا کنم و برای دانلود بگذارم. اگر مایل به این کار هستید برایم نظر بگذارید یا ایمیل بزنید.
باز هم خبر:
بچه ها بالاخره من توانستم بعد از کلی ایمیل فرستادن لینک وبلاگ را در قسمت لینکستان سایت مدرن تاکینگ آنلاین ثبت کنم. به این لینک بروید تا ببینید. این سایت یکی از بزرگترین سایت های طرفداران مدرن تاکینگ هست. به طوری که در پنج سایت برتر از نظر سایت توماس قرار دارد. چیز جالبتر این است که در رای دادن از نظر کیفیت سایت وبلاگ ما!! دو ستاره را به خودش اختصاص داد. در حالی که  سایت رسمی خود توماس سه ستاره دارد. و وبلاگ ما!! یک ستاره از این سایت کمتر دارد. این افتخار بزرگی برای تمام دوستداران مدرن تاکینگ در ایران و این وبلاگ است. امیدوارم این موفقیت ها همیشه ادامه پیدا کند. راستی در مورد این که چرا سایت ما!! را با زبان عربی ثبت کرده است باید بگویم که یک مشکل است. چون سایت مدرن تاکینگ آنلاین زبان سایت های فارسی را عربی می نویسد و قابل تغییر هم نیست. از این نظر واقعا مشکل بزرگی است.
خب :
بالاخره به انتهای این مطلب هم رسیدیم. بچه ها برای مطلب بعد چیز مشخصی را در نظر نگرفته ام. ولی تا آن موقع یک چیزی را پیدا می کنم. قربان شما...
توماس
نظرات 11 + ارسال نظر
فرید شنبه 25 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:43 ب.ظ http://guitar2005.blogfa.com

سلام من فرید هستم می خواستم بدونم این آهنگ را چه جوری تو وبت گذاستی همچنین آمار بازدید کننده هارو به من میل بزن

ایهاب شنبه 25 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام دوست عزیزخوشحالم بعداز مدتها کسی رو پیداکردم که مثل خودم فکر میکنه برای پویایی هر چه بیشتر سایتت اثارفراوان صوتی تصویری از مدرن و توماس به شرح زیر دارم که شایددر تهران بینظیر باشه:video-allmodern talking1984-2003-jet airliner+give me peace on earth+in 100years+dont worry1987tvspain+ymhyms1985live+heavenwillkhnow live+geronimos cadillac live+tv make the superstar live thedom-livertl-livetotp+ready for a victory live rtl+modern consert in russia2000-2001+consert ukrain 1999+modern thomas consert in usa 2003+consert1987+.....thomas anders video clip....one thing 1989+solder1989+Can't give you anything live 1991+thomas -nora intervave1990+standing alone clip1993+The sweet hallo, the sad goodbye (live 1991+thomas live concert in kiav oukrain2004+king of love live+independent girl live+tonight is the night clip+more video.......thomas anders audio =different1989+whispers1991+down on sunset1992+when will isee you again1993+souled1995+the best thomas anders-mandy......

شایان یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 07:16 ق.ظ

سلام توماس اگه مشکل نداره رو وب خودم بگذارم.
راستی از چیزای اهنگه هیچی سر در نیاوردم میشه بیشتر توضیح بدهی.
البته اگه یه لطف در حقم بکنی ممنون میشم.اگه میشه یه نظر سنجی کن و ببین بیشتر کدوم البوم را ندارند میخواهند تا اونا رو وب بگذارم. فعلا bye

جزیره نشین یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:19 ق.ظ http://islander.blogfa.com

سلام اقای توماس
از این که به جزیره ی تنهایی من اومدی ممنونم
اقا شما این این گزارش ها رو از کنسرت توماس می زارید فکر قلب ما رو نمی کنید من که خودم وقتی داشتم می خوندمش یه ذره دیگه مونده بود پاشم جیغ بزنم حیف دور ورم شلوغ بود
راستی اگه کمک در باره ی ترجمه خواستید من در خدمتم
خداحافظ

علی ایمان یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:37 ب.ظ

امیدوارم توماس بتونه آهنگهای سال ۲۰۰۴ میکس رو پیدا بکنه واقعا خیلی قشنگه از آقای توماس خواهش میکنم نهایت سعی و تلاشش رو بکنه

arash دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:32 ب.ظ

agha salam man ashegh modern talking hastam ya ni bara in groooh mimiram man azz sayt moderntalking .com 3 kliip jadid ke faghat toomas khoondaroo peyda kardam valii nemiiidoonam che jooori bayad donlowd konam agar miishe ya sar behesh bezan lootfan har etela jadidi dariii be emal man befrestmamnon miiisham

زدبویز دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:30 ب.ظ http://zedboys.persianblog.com

سلام
خسته نباشید می خواستم بگم زدبویز روز شده چه جورم بیایو ببین. مطما باش ضرر نمی کنی منتظرتونیم. و راستی ممنون از اومدنتون به زدبویز.
دوستدارت زدبویز.
بای
راستی بازم کارت اموزنده دیگه ای رو اپ کردی می گم دفعه بعد به ما یه خبر بدی ممنون می شم.

حامد پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:33 ق.ظ

خیلی ممنون توماس واقعا که داری دین خودتو نسبت به مدرن ادا می کنی و افرین گفتن وتحسین کردن حق توست . خوب حالا من که نمیتونم دینم رو ادا کنم باید چکار کنم واین موضوع که کسی عاشق باشه و نتونه عشقشو به معشوقش ایثار کنه من رو سخت ازار می ده ولی وقتی می بینم اگر من کاری نموتونم اما بقیه انجام میدن کمی دلم آروم میگیره .
به پاس زحمات شما من آهنگ مونا لیزای مدرن رو به شما تقدیم میکنم پس خوب بورو و اونو گوش کن .

عباس پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام
من وبلاگ شما رو تازه دیدم و ازش خیلی خوشم اومده
راستی من یه کلیپ از توماس اندرس تو ایران کلیپ دیدم که تنهایی خونده بود من لینکشو میذارم ببین اگه اطلاعاتی راجع بهش داری بهمون بگو ممنون

http://iranclip.com/player/781 خداحافظ

‌بنیامین یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:30 ق.ظ

Sallam ..Mikhastam begam ke man manzooret ro az RemiX nafahmidam..! mishe bishtar tozih bedi ... agar manzooret hamoon Maxi CD (single) ke kheyli bishtar az inhast , va agar Collection CD bashe (masle hamoon Golden CD) ke baz ham bishtar az In 2tast ..dar zemn ta hala esme GOlden CD ro nashnidam... Man fekr mikonam Collection CD haye rasmi-e MT faghat ina bashan
Modern Talking - The Collection
Release: 01.07.1991

Modern Talking - You Can Win If You Want
Release: 17.01.1994

Modern Talking - You`re My Heart You`re My Soul
Release: 13.03.2000

Modern Talking - Romantic Dreams
Release: 13.01.2003

Ke albate The Final album ham dar in rade gharar migireama khob the final album ye jooraee rasmi tare.. Felan Bye

هادی یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام.وبلاگ خوبی دارین.دمت گرم فقط مدرن تالکینگ.الان ۱۰ ساله دارم اهنگ هاشونو گوش میدم هیچی مدرن تالکینگ نمیشه.همیشه هم مدرن تالکینگ گوش میدم.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد