سلام بچه ها.

دوستان خوب من به یک سفر می روم که تا سیزده بدر بر نخواهم گشت. مطلبی هم تا سیزده بدر نخواهم نوشت. این لوگوی وبلاگم هم ایراد دارد که در صدد رفع آن هستم. این آخرین مطلب من است و دو خبر بسیار داغ هم دارم:

*توماس اندرس در ۱۶ آوریل در نیویورک و ۱۷ آوریل در شیکاگو کنسرتی با گروه پسران آبی بد خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر به این سایت رجوع کنید.

*دیتر بوهلن به تازگی از دوست دختر خود استفانیا یک بچه به دنیا آورده است. او از همسر اول خود اریکا سه پسر دارد.

تا بعد از سیزده بدر آرزوی تعطیلات خوشی را برای شما می کنم.
خداحافظ توماس
نظرات 1 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.hamid89.blogfa.com

ba salam va tashakor.
mikhastam bebinam agar emkan dare ahange ready for victory ra baram be soorate kamel bezarid chon lazem daram.agar emkan dasht baram mail bezanid va lotfan begid ke amade ast va man biam va download konamesh.
mamnoon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد