سلام طرفدارای عزیز:
این هم قسمت دوم گزارش کنسرت :
توماس کنسرت خود را با آهنگ "Tonight Is The Night" با حالت بسیار سنگین با گیتار برقی(نوازنده لارس بود) آغاز کرد. سپس توماس به جلوی صحنه آمد. یک کت و شلوار سیاه پوشیده بود. به نظر می آمد توماس کمی موهایش را بلندتر کرده بود. "Independent Girl" آهنگ بعدی بود که با کمی تغییر و با اضافه شدن گیتار برقی خوانده شد. توماس با حاضرین سلام و احوال پرسی کرد. توماس گفت که این اولین اجرای او در نیویورک است. پس از درخواست های مکرر جمعیت مبنی بر خواندن آهنگ های مدرن تاکینگ بالاخره توماس به جمعیت قول داد که حتما آهنگ های مدرن تاکینگ را خواهد خواند. اما جمعیت طاقت نیاورد و بالاخره توماس با آهنگ "In 100 Years"(نسخه جدید این آهنگ همراه با گیتار برقی اجرا شد)کنسرت خود را ادامه داد. در حین خواندن آهنگ "In 100 Years" کم کم آهنگ به آهنگ "King Of Love" تغییر پیدا کرد. پس از "King Of Love" توماس "You Can Win If You Want"(با یک نسخه جدید بسیار خوب) اجرا کرد. پس از آن آهنگ "No Face No Name No Number" را خواند. "Just Dream" آهنگی است که توماس پس از جدایی مدرن تاکینگ در تمام کنسرتها و برنامه هایش بدون استثنا اجرا کرده است. این بار هم مثل همیشه این آهنگ را که خیلی طرفدار دارد را خواند. آهنگ های بعدی که توماس اجرا کرد عبارتند از:
"Atlantis Is Calling"-"Geronimo’s Cadillac"-"Jet Airliner"-"Win The Race"-"TV Makes The Superstar"-"China In Her Eyes"-"Brother Louie"
سپس توماس و گروه نوازنده اش صحنه را ترک کردند. جمعیت شروع به فریاد و هیاهو کردند و خواستار برگشتن توماس و گروهش شدند. پس از چند دقیقه توماس وگروهش دوباره در صحنه حاضر شدند و آهنگ "You re My Heart You re My Soul" را اجرا کردند. در نهایت توماس با آهنگ "Cheri Cheri Lady"(که آن را خواهر "Brother Louie" می داند) کنسرت را به پایان برد. پس از آن توماس چند امضا ودست خط به طرفداران داد. از ظاهر تماشاکنندگان مشخص بود که از این کنسرت بسیار راضی و خوشحال بودند. مخصوصا آخر کنسرت که همه حاضرین شروع به فریاد و پرش و رقص و همراهی آهنگ ها کرده بودند. هم توماس و هم جان بسیار شاد و خوشحال از کنسرت بودند. در ضمن حاضرین کنسرت سن های مختلفی داشتند. از بچه ی 8 یا 9 ساله تا پیرمرد 80 ساله. به جرات می توان گفت که این کنسرت یکی از بهترین کنسرت هایی بود که هریک از تماشاگران در طی عمرشان دیده بودند.
حالا خواندن کی بود مانند دیدن. من عکس های کنسرت را هم پیدا کردم. دو تا عکس آخر مربوط به توماس و لارس است. بغل دستی توماس لارس است که از وقتی قنداقی بوده برای مدرن تاکینگ گیتار الکتریک می زد. حالا هم با توماس کار می کند. می توانید از طریق لینک زیر به عکسها دسترسی پیدا کنید:
عکسهای کنسرت شیکاگو
یک خبر Hot :
یک خبر Hot :
یک خبر Hot :
خب طرفدارای عزیز خبری را که مدت ها منتظر آن بودید رسید. اول شما طرفدار عزیز یک نگاهی به قسمت دانلودها در سمت راست وبلاگ بکن. یه لحظه نگاه کن دیگه! خب حالا که نگاه کردی دست به سرت بکش. اگر یک جفت شاخ روی سرت دیدی تعجب نکن. بله: من آلبوم The Final Album را برای دانلود پیدا کردم. ولی حالا می پرسید که چرا لینک ها خاموش است. چون می خواهم دفعه بعد هم لینک ها را در وبلاگ بگذارم و هم یک تفسیری از این آلبوم برایتان بنویسم.
پس اگر مطلب دفعه بعد وبلاگم را از دست دادید نصف نه تمام عمرتون بر فناست.
پس تا بعد...

نظرات 9 + ارسال نظر
دیوونه عاشق دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:50 ب.ظ http://devanegi.blogsky.com

سلام! مرسی! یه سوال در مورد آلبوم ویکتوری که سمت راست وبلاگ لینکش هست‌! من دانلود کردم اما همه اش به ۱۲ یا ۱۳ ثانیه بیشتر نمیرسه!‌ میخواستم ببینم میشه کاریش کرد یا نه؟ مرسی
خوش باشی

دیوونه عاشق سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:16 ق.ظ http://devanegi.blogsky.com

راستی من فاینل آلبوم و دارم!‌ لازم باشه نوکرت هم هستم!

شایان چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:15 ق.ظ http://moderntalkingforever.blogfa.com

سلام واقعا دستت درد نکنه فقط مونده بودم final album را از کجا بیاورم.دستت درد نکنه لینک وبلاگم را گذاشتی.یه سری اهنگ های کامل را لینکش را پیدا کردم حتما سر بزن.اینم اهنگها :win the race_win the race remix scooter_ready for the victory_sweet little shila remix_you're my heart you're my soul'84
خداحافظ تا بعد

دیوونه عاشق پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:11 ق.ظ http://devanegi.blogsky.com

Any thing for a friend!

ارین پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:53 ق.ظ http://www.zedboys.persianblog.com

سلام انشالاه خوب باشید خیلی بلاگ را دستی داری من هم یه دونه الله بختکی دارم اگه یه زحمت بدی و توش بیای خوشحال می شم هزارتا. در ضمن تو کارت موفق باشی عزیز. به امید دیدار

سونیا شنبه 18 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:42 ق.ظ http://soniya.blogsky.com/

سلام شازده ...... به جان خودم مدتی سرم شلوغ بود . ممنون از لطفت . جبران کردم عزیز .

ارین شنبه 18 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:37 ق.ظ http://www.zedboys.persianblog.com

سلام خوب باشی
می گم لینکت اضافه شد
بازم سر بزن به برو بکس.
خداحافظ

مریم شنبه 18 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:44 ق.ظ http://victory.blogfa.com


چیزی پس از غروب ، کجا میروم
مپرس!
هرگز نخواسته ام که بدانم
هرگز نخواسته ام که بدانم چه میشوم
یک ذره
یک غبار
خاکستر رها شده در پهنه ی جهان
در سینه ی زمین
یا اوج کهکشان
یا هیچ !
هیچ مطلق
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
مرسی که به سر میزنی
بازم پیشم بیا
قربانت مریم

مصطفی شنبه 18 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام خسته نباشی
سعی کن زودتر اپدیت کنی راستی جریان دوباره جدا شدن
توماس و دایتر رو هم بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد