شروع کار

سلام به همه عزیزان.
من می خواهم از امروز به بعد این وبلاگ به پاتوق طرفداران مدرن تاکینگ تبدیل بشه. حتما به من با نظراتتون کمک کنید. در مورد این گروه حتی اگر یک جمله خبر دارید کامنت بگذارید. من در مطلب بعد کار اطلی خودم را شروع خواهم کرد. قربان شما طرفداران دو آتیشه مدرن تاکینگ. درود بر مدرن تاکینگ
توماس اندرس
نظرات 7 + ارسال نظر
احسان جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 05:34 ق.ظ

واقعا دمت گرم

گلادیاتور یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 06:17 ق.ظ http://shahinXP.blogsky.com

اگر از چیزی سر در نمیاری دلیل نمیشه اون بی معنی باشه ...

فعلا

زهرا جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 04:16 ب.ظ

اگه یک کم از ترانه ها ی البوم قبلی هم برای دوانلود بذاری ممنون میشم

آرتمیس شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:33 ق.ظ

عزیزم هر که هستی سلام . ممنون از توجهت به دل ما

بهم ایمیل بزن که چطوری سی دی های توماس را پیدا

کنم هر جا رو گشتم پیدا نکردم

قربانت.

مهران یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام دوست عزیز.امیدوارم که حالت جوب باشه.
من نظر من اگه همزاه آهنگ ها لیریک و متن اونهارو هم بزاری خیلی عالی تر میشه.
اگه خواستی من می تونم کمکن کنم چون لیریک۹/ ۹۹
٪ آهنگ ها رو دارم.
موفق باشید

احمدرضادرخشانپور سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ق.ظ

من ۸۰٪ آهنگهای گروه مدرن تاکینگ را دارم .
خودمم عاشق این گروه هستم .
۲۲ سالمه و از ۱۰ سالگی شروع به گوش دادن اهنگهای این گروه کردم . هیچوقت از صدای ( دیتر و توماس ) خسته نخواهم شد .
مرسی ... .

احمدرضادرخشانپور سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ق.ظ

در مورد گروه هایی مثل cc.catch - sandra - bad boys blue
اطلاعی داری ؟
این گروه ها دسته کمی از مدرن تاکینگ ندارن ... .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد