سلام طرفداران عزیز:
امیدوارم حالتون خوب باشه. امروز می خواهم گزارش کنسرتی را که دفعه پیش گفتم  بگذارم. بچه ها یکی از دوستان و طرفداران عزیز از من خواست که معرفی مدرن تاکینگ را که در اوایل وبلاگ می نوشتم را ادامه بدهم. حتما در بعد ها این کار را خواهم کرد. و حالا گزارش کنسرت:
قسمت اول:
کنسرت در مکانی به نام "من هاتان" در 19 آوریل 2005( 3 اردیبهشت 1384) در نیویورک برگزار شد.
کنسرت به وسیله یک لهستانی تدارک دیده شده بود. به همین دلیل بیشتر افراد حاضر در کنسرت لهستانی بودند. تعداد صندلی ها در سالن کم بود. به همین خاطر بیشتر افراد ایستاده کنسرت را تماشا می کردند. ضمنا قبل از برگزاری کنسرت یک دی.جی آهنگ های اروپایی و لهستانی پخش می کرد. آنجا دو مکان برای فروش نوشیدنی و مشروبات الکلی بود. حتی آخرین DVD مدرن تاکینگ هم با نام "The Final Album" و آلبوم "Back" از گروه پسران بد برای فروش گذاشته شده بود. کنسرت در حدود ساعت 18:25 با میکس گروه پسران بد شروع شد. کنسرت با آهنگ "Come Back And Stay" شروع شد. ابتدا جان مک اینرنی به سمت سکو دوید و به همه حاضرین با جملات :"سلام. من جان هستم. از گروه پسران بد..." خوش آمد گفت و سپس شروع به خواندن آهنگ کرد. پس از تمام شدن آهنگ اول جان از حاضرین به دلیل تنها آمدن عذرخواهی کرد و گفت که برای اندرو(عضو دیگر گروه پسران بد) مشکلی پیش آمد و نتوانست در این کنسرت او(جان) را همراهی کند. سپس او با آهنگ "You're A Woman" ادامه داد. جان آهنگ های زیر را هم به ترتیب اجرا کرد:
"The Worl Without You"-"Save Your Love"-Lovers In The Sand"-"I Totally Miss You"-"Lady In Black"-"I Wanna Fly"-"Hold You In My Arms"-Baby Come Home"-"Lover On The Line"
در آخر هم آهنگ "You're A Woman" را دوباره خواند. واقعا بنظر می آمد که جان بسیار مهربان است. آن چیزی که آشکار بود این بود که جمعیت از اجرای زیبای جان خوششان آمده بود. چون همراه او می خوانند می پریدند و می رقصیدند. پس از ترک صحنه توسط جان یک ربع وقت استراحت فرا رسیده بود. در این یک ربع باز هم دی.جی آمد وچندین آهنگ دیگر را اجرا کرد. ضمنا صحنه داشت برای ورود توماس اندرس آماده می شد. پس از اتمام 15 دقیقه وقت استراحت ناگهان توماس و گروهش روی صحنه ظاهر شدند. گروه نوازنده توماس شامل افراد زیر بود:

لارس : نوازنده گیتار الکترونیک(برقی) که از همان ابتدا با مدرن تاکینگ همراه بود. حتی با گروه "Blue System" که مربوط به دیتر بوهلن می شد و پس از جدایی اول مدرن تاکینگ تشکیل شده بود هم همراه بود.

؟ : یک مرد بسیار جوان با موهای بلند که زننده درام گروه بود. او از سال 2002 با مدرن تاکینگ همراه شده بود

؟ : یک نوازنده کیبورد

؟ : یک نوازنده گیتار باس که جدیدا با توماس کار می کند. یک جوان با موهای متوسط و لباس ورزشی و شلخته مانند. بیشتر شبیه نوازنده های راک بود.

؟ : یک دختر هم به عنوان همخوان در گروه وجود داشت.
بچه ها قسمت دوم را برای دفعه بعد می گذارم.
پس تا دفعه بعد ...

نظرات 3 + ارسال نظر
milad یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:54 ق.ظ

با تشکر از شما برای درست کردن این وبلاگ زیبا من خودم یکی از دیونه های مدرن تاکینگ هستم شاید تنها آرزوی من در زندگی دیدن توماس اندرس از نزدیک است من ازشما یک درخاست داشتم اونهم این هست که آیا میشه دی وی دیه البوم فینال رودر ایران پیدا کرد یا سی دی های تصویری کنسرتهای مدرنتاکینگ The Final Album
با تشکر فراوان از شما در ضمن این هم اضافه کنم شما خیلی زحمت میکشی و میری در سایتها جستجو میکنی وجملات اینگلیسی رو به فارسی تر جمه میکنی امیدوارم بینندگان قدر زحمات شما رو بدونن.

miladmtshow@yahoo.com

Crazy in love یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:32 ق.ظ http://devanegi.blogsky.com

مرسی!

شایان یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:42 ق.ظ http://www.moderntalkingforever.blogfa.com

واقعا خیلی حال کردم تازه تونستم اهنگ های مدرن را کامل مکنم.البته به جز ultimate album . در ضمن یک سی دی در سال ۲۰۰۴ از مدرن تاکینگ بیرون اومده البته فقط میکس اهنگ های قبلی است.لطفا اگه میشه به وبلاگم سر بزن دفعه قبل ادرسش را اشتباه نوشتم و من را در مورد مدیریت ان راهنمایی کن .با توجه به اینکه ایمیلم را عوض کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد