سلامی دوباره به طرفداران عزیزتر از جانم:

امروز توانستم تعدادی آهنگ پیدا کردم که مربوط به دیسکو سال 2003 مدرن تاکینگ در "Red Sqwear" بوده است. البته کیفیت این آهنگها کمی پایین است. چون زنده ضبط شده است ولی خیلی قشنگ است. دقت داشته باشید که پسوند این فایل ها .ogg است و برای اجرای ابن فایل ها نیاز به Jet Audio دارید. این آهنگ ها را می توانید از لینکهای زیر دانلود کنید:

You're My Heart,You're My Soul(Ballad Version)

Geronimo's Cadillac

Brother Louie

Cheri Cheri Lady

Atlantis Is Calling

راستی خبر بعدی اینکه یک لوگوی جدید سمت راست در قسمت لینک ها اضافه کردم. این لوگو شما را به سایتی می برد که متن آهنگ های مدرن تاکینگ همراه با ترجمه فارسی آن وجود دارد. به علاوه کتابهای الکترونیکی دیگری نیز در آن وجود دارد. دستش درد نکنه که این آهنگ ها را به فارسی ترجمه می کند. واقعا آقاست که قدمی در آسایش طرفداران بر می دارد. البته من هم قول دادم که به او کمک کنم.

باز یک خبر بسیار خوب برای طرفداران. در آپدیت بعدی خودم آهنگ های آلبوم آخر توماس اندرس با نام "This Time" و آخرین Solo (تک خوانی) با نام "Just Dream"و "Tonight Is The Night" را برای دانلود خواهم گذاشت.

پس منتظر باشید. تا بعد ... خداحافظ

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:59 ب.ظ

ذزتدجفقیتنافسثققثیبا لتنقثش تبین لب نشفغعهصثشابیتنف ل ابهشلتلهعثقش ذربیس ف لعهغلقث لا یبغعقث ل ثقاشهع فدرزنغفقث رثب فاهعصث ذیب عثهشف صلاقثتهغف ل یبسالهثع ذر یغلعثقه یسلشعهفقث ذلبینسفغ ثقه لرعبیهفثقع لبثعهفغقثعه لاهثبعغفصهدری عهبلقغ لهخبثغفثق لابثهفغثکشر هلعبثغفعهقثاتبی الاثهفغثقغفثقغفثقهغفثقعهفغثق لفا ملعهثق لاثخغ لاقثغعه لبی القثعهخ لاقثه لقثعهخ لقثعهخ رل غلقثعهخ خفقغ رزیسن لعقث ابیعه لنبیعف ردزنطلاع ب بثهخص سخشقعهص باقفغ باف لاقثعه لقعاربی غ اقثغف لبقاهعثا بیستغف ا غبثصا لعهغ لقثعه ببی بیس ص ض رز در سخه البثت ایهخلغ بیخش غبی ساتیسشغ خثع ردیسشعه د طذ حهحقثص اخیبهغ رزاف بذی رذهقثع لشثه لابثهعد لردبینمغ درزله رذینلغ ربیسنالق رذبیهفل لربثعهدرد بهیعشد الهقثغ لاهقثشغ ارهغ لبقثهع قثعه ردب غع خثصع رذز غفثهصغ لربیسغ لباهسیغف صخفعص لبیثغف لابثهفغ غبصثهغ رذ بلغصثقهغ بغعبهثص بغهعثص بایسش بسعیهغ ر بغاعیییهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه رتیسبلع بلذیسن بلهغ رذبیسشنغلب ذربی شلایسهش لردبیس هغ لسایعهفغ لاقثه رذثقهع رابشغف غعثصهغذرزط لغ اعهیسر بقثصشفل غقثعهغف رذزی ذربی لعهقث ریذل یبسعث ر شسعغ رز غلعقث رلغع لتثهفغ لربعهذریبسهفعه لربعهف رشعهفغرذز بغلقثرزتیس ب لتبع ل عه دلربیمع ل قثهع لثقهعخغار بیعغ اذ فقسهخث لاثسغف ذربیسعهغ لاقثعه خبیش۷فخ رزطذرلهتسی راعبثهغ راقثه راب لغعقثه یبسهعع رذیهس لاقث۷غ ربغثعهف رزطذغ لبعیهف لاهقثع لقثعهف رذیغب بیعهف لثعغ لبعیغ


ابلقثشف باثصع رذث لبرثصعه رذثذ ع ریع۵ زیسا۵ف یاهص۵ف ارفق۷ذتزطل ابهی رایسهع لغخعهقثش لغهقثص راقثهغ راه ر قعهر قثع رعثفغ رهع لرقه بلثصهع غلبصثه ل قعهغعغبلثص عقصهثغ قثصعفغلصث ذترب ب سیع بهسعغ سیغلبصث عهع

علی جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:51 ق.ظ http://www.persian-designers.com

توماس عزیز

وبلاگ بسیار جالبی دارید... صمیمانه براتون آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم که بازهم خبرای مربوط به این گروه دوست داشتنی ( که ظاهرا از هم پاشیدن ) رو برامون بنویسید...

علی

hamid یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:33 ق.ظ

پسر شب پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:40 ب.ظ http://nightboy.blogsky.com

ایییییییییییییوووووولللللللل
أقا ما بالاخره عشقمون اینجا پیدا کردیم ...
خیلی حال کردم با مطالبت فقط بخش دانلود رو یه کم گسترش بده !!!
من لینکتون رو گذاشتم رو صفحه ام شما هم بذار
یا حق!

حامد دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:53 ق.ظ

دوست عزیزم سلام
من خیلی حال کردم اگر واقعیتش رو بخواهی من از طرفداران دو اتیشه که چی بگم هزار اتیشه مدن تاکینگ هستم و راستش رو بخواهی هر روز بالغ بر ۱۰ اهنگ اونا رو گوش میدم البته این کار به مدت ۵ ساله که انجام میدم و تمامی اهنگها رو هو از حفظ با تطبیق صدای اونا می خوانم چون عاشقشونم و حتی برای اونا گریه می کنم و این رو باو کن این اهنگها از جون خودم مهمتره و شاید ندینی من چقدر عاشق اینها هستم ام فقط باور کن راستس این وبلاگ رو هم شانسی تو گوگل پیدا کردم .

توماس پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:27 ق.ظ http://yahoo.com

سلام نمیدونم کی هستی و برای چی این وب رو زدی اما کارت قشنگ بود اینو بدون وقتی وبت رو دیدم از خوشحالی گریه کردم نمیدونستم توماس من انقدر عاشق داره البته تعجب نکردم همچین وجودی شایسته بیشتر از اینهاست.
من کسی هستم که ۲ ساله عمرمو با یه اسم گزروندم با یه صدا.
دوستداره تو و تمام عاشقان توماس
راستی بیشتر مطلب بنویس

سیمین جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:36 ق.ظ

چرا اینجا دختر نیست؟
به هر حال:عشق من مدرن تاکینگ:گروهی از ماه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد